Moi oon 13v tyttö ja tarviin apua. Mun äiti ja isä kuoli auto onnettomuudessa vuosi sitten ja kaks päivää aiemmin mulla tuli diagnooseja vaikka muille jakaa. Sain diagnosin että mulla on paha laatuinen autismi, OCD, paniikkihäiriö ja mutismi. Mutismi mä tiesin kyllä paljon aiemminkin jo mutta virallisesti tossa. Eli ongelma on, mut adoptoiidaan Norjaan ja ne hakee mut viikon päästä. Adoptio kodissa ne on ihmetellyt miks en puhu (ainoat ihmiset joille puhuin oli paras ystävä, äiti ja isä) ja miks istun nurkassa kaikki päivät. Kukaan ei oo kai tarkistanut mun diagnooseja mistään. Mun uudet "vanhemmat" ei myöskään varmaan tiedä asiasta ja oon kuullu että niillä on 6 muuta lasta ja kaikki adoptoitu. En voi puhua niille ja koska oon tosi toivoton sosiaalisesti ni en tiiä mitä tästä tulee. Pliis auttakaa. Ja älkää sanoko että no puhut vaan koska ei se oo niin helppoo. Pliis auta
Iso adoptio ongelma
Anonyymi
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinut adoptoidaan Norjaan?
- Anonyymi
Kirjoittele kuulumisiasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834