MKULTRA projekti alkoi Pohjois-Korean sodan jälkeen PK:n palauttamien aivopestyjen vankien tutkimisen yhteydessä.
Mikään taho tähän päivään mennessä ei ole ilmoittanut projektin lopettamisesta.
Nykyisin eri yhteiskunnat ympäri maailmaa järjestää mielipelejä sekä satunnaisesti valituille että tarkoituksella kohteeksi otetuille ihmisille. Palstalla on usein käytetty termiä gang stalkin, joukkovainoaminen, mutta se on vain osa kokonaisuutta.
Mielipelit, mitä tiedät niistä?
50
150
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi tulos: hallusinogeenit saavat tyypin haluamaan lisää hallusinogeenejä,
Toinen tulos: trippailu on hauskaa.- Anonyymi
Minut on manipuloitu.
- Anonyymi
Aivopesu, arvojen uudelleenarvottaminen, arvoille alisteisen moraalikoodiston muuttaminen yhteisön yleisten näkemysten mukaisiksi.
Aivopesun vasta-aivopesu. Ihminen, joka tietämättään on aivopesty, tiedostaessaan sen, usein päätyy itsemurhaan tai sekoaa.- Anonyymi
Onhan tämäkin aivopesua, jota voidaan tehdä vaikka uskonlahkossa. Esim. helluntailaiset musiikkia apuna. Esim. UUT eli uskonnon uhrien tuki yrittää johdatella pois näistä aivopestyistä uskomuksista. Ihmisten on kuulemma vaikea alkuun edes tajuta, että sellaisia heidän päässään on.
Olen riksun vainottua käytän freedomia.
- Anonyymi
Koskahan tälläinen Pohjois-Korean sota käytiin?
- Anonyymi
Sillo ko mä synnyin 1950 (pli Koreansota). Paljoo ei o muistiin jääny uutisia siltä ajalta, mutta se oli tavallaan jatkoa toiselle maailman sodalle, sillä WWII ei ratkaissut kaikkia ongelmia, ei niin eri maiden kuin ei maailmankatsomustenkaan välillä. Nyt me käymme sotaa näkymätöntä ja tavallaan puoluetonta vihollista vastaan, joskin se (koronavirus) tappaa vain heikoimmat ja jo aiemmin sairaat keskuudestamme. Se on myös tavallaan puoluellinen myös siinä että se tappaa köyhimmästä päästä ihmisiä ensin ja eri maidenkin välillä on eroja ja sen aiheuttamat jälkimainingit tulevat näkymään pitkään eri yhteiskunnissa, Hyvä ettei syty mitään oikeita sotia tämän takia. Minä täytän syksyllä 70 joten aikaa on vielä melkein puoli vuotta ryypätä ja rällästää. Tosdin kotioloissa vain kun kapakatkin on kiinni. En minä tosin viitsi enää kapakoissakaan käydä. Tämä Suoli 24 on hyvä keino viettää aikaansa ja jutella itseään tuhmempien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillo ko mä synnyin 1950 (pli Koreansota). Paljoo ei o muistiin jääny uutisia siltä ajalta, mutta se oli tavallaan jatkoa toiselle maailman sodalle, sillä WWII ei ratkaissut kaikkia ongelmia, ei niin eri maiden kuin ei maailmankatsomustenkaan välillä. Nyt me käymme sotaa näkymätöntä ja tavallaan puoluetonta vihollista vastaan, joskin se (koronavirus) tappaa vain heikoimmat ja jo aiemmin sairaat keskuudestamme. Se on myös tavallaan puoluellinen myös siinä että se tappaa köyhimmästä päästä ihmisiä ensin ja eri maidenkin välillä on eroja ja sen aiheuttamat jälkimainingit tulevat näkymään pitkään eri yhteiskunnissa, Hyvä ettei syty mitään oikeita sotia tämän takia. Minä täytän syksyllä 70 joten aikaa on vielä melkein puoli vuotta ryypätä ja rällästää. Tosdin kotioloissa vain kun kapakatkin on kiinni. En minä tosin viitsi enää kapakoissakaan käydä. Tämä Suoli 24 on hyvä keino viettää aikaansa ja jutella itseään tuhmempien kanssa.
