työkyvyttömyys eläke on helpompi välttää ihmisiä
käyn noin viikon välein kaupassa
asun hirsi ei hometta rutikuiva hyvä maapuhja 50 k€ okt talossa maaseutu naapuriin 400m
kaupppaan9km
pidän tyttä eristymistä
rokotteeseen asti ainakin
E
mt 40 vuotiaseläke korona
6
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako käydä edes viikon välein kaupassa. Eikö tavarat voisi tilata kotiovelle ja noutaa sitten siitä. Marjat ja sienet voi hakea metsästä, missä ei tapaa ketään.
Vettä saa kaivosta, niin voi elää totaalieristyksessä ainakin tämän vuoden. - Anonyymi
Olisipa mullakin tuollainen mökki, jossa asua. Muttakun on ollut sairas lapsesta asti, niin eipä sitä rahaa ole. Aina tukien varassa.
- Anonyymi
normo!!!!!!!!! tämä on hikkyjen palsta
- Anonyymi
marjaa irtoaa sientä lotyy vesikin on kunnan vesijohtovettä
on hyvää- Anonyymi
mitä normo selittelet?
- Anonyymi
kuulostaa kyllä normo-ongelmalta eikä hikky onkelmalta REEEEEEEEEEE
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477