Jeesus ei vastaa

Ateistit kyselevät miksi Jeesus ei vastaa heille vaikka he ovat kaikkea kyselleet,

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ateistit tuollaista kyselisivät? Jeesus on heille täysin merkityksetön.

      • Lue ateismi palstalta.


      • Anonyymi
        Headmasterx kirjoitti:

        Lue ateismi palstalta.

        Dementia senilis.


    • Anonyymi

      Eikö ole vastannut! Mitä sen pitäisi vastata? Kysytäämpä saatanalta vastaako se!
      Venäläinen meni kuuhun ja tuli pois, kertoi ettei Jumalaa nähnyt, johon kirungi sanoin monta sydänleikkausta hänkin on tehnyt, eikä ole sieluakaan nähnyt.

    • Anonyymi

      Mustanaamio vastaa, jumala ei.

    • Anonyymi

      Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee. -Johannes 9:31

      Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". _Room.10:13

    • Ei vastaa itsekäisiin rukouksii,ei ole Jumlan tahdon mukaista rukoutsta.

      • Anonyymi

        Rukous on parhaimmillaan yksinpuhelua, itsesuggestiota.
        Rukous vastaa runkkausta: Ei vastapuolta ei vaikutusta. Hetken on hyvä mieli ja sitten taas huomaa jääneensä yksin.


      • Anonyymi

        Jumla jumla bumla bumla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rukous on parhaimmillaan yksinpuhelua, itsesuggestiota.
        Rukous vastaa runkkausta: Ei vastapuolta ei vaikutusta. Hetken on hyvä mieli ja sitten taas huomaa jääneensä yksin.

        Rukous on Jumalan tahton,tapahtuman pyytämistä.


    • Anonyymi

      Herran sana lupaa Jer.29:12-13..Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua ja minä kuulen teitä. Te etsitte minua ja löydätte minut, KUN TE ETSITTE MINUA KAIKESTA SYDÄMESTÄNNE..

    • Anonyymi

      Aina kun rukouksella on itsekkäät motiivit niin kyse on mustasta magiasta.

    • Anonyymi

      Jos ateisti rukoilee toisesta suupielestä ja toisesta rienaa, niin miksi Jumala vastaisi?!

      • No vaikka yllättääkseen sen ateistin. Kyllä meinaan atella naama venähtäisi Jalmari Svartin ravurin pääksi, kun Sebaot kerrankin sanoisi vaikka ”moro, mitä jäbä”. Tarvittaessa tietenkin toistaen, sillä kerta menisi vielä hallusinaation piikkiin.

        Vaan kun teillä aitouskovaisilla ei ole lainkaan normaalia huumorintajua, te loitte sitten Jumalankin jolla ei ole.


    • Anonyymi

      1Piet. 5:5-6 Samoin te,
      nuoremmat,
      olkaa vanhemmille alamaiset
      ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen,
      sillä
      "Jumala
      on
      ylpeitä
      vastaan,
      mutta
      nöyrille
      hän
      antaa
      armon."
      Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle,
      että hän ajallansa teidät korottaisi,

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Matt. 11:25-29
        Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen:
        "Minä ylistän sinua,
        Isä,
        taivaan
        ja maan Herra,
        että olet salannut nämä viisailta
        ja ymmärtäväisiltä
        ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
        Niin,
        Isä,
        sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
        Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni,
        eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä,
        eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika
        ja se,
        kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
        Tulkaa minun luokseni,
        kaikki työtätekeväiset
        ja raskautetut,
        niin minä annan teille levon.
        Ottakaa minun ikeeni päällenne
        ja oppikaa minusta,
        sillä minä olen hiljainen
        ja nöyrä sydämeltä;
        niin te löydätte levon sielullenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38, Matt. 11:25-29
        Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen:
        "Minä ylistän sinua,
        Isä,
        taivaan
        ja maan Herra,
        että olet salannut nämä viisailta
        ja ymmärtäväisiltä
        ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
        Niin,
        Isä,
        sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
        Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni,
        eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä,
        eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika
        ja se,
        kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
        Tulkaa minun luokseni,
        kaikki työtätekeväiset
        ja raskautetut,
        niin minä annan teille levon.
        Ottakaa minun ikeeni päällenne
        ja oppikaa minusta,
        sillä minä olen hiljainen
        ja nöyrä sydämeltä;
        niin te löydätte levon sielullenne.

        Mat 11:30 [Jeesus Sanoo]
        Sillä minun ikeeni on sovelias,
        ja minun kuormani on keveä."


    • Ei vastaa jumalttomille koskaan,kun kääntyvät synneistään ensin.

      • Anonyymi

        Jumala vastaa mielenterveysongelmaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vastaa mielenterveysongelmaisille.

        Terveiden pää ei siihen kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveiden pää ei siihen kelpaa.

        Minä mielelläni lärpätän lujaa. Herra kuulee ulinani ja kääntyy silloin armollisesti puoleeni laupeutensa silmin. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mielelläni lärpätän lujaa. Herra kuulee ulinani ja kääntyy silloin armollisesti puoleeni laupeutensa silmin. Amen.

        Minä olen haukkunut uskovaisia päivittäin 2015 ja jumala ei voi mitään.
        Jatkan vielä muutaman kymmenen vuotta ja sen jälkeen jatkaa, joku muu.
        Tosin jos uskovaiset ovat vähemmistö niin lopetan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen haukkunut uskovaisia päivittäin 2015 ja jumala ei voi mitään.
        Jatkan vielä muutaman kymmenen vuotta ja sen jälkeen jatkaa, joku muu.
        Tosin jos uskovaiset ovat vähemmistö niin lopetan.