"Tämä Suoli 24 on hyvä keino viettää aikaansa ja jutella itseään tuhmempien kanssa."
Onko toi 'tuhmempi' tulkattavissa 'tyhmempi'. No hyvä. Minä olen niin tyhmä että uskon koronan olevan tehty operaatio kaikkine kapakoiden ja huvitilaisuuksien sulkemisineen ja määrättyjen firmojen alasajoineen, jotta rahat saadaan jaettua uudelleen rikkauden kesken. Keskiluokka on kovilla.
Uskon myös että tässä on määrätynlaista terrorismiakin mukana turismivihoineen ja alkoholinvastaisuuksineen. Terroristit (hallitus ja media) pysyttelevät taka-alalla. Nyt ollaan päästy suurempiin sfääreihin. Ennen oli vain yökerho tulipaloja ja ampumisia ja turistiranta ammuskeluineen vaikka aina eri maat ovat nousseet jatkamaan turismihömppäänsä. Egypti, Espanja, Turkki ja vaikka Kreikka. Tämä koronahömppä koskettaa näitä maita rajusti. Meillä rahaa siirretään määrätyille "yrittäjille" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä Suoli 24 on hyvä keino viettää aikaansa ja jutella itseään tuhmempien kanssa."
Onko toi 'tuhmempi' tulkattavissa 'tyhmempi'. No hyvä. Minä olen niin tyhmä että uskon koronan olevan tehty operaatio kaikkine kapakoiden ja huvitilaisuuksien sulkemisineen ja määrättyjen firmojen alasajoineen, jotta rahat saadaan jaettua uudelleen rikkauden kesken. Keskiluokka on kovilla.
Uskon myös että tässä on määrätynlaista terrorismiakin mukana turismivihoineen ja alkoholinvastaisuuksineen. Terroristit (hallitus ja media) pysyttelevät taka-alalla. Nyt ollaan päästy suurempiin sfääreihin. Ennen oli vain yökerho tulipaloja ja ampumisia ja turistiranta ammuskeluineen vaikka aina eri maat ovat nousseet jatkamaan turismihömppäänsä. Egypti, Espanja, Turkki ja vaikka Kreikka. Tämä koronahömppä koskettaa näitä maita rajusti. Meillä rahaa siirretään määrätyille "yrittäjille"WWIII, Kiina lukitsi kaupunkinsa ensimmäisenä, karanteeniasiat menevät aikalailla linjassa ydinhyökkäykseltä suojautumisen kanssa. Ny on vain epäselvää kuka uhkas ja ketä jne... kuka tahansa sodan aloittaa, eskaloituminen on nopeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WWIII, Kiina lukitsi kaupunkinsa ensimmäisenä, karanteeniasiat menevät aikalailla linjassa ydinhyökkäykseltä suojautumisen kanssa. Ny on vain epäselvää kuka uhkas ja ketä jne... kuka tahansa sodan aloittaa, eskaloituminen on nopeaa
2m turvaväliin opetteleminen: ionisoivaa säteilyä emittoivan saastuneen yksilön tunnistaminen aistinvaraisesti on mahdotonta, säteilysairaus ottaa oman aikansa, mutta näkyy aikanaan, ihmiset voivat lähikontakteissa tietämättään saastuttaa toisensa säteilevällä pölyllä
- Anonyymi
Gang stalking on eri asia. Siinä ei auteta aivopestyjä, vaan tuhotaan ihan tavallisia/kin ihmisiä.
- Anonyymi
Minut on lapsena tehty Monarch aivopesu, Liisa Ihmemaassa aivopesun sun muuta. ---Silti n.50 vuotiaana lätkäistiin päälle myös gang stalking ja momipuolinen elektroninen häirintä. KIDUTUS ON TUTTUA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut on lapsena tehty Monarch aivopesu, Liisa Ihmemaassa aivopesun sun muuta. ---Silti n.50 vuotiaana lätkäistiin päälle myös gang stalking ja momipuolinen elektroninen häirintä. KIDUTUS ON TUTTUA.
Kylläpäs luulet että olisit jotenkin noin tärkeä.
Mikä on se lisäarvo jota joku tuosta olisi saanut / saisi?
Seuraavana sitten Joulupukki Aivopesua ja sen päälle saat pestin OMO-infoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs luulet että olisit jotenkin noin tärkeä.
Mikä on se lisäarvo jota joku tuosta olisi saanut / saisi?
Seuraavana sitten Joulupukki Aivopesua ja sen päälle saat pestin OMO-infoon?TÄRKEÄ? Minä olin yhtä tärkeä kuin apina eläinlaboratorioissa.
Eliittihirviö väitti omakseen varmuuden vuoksikin, että sai tehtyä sen, mitä Babylonian- illuminaatin-"illuminaatin" vaatimukset olivat. Tietyt aivopesut. Minut tietenkin steriloida, ettei jalorotuisia geenejää pääse leviämään.
MUTTA silloin, kun synnyin, oli tri Mengele, Disney ja CIA. CIA halusi ruveta aivopesemään ja Disney tarjosi kulissit. Ei tarvinnut CIA:n raahata ihmisiä Armeijan piilopaikkoihin, vaan ihan itse menivät ja vielä maksoivat DIsneylandiin pääsystä, kuvakirjoista ym. - HIRVIÖ halusi kokeilla minulla.
- Anonyymi
Eiköhän temppuilija aloittanut tämän ketjun häämmentääkseen aloittamaani ketjua.
- Anonyymi
MKUltraakin sotkee disinfolla-
- Anonyymi
temppuilija kirjoitti:
korjatkaa virheet ;)
siinä ei muuta olekaan kuin virheitä . googlaa ja lue
Anonyymi kirjoitti:
siinä ei muuta olekaan kuin virheitä . googlaa ja lue
Mitä mieltä olette Mengelen tutkimuksista tai ylipäänsä natsien erilaisista psykiatrisista ja kemiallisista tutkimuksista, joiden tavoitteena oli kehittää ylivoimainen futurefighter?
Kenelle projektit päätyivät?
saa kookkeloida- Anonyymi
temppuilija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Mengelen tutkimuksista tai ylipäänsä natsien erilaisista psykiatrisista ja kemiallisista tutkimuksista, joiden tavoitteena oli kehittää ylivoimainen futurefighter?
Kenelle projektit päätyivät?
saa kookkeloidaNe päätyivät mm. vanhoille suomalaisillekin eliittisuvuille, Disneyn ja CIA:n yhteistyöhön. Disneyn kaikki "hauskat" jutut ovat aivopesua: Disneyland puistot, kuvakirjat, videot, filmit.
- Anonyymi
Täällä koitetaan väkeä aivopestä uskomaan että naapuri voi säteilyttää.
Mikä on motiivi?- Anonyymi
Siellä koitetaan? Minkälaista väkeä kotonasi on? Säteileekö kotonasi? Entä naapurissa?
En voi tietää motiiveistasi. Voitko selventää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä koitetaan? Minkälaista väkeä kotonasi on? Säteileekö kotonasi? Entä naapurissa?
En voi tietää motiiveistasi. Voitko selventää?Ei, kotona ei säteile, eikä naapureilla voi olla laitteita jolla säteilytetään.
Silti täällä on väkeä joilla muka on säteilyttäviä naapureita.
Ts. täällä koitetaan saada väki pelkäämään koska naapurista alkaa säteilemään.
Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kotona ei säteile, eikä naapureilla voi olla laitteita jolla säteilytetään.
Silti täällä on väkeä joilla muka on säteilyttäviä naapureita.
