Siitä se lähtee se herääminen. Enkelitkin riemuitsee.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/3dc04ec3-b4d1-4188-9b71-ba76209d2569
Iltalehtikin myöntää jo lasikuvun ja litteän maan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haloon ei tarvita lasia, eli "teoriasi" hajosi.
- Anonyymi
Haloo haloo itse kullekkin. Kohta on täällä Taivasten Valtakunta ja Jumala pistää lopun teidän pahoille teoillenne, mutta vielä kerkii tekee parannuksen ja kääntyä Jeesuksen puoleen, eli katukaa syntejä, tehkää parannus, pyytäkää anteeksi syntejä, uskokaa Jeesukseen, siitä se lähtee. Pelastusrukousta kehiin. Siunausta vaan kaikille :)
- Anonyymi
Tässä Jumala. Tehkää parannus tai älkää. Minulle se on aivan sama. Te olette kaikki menossa Helvettiin koska en viitsi kuunnella kitinäänne.
- Anonyymi
Sillei kirjoitti:
Jeesus ja pallomaa eivät sulje toisiaan pois.
Juuri näin.
James B Irwinin Jumalan Sanan julistaminen ei mitenkään kärsinyt siitä että hän kävi Kuussa.
Olin paikalla kuulemassa. Väkevää tekstiä oikeassa Hengessä.
- Anonyymi
Siinä Iltalehden jutussa kerrottiin haloilmiöstä joka on ihan normaali ilmiö maapallon taivaalla. Litteää maata tai lasikupua ei mainittu sanallakaan. Opettele lukemaan.
- Anonyymi
Niin niin mutta antikristuksen valemedia pitää aina kääntää totuudenmukaiseksi.
- Anonyymi
juu kuvun alla eletään
kuu on lamppu samoin tähet pikkuisia letejä
kerran on ainakin ihmiskunnan aikana jummala vaihtanut kuun polttimon niin että ihminen on sen huomanut
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/220b5c3f-5169-4611-a956-ec11f0e7efe8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 991353
- 541174
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.241028Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928