        Ei Jumala välitä hiekkalaatikolta huutelijoista.


    • Anonyymi

      Jeesuksella on karvaiset kädet

    • Anonyymi

      Rukoile näin: Jeesus tule minun sydämeeni asumaan ja puhdista minut kaikesta vääryydestä. Anna anteeksi kaikki minun syntini ja auta minua elämään sinun tahtosi mukaan tästä lähtien ja vie minut viimein taivaan kotiin , kun aikani täällä maan päällä loppuu. Tee tämä koko sydämestäsi tarkoittaen mitä rukoilet.
      Lue raamattua ja sieltä aloita uudesta tertamentista. Jeesus sanoo, että hänen sanansa on totuus ja valkeus elämän tiellä.

      • Anonyymi

        Miten tämä hiekkakansa on toteuttanut näitä sanoja.


    • Anonyymi

      Sananl. 15:29 Jumalattomista on Herra kaukana, mutta vanhurskasten rukouksen hän kuulee.
      Sananl. 28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia,
      sen rukouskin on kauhistus.

    • Anonyymi

      "Meillä ei saisi olla ylpeyden mikrobia, ulkokultaisuutta. Meidän tulee olla yksinkertaisia ja luontevia.

      Esimerkki. Oli kerran isoäiti, yksinkertainen ja oppimaton nainen, joka sai vanhalla iällään tyttären. Tytär sairastui vakavasti. Nainen meni lääkäreiden luo. Nämä kuitenkin kertoivat hänelle, ettei tytärtä voitaisi parantaa.

      Tämän jälkeen äiti meni hengellisten isien luokse. Nämä vastasivat: "Lue Daavidin psalmeja, niin tytär paranee."

      Äiti ei kuitenkaan osannut lukea ja kertoi tämän isille. "Sitten sinun pitää opetella lukemaan." Äidin mieli oli kuitenkin niin täynnä kaikkea muuta, ettei hän pystynyt opettelemaan.

      Niinpä hän meni ikonin eteen ja rukoili: "Kristus, jos rakastat Äitiäsi, tee tyttäreni terveeksi." Välittömästi tytär nousi vuoteeltaan. Tätä ennen hänellä oli ollut 42 astetta kuumetta. Nyt tytär oli terve.

      Seuraavana päivänä äiti kertoi tapahtumasta rippi-isälleen. Rippi-isä alkoi torua häntä: "Kuinka uskalsit sanoa Kristukselle niin?! Totta kai Hän rakastaa Äitiään!" Äiti vastasi: "Tiedän sen, ja juuri siksi niin sanoin."

      Yksinkertainen äiti siis "pakotti" Kristuksen parantamaan tyttärensä."

      Vanhus Efraim

      • Anonyymi

        ”Kristuksen sanat eivät ole pelkkää puhetta, vaan sanoissaan Sana antaa itsensä. Hän on Sana ja Elämä (Joh. 1:1; 11:25). Kristuksen persoona ja sanat ovat yhtä, eikä niiden välissä ole kuilua, kuten langenneen ihmisen tapauksessa.”

        ”Jos ylösnousseen Kristuksen seurassa on tylsää, ongelma johtunee siitä, ettet uskalla seurata Häntä. Sinä itse et ole Emmauksen tiellä, vaan piilossa, ”omassa elämässä”, turvassa. Et ole matkalla.”


    • Anonyymi

      Kyllä Jeesu yleensä aidolle etsijälle vastaa. Usein on kuitenkin, että Jeesus kohtaa ihmisen yleensä ensimmäisenä esimerkiksi meitä lähimpänä olevassa ihmisessä, joka tarvitsee meidän läsnäoloamme ja ehkä apua. Näitä tilanteita tulee vastaan jokaiselle.

      Jos ihmisellä on esimerkiksi sukulaisvanhus jossakin ja koskaan tämä menestyvä ihminen ei halua pitää tähän sukulaiseensa yhteyttä, miten hän voisi saada vastauksen suoraan Jeesukselta. Jos hän ei pysty huomioimaan edes lähimmäistään. Hänenhän pitäisi kaikessa älykkyydessään, kaikkivoipaisuudessaan ja inhimillisyydessään huomata antaa edes yksi ajatus tälle yksinäiselle ja kaipaavalle sukulaisvanhukselleen. Jos hän näin tekisi, hän varmasti huomaisi myös omat todelliset velvoitteensa lähimmäisiään kohtaan. Silloin hänellä olisi oikea asenne. Asenteestahan kaikki on loppupeleissä kiinni. Kun hän uskaltaa kohdata läheisensä, katsoa häntä suoraan silmiin ja aidosti kysyy häneltä: Mitä sinulle kuuluu, miten voin olla jatkossa avuksi. Hän todella kohtaa Kristuksen tässä lähimmäisessään. Tämän jälkeen hän voi ruveta sitten hakemaan suoria vastauksi itse Jeesukselta. Hyvät Voinnit!

    • Anonyymi

      Olen kävelevä todiste siitä ettei tuo ole totta. Olen rukoillut satoja ellen tuhansia kertoja häntä eli Jeesusta. Tuloksetta. Puolestani on rukoiltu satoja kertoja. Tuloksetta. En ole maailman suurin syntinen mutten viatonkaan. Jos avaudun tästä on vakiovastaukset nämä." Et ole ollut vilpitön", "liity seurakuntaan", "lue raamattua niin kyllä se siitä avautuu." Mutta kun ei se vaan niin ole mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe