Voiko järvessä uida Onko vesi ok!
Voiko Lappajärvessä jo uida?
15
913
Vastaukset
- Anonyymi
Voi.
- Anonyymi
Voi, mutta vesi oli hel..... n kylmää. Tarkoitus ei ollut uida mutta putosin verkkoa nostaessa veneestä. Alkoholilla ei ollut osutta asiaan mutta leikatulla polvella kyllä.
- Anonyymi
Itkylän allelaskevat mullikat tervehtii jokaista uimaria lämpimällä lähetyksellä. Laskemme suoraan järveen.
- Anonyymi
Kyllä kesällä voi. Talvella suositellaan avannon hakkaamista ennen uintia.
- Anonyymi
Itäkylän mullikat suosittelee uintia nyt ja heti! Meillä on nimittäin ollut ripuli ja siksi vesi on lämmintä!
- Anonyymi
Mikä tilanne näin toukokuussa, onko vesi nyt ok?
- Anonyymi
Onhan tuo, vähän kylmää vain.
- Anonyymi
Onko itäkylässä siis mullikoita jotka laskee alle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itäkylässä siis mullikoita jotka laskee alle?
On, ja sitten vielä suoraan järveen.
- Anonyymi
Lappajärvi ei edes jäädy talvella, kun vesi on niin ketun -ja mullikan paskassa 😣
- Anonyymi
Onko nyt hyvä olla? Onko?
- Anonyymi
Ristus oli kylmää vettä! Ovatko mullikat unohtaneet käydä ripuloimassa tälle kevättä?
- Anonyymi
Ei siellä kannata uida kun Lappajärven eläkeläiset ovat aikanaan ojittanut kaikki metsät ja pellot järveen, nyt sitten saa muut kärsiä. Hienoa junttieläkeläiset, toivottavasti katoatte mahdollisimman pian tältä planeetalta ❤️
- Anonyymi
Lämmin kiitos!
- Anonyymi
Ny voi uia kun ei enää ketunkusi lirise suoraan järveen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678