Ts. täällä koitetaan saada väki pelkäämään koska naapurista alkaa säteilemään.
Miksi?TI:t eivät pelottele ketään. Joskus ovat kertoneet täällä kokemuksistaan, ei enää nykyään. Monivuotinen pitkä ketju: Säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaan, saattaa sisältää tapauskertomuksia,
TI-porukalla ei nykyään oikein ole turvallista forumia, jonne voisi. Hetken aikaa kirjoiteltiin yhteen naamakirjaan, mutta se ilo lopetettiin.
Stalkkerit tykkää pelotella. Kaikenlaiset pitkästyneet tavikset piruuttaan kirjoittelevat mitä vaan disinfoa.
Älä usko kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TI:t eivät pelottele ketään. Joskus ovat kertoneet täällä kokemuksistaan, ei enää nykyään. Monivuotinen pitkä ketju: Säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaan, saattaa sisältää tapauskertomuksia,
TI-porukalla ei nykyään oikein ole turvallista forumia, jonne voisi. Hetken aikaa kirjoiteltiin yhteen naamakirjaan, mutta se ilo lopetettiin.
Stalkkerit tykkää pelotella. Kaikenlaiset pitkästyneet tavikset piruuttaan kirjoittelevat mitä vaan disinfoa.
Älä usko kaikkea.Joo, en usko kaikkea, etenkään että naapuri vainoaa tai säteilyttää.
DDR:ssä, jolla asiaa "perustellaan" syynä oli järjestelmän tarve; vapaassa demokratiassa ei ole mitään tarvetta tuollaiselle. Kenelläkään ei voi olla ideologisesti vääriä ajatuksia, koska kaikki ideologiat on sallittuja.
Sen sijaan uskon helposti että naapuri kyttää, täällä kun annetaan tarkkoja kuvauksia siitä mitä naapuriparat tekee näiden kyttääjien toimesta.
Ja tuo "TI" tarinointi pyrkii juuri passiivis-agressiiviseen pelotteluun, mitään muuta syytä/selitystä sille en ole keksinyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, en usko kaikkea, etenkään että naapuri vainoaa tai säteilyttää.
DDR:ssä, jolla asiaa "perustellaan" syynä oli järjestelmän tarve; vapaassa demokratiassa ei ole mitään tarvetta tuollaiselle. Kenelläkään ei voi olla ideologisesti vääriä ajatuksia, koska kaikki ideologiat on sallittuja.
Sen sijaan uskon helposti että naapuri kyttää, täällä kun annetaan tarkkoja kuvauksia siitä mitä naapuriparat tekee näiden kyttääjien toimesta.
Ja tuo "TI" tarinointi pyrkii juuri passiivis-agressiiviseen pelotteluun, mitään muuta syytä/selitystä sille en ole keksinyt.Minulla naapurista ohuehkon seinän läpi tuli makuuhuoneeseeni niin voimakasta mikroaaltoa, ettei siinä huoneessa voinut olla.
Ensin peitin väliseinän foliolla. Seuraavana yönä folio ritisi ja pullisteli eri kohdista. Sitä seuraavana yönä tehoa listättiin niin, että tuli läpi. Jouduin viemään patjan olohuoneen lattialle.--Siitä sitten on jatkunut vaikka mitä.
VAKIOTROLLIVÄITE: ei TI:n kotiin tule mikroaaltosäteilyä, kun eihän se pääse paksun ulkoseinän läpi. Tämä loppui, kun vastasin, että minulla on joka huoneessa ikkunoita. Lasin läpi pääsee oikein hyvin.
En ole botti, käytän freedomia ja aikani kuluksi tyrmäilen trollien väitteitä. Näitä ketjuja on nyt esillä keyword:gang stalking
- Anonyymi
MIKSI KANNATTAA KIRJOITTAA GANG STALKINGISTA SUOMI 24 KESKISTELUIHIN.
Nämä ketjut menevät arkistoon, säilyvät siellä ja ovat tutkijoiden käytössä. Kun kupsahdan, mikä voi tapahtua esim.koronan takia piankin, alkaa kauhea mustamaalaus. Joo, sehän oli ihan hullu. Ei kannata uskoa mihinkään, mitä se kirjoitti.
Mutta nämä ketjut säilyvät arkistossa. Ne ovat tutkijoiden käytössä silloin, kun aika on sen verran kypsä, että asiaa voidaan tutkia: mitä Suomessakin tapahtui joukkovainojen, elekytrinisen häirinnän, mindcontrollin, sirujen ja implanttien kanssa.
Nythän edelleen tutkitaan, mitä v.1918 tapahtui.
Kirjoitan "arkistojen aarteita", en kuvittele , että vainoasiassa minun elinaikana korjaantuisi.- Anonyymi
Ja tutkimus missä näitä käytetään on tietenkin nimeltään "mielisairaus 2000 luvun alkupuoliskolla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tutkimus missä näitä käytetään on tietenkin nimeltään "mielisairaus 2000 luvun alkupuoliskolla".
Ihan hyvä aihe. Kun tutkitaan, ketä on leimattu hulluksi, tullaan löytämään melkoista mielivaltaa ja nimenomaan vallankäyttöä joidenkin ihmisten saamiseksi syrjään yhteiskunnasta.
Anonyymi kirjoitti:
Olet puoliksi oikeassa. Arvostan kommenttiasi.
MKULTRA:n jatkoprojekteja ei ole olemassakaan ja ensimmäinen lopetettiin. ;)
Tapamme jäsentää maailmaa on aina subjektiivinen.
Käytännössä vallankäyttäjän voi profiloida hänen/sen vallalle alisteisten ihmisten kokemuksien kautta.
Yksi vainohistorian tutkimushaaroista tulee olemaan sosiaalipsykologinen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä aihe. Kun tutkitaan, ketä on leimattu hulluksi, tullaan löytämään melkoista mielivaltaa ja nimenomaan vallankäyttöä joidenkin ihmisten saamiseksi syrjään yhteiskunnasta.
Ymmärsit väärin, mikä on täysin normaalia mielisauraudessa.
Et halua kohdata todellisuutta.
Tajuat kai että ne tulevaisuuden tutkijat tietävät tasan tarkkaan että toiminta jota "uhrit" kuvailee on tämän ajan teknologialla mahdotonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsit väärin, mikä on täysin normaalia mielisauraudessa.
Et halua kohdata todellisuutta.
Tajuat kai että ne tulevaisuuden tutkijat tietävät tasan tarkkaan että toiminta jota "uhrit" kuvailee on tämän ajan teknologialla mahdotonta.ei mahdonta vaan laitonta
tutkimukseen on käytetty varastettua tai petoksella hankittua tutkimusrahaa
lähdetään siitä liikkeelle ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mahdonta vaan laitonta
tutkimukseen on käytetty varastettua tai petoksella hankittua tutkimusrahaa
lähdetään siitä liikkeelle ...Odotan jännityksellä mitenkä aiot haastaa kaukaisessa tulevaisuudessa olevia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan jännityksellä mitenkä aiot haastaa kaukaisessa tulevaisuudessa olevia ihmisiä.
Menin halpaan, kun uskoin suomi24:n ilmoitukseen, että kaikki ketjut arkistoidaan. Minun ketjut esim. tuhotaan niin, yhdestä tai useammasta ketjusta trollit ottavat viestejä aineistoksi, jonka avulla pilkkaavat, rääpivät, mitätöivät asiat.
Tai sitten ei jäljelle jää paljon muuta kuin otsikko ja muutama neutraalin asiallinen lyhennetty viesti.
- Anonyymi
Toissa yönä heräsin siihen, että keskivartaloa täryytettiin. Mitäköhän taas meinaavat..?
- Anonyymi
No itsekin totesit, keskivartaloa täryytettiin.
Oliks mukavaa?
Mihinkäs seuraavana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itsekin totesit, keskivartaloa täryytettiin.
Oliks mukavaa?
Mihinkäs seuraavana?Minulla on pään pommittaminen ollut muotias. Yhtenä yönä e-sorkittiin alapäätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on pään pommittaminen ollut muotias. Yhtenä yönä e-sorkittiin alapäätä.
Mukava että kelpasi.
Tänään uudestaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava että kelpasi.
Tänään uudestaan?Kunnon kännit auttaa kaikkiin vaivoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava että kelpasi.
Tänään uudestaan?Mukavaa. Hauskaa. Mielenkiintoista kuinka ihmisillä voi pelailla ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa. Hauskaa. Mielenkiintoista kuinka ihmisillä voi pelailla ;)
Tai voi LUULLA pelaavansa.
Mutta peli katsotaan loppuun asti ja vasta kalkkiviivoilla ratkaistaan VOITTAJA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai voi LUULLA pelaavansa.
Mutta peli katsotaan loppuun asti ja vasta kalkkiviivoilla ratkaistaan VOITTAJA.OLen aikoinaan avannut ketjun pelaamisaiheesta. Kyllä tuli näkemyksiä, että sitäkintehdään.
Minulle yksi stalkkeri sanoi, että heistä on kiva seurata, kun yritän selviytyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLen aikoinaan avannut ketjun pelaamisaiheesta. Kyllä tuli näkemyksiä, että sitäkintehdään.
Minulle yksi stalkkeri sanoi, että heistä on kiva seurata, kun yritän selviytyä.Joo, se on tosi hauskaa.
Mukavinta kuitenkin on katsella kun kärvistelet kun päräytetään tyrän rytkäyttimellä seinien läpi.
Sopisko taas tänään?
- Anonyymi
Miten ihmisen pystyy tuhoamaan niin, ettei jää todisteita.
- Anonyymi
Kun rupesin aikoinaan ottamaan gang stalkingista selvää, tämä ilmoitettiin tavoitteeksi vai...eikun pelin kehittämiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun rupesin aikoinaan ottamaan gang stalkingista selvää, tämä ilmoitettiin tavoitteeksi vai...eikun pelin kehittämiselle.
Gs-ketjuissa pikkutarkkaan kerrottiin, miten pomot saavat sadistista nautintoa. Iljetti.
Vallankäyttökin varmaan päihdyttää heitä.
Että onhan pelissä ihan tavoitekin. En ole pelkästään sadistien leikkikalu tai pikemminkin huvipuisto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gs-ketjuissa pikkutarkkaan kerrottiin, miten pomot saavat sadistista nautintoa. Iljetti.
Vallankäyttökin varmaan päihdyttää heitä.
Että onhan pelissä ihan tavoitekin. En ole pelkästään sadistien leikkikalu tai pikemminkin huvipuisto.Koska kaikki tapahtuu omassa mielessäsi olet itse se sadisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kaikki tapahtuu omassa mielessäsi olet itse se sadisti.
luulet kaiken olevan projektioita, ei se ihan niin mene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luulet kaiken olevan projektioita, ei se ihan niin mene
Ei, vaan mielisairautta.
- Anonyymi
Luulen että alkoholi ja voimakas lääkeaine helpottaa sitä, että joku on "mielenhallinnassa" tai kanavoi jotain ala-astraalia, "alien" kaappauksia. Lisäksi joku voi tuijottaa ruutua, välkkyy, kirkas valkoinen valo loistaa ja musiikki tulee koneäänenä. Ruokavalio ja lisäaineet. Piikkejä ei uskalla edes ajatella mitä se teki ihmisille. Myös kytkökset, mihin on sopimuksia arjessa, entä some, mitä ajattelee. Jos lopettaa alkoholin se on ensimmäinen vaihe vapautumiseen tai vähentää edes. Nuorena se voi olla aluksi kiva kanavointiaine, vähän maadoittaakin, mutta jos on haittoja tuskin kiva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346