Oon 13v tyttö ja mulla todettu Asperger ja tourette sekä paniikkihäiriö kaikki vuoden sisällä. Mulla alkaa terapia käynnit kerran viikossa ja en oikein tiiä mitä ajatella. Kyllä kai se on ihan hyvä juttu mutta en oo kovin hyvä ihmisten kanssa ni en tiiä mitä tapahtuu.
Jos joku vois kertoo mitä yleensä terapiassa tehdään ja miten mun pitäis käyttäytyä että en nolaa itteeni ni olisin tosi kiitollinen
Terapia jännittää
Anonyymi
1
209
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kun hyvä että aloitat terapiakäynnit!
Ole ihan normaalisti vaan, ei oo mitään pelättävää.
Kyllä se auttaa ja solmut aukeavat.
Ei sinun tartte pelätä että nolaat ihteäsi, vaan sinun pitääkin kertoa kaikki mikä sinua vaivaa.
Eihän sitä muuten saa apua jos ei itse kerro.
Ja sinusta tulee sitten "hyvä ihmisten kanssa" kun pääset eroon ongelmista ja kaikki selviää! Kiva juttu!
Suomessa on hyvä hoito.
Tervemenoa terapiaan!
Kaikkea hyvää sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254467
- 1072247
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601284
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501039
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111029Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994