Pentti Linkola

Anonyymi

Olispa Linkola saanut elää terveenä vielä jonkun aikaa.On näinä vuosina edessä se,mistä hän näki vain päiväunia,ensimmäinen kaikista tulevista pandemioista,jotka tulevaisuudessakin sopivasti vähentävät liikakansoitusta.

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun Linkola sanoi että kaikki ihmiset pitäisi tappaa niin se oli hienoa ja rohkeaa koska hän oli vihreä mutta jos perussuomalainen sanoisi saman niin se toisi syytteen välittömästi.

    • Anonyymi

      Kieltämättä, Linkola oli monissa asioissa nk. "viisas mies" !

      • Anonyymi

        Linkola oli Asperger luonnehäiriöinen tapaus. Erittäin jääräpäinen vaikka oli todistetusti väärässä niin väitti vaan vastaan. Sanoi mm ettei elohopea ole ihmiselle vaarallista. Itsellä oli elohopeaa suuret määrät mm hiuksissa, koska söi vaan kalaa.
        Aspergerit ovat pahimmillaan psykopaatteja, täysin välinpitämättömiä ihmisistä, myös perheestään, Linkolan lapsilla oli kuulemma hyvin kamala lapsuus, pimeässä joutuivat istumaan päivät pitkät ja iltamyöhään odottamaan vanhempia kalareissulta. Isä usein vihainen ja synkkä, kiroili ja pelotteli lapsia. Mutta itki jos näki vaikkapa metsää kaadetun. Lopulta lasten äiti ymmärsi jättää Linkolan.
        Eli täysi sekopää koko mies.


    • Anonyymi

      Joo, ja lisäksi eläimet ovat viisaampia kuin ihmiset yleensä !

    • Tämä likainen Ukkeli

    • Anonyymi

      Linkola oli Asperger luonnehäiriöinen tapaus. Erittäin jääräpäinen vaikka oli todistetusti väärässä niin väitti vaan vastaan. Sanoi mm ettei elohopea ole ihmiselle vaarallista. Itsellä oli elohopeaa suuret määrät mm hiuksissa, koska söi vaan kalaa.
      Aspergerit ovat pahimmillaan psykopaatteja, täysin välinpitämättömiä ihmisistä, myös perheestään, Linkolan lapsilla oli kuulemma hyvin kamala lapsuus, pimeässä joutuivat istumaan päivät pitkät ja iltamyöhään odottamaan vanhempia kalareissulta. Isä usein vihainen ja synkkä, kiroili ja pelotteli lapsia. Mutta itki jos näki vaikkapa metsää kaadetun. Lopulta lasten äiti ymmärsi jättää Linkolan.
      Eli täysi sekopää koko mies.

      Ja jos oikeasti oli sitä mieltä, että ihmiskunta saa kuolla, jotta luonto säilyy niin silloin tämä meneillään oleva kehitys on juuri oikea. Eli kaikenlainen jarruttelu ja viherpiipertäminen pitkittää vaan prosessia. Eli on luonnon kannalta pelkästään negatiivista, monet lajit ehtivät kuolla sukupuuttoon jne.
      Vaan sitäpä epäloogisuutta toiminnassaan ei Linkola tullut ajatelleeksi. Sitäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe