Moi. Oon 13v tyttö ( kohta 14) ja mulla on 12v pikkuveli
( velipuoli oikeastaan mutta tunnettu siit ku olin 3 ja se 2 v) joten joo. Mutta siis se lyö ja potkii mua silloin ku kukaan ei nää. Se myös haukkuu mm tyhmäks, roskaks ja vaikka miksikä muuksi. Ollaan myös samassa koulussa ja se on saanu melkein kaikki koulussakin käännytettyä mua vastaan. Mulla on 2 kaveria poikaystävä eri koulusta mutta en voi ketään tuoda meille koska mun pikkuveli tekee saman niille. Se sai vasta viikko tai pari sitten tietää että mulla on poikaystävä ja siitä lähin on ollu vielä pahempi. Se on myös uhkaillut tappava saa mut kun nukun tai polttava saa koko talon. En siis uskalla mennä nukkumaan. Vietän niin paljon aikaa ku mahdollista kavereitten ja poikkiksen Kaa just tän takia mutta aina kun tulee kotiin siinäkin saa pelätä. Se on uhannut mua pesäpallo mailalla aiemmin. Se myös harrastaa karate ja nyrkkeilyä ja oon yrittänyt sanoo vanhemmille että se on uhkaillut ja potkii ja lyö yms mutta ne ei kuuntele.
Pliis sanokaa mitä mun pitää tehä. Oon miettinyt kotoa karkaamista jo monta kuukautta mutta tiiän että jos ne löytää mut ni se ei pääty hyvin. Pliis auttakaa
Pelkään pikkuveljeä
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Mee lääkäriin ja juttele,
- Anonyymi
Sori, vastaan vähän myöhässä mutta oon ite 12v tyttö ja mun mielestä sun pitäis oikeesti kertoo sun vanhemmille, yritä saada ne uskoo sua. Jos se ei mitenkään onnistu, puhu koulukuraattorille tai jollekin muulle aikuiselle. (Esim. terveydenhoitaja, mummo, setä/eno, täti..) älä karkaa kotoa. Sun veljelläs saattaa olla joku henkinen ongelma tms? Toivottavasti se ei oo tosissaan... voimia sulle 💕
- Anonyymi
Onkohan tässä taas sama joka kirjoittelee "järkyttäviä" dramaattisia juttujaan?
Tästä on ollut puhetta aikaisemminkin.
Jos ei oo niin juttele vanhempiesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560