Siitä se lähtee se herääminen. Enkelitkin riemuitsee.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/3dc04ec3-b4d1-4188-9b71-ba76209d2569
Iltalehtikin myöntää jo lasikuvun ja litteän maan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haloon ei tarvita lasia, eli "teoriasi" hajosi.
- Anonyymi
Haloo haloo itse kullekkin. Kohta on täällä Taivasten Valtakunta ja Jumala pistää lopun teidän pahoille teoillenne, mutta vielä kerkii tekee parannuksen ja kääntyä Jeesuksen puoleen, eli katukaa syntejä, tehkää parannus, pyytäkää anteeksi syntejä, uskokaa Jeesukseen, siitä se lähtee. Pelastusrukousta kehiin. Siunausta vaan kaikille :)
- Anonyymi
Tässä Jumala. Tehkää parannus tai älkää. Minulle se on aivan sama. Te olette kaikki menossa Helvettiin koska en viitsi kuunnella kitinäänne.
- Anonyymi
Sillei kirjoitti:
Jeesus ja pallomaa eivät sulje toisiaan pois.
Juuri näin.
James B Irwinin Jumalan Sanan julistaminen ei mitenkään kärsinyt siitä että hän kävi Kuussa.
Olin paikalla kuulemassa. Väkevää tekstiä oikeassa Hengessä.
- Anonyymi
Siinä Iltalehden jutussa kerrottiin haloilmiöstä joka on ihan normaali ilmiö maapallon taivaalla. Litteää maata tai lasikupua ei mainittu sanallakaan. Opettele lukemaan.
- Anonyymi
Niin niin mutta antikristuksen valemedia pitää aina kääntää totuudenmukaiseksi.
- Anonyymi
juu kuvun alla eletään
kuu on lamppu samoin tähet pikkuisia letejä
kerran on ainakin ihmiskunnan aikana jummala vaihtanut kuun polttimon niin että ihminen on sen huomanut
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/220b5c3f-5169-4611-a956-ec11f0e7efe8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619