Heip sinä savolaismies!

Anonyymi

Sinua etsii savolaisnainen seikkailuun tai yhteisille luontopoluille, ethän vierasta koiria? Olen 52v sinkku, hyvin iloinen ja hoikahko. Asun Iisalmessa.
Ilmoita itsestäsi täällä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Savolaisnaiset ovatkin aika lupsakoita. Eivät esimerkiksi niin itseään tyrkkyjä ja kiitoksen kipeitä kuten vaikkapa maakuntanaapurinsa sinne itään päin vai koilliseenko se oli. Savolaisjututkin ovat paljon mukavampia, kunhan vaan ei ota kirjaimellisesti.

    • Anonyymi

      Olen iloinen savolaismies, suunnilleen ikäisesi ja aina valmis seikkailuun. En vierasta koiria. Miten sinuun saa yhteyden?

    • Kelpaisiko kunnon lieksalaismies. Ihan lyhyttä tukkaakin ja kunnon lihaksia olisi tarjolla

      • Anonyymi

        Ai täällä on vastailtu!

        Sorry mutta ei kiinnosta siilitukat ja pullistelijat vaikka komeita odottelin mutta tiedän teidän itserakkaiden luonteen, joillekin käy mutta ei minulle!
        Odotin että mies on se joka tänne yhteystietojaan laittaa enkä minä joten hopihopi savolaismies!


      • Anonyymi

        Voe tokkiisa, hyvinnii kelpovvaa. Kaikki muut paitsi Mätäojan varren valehesalaiset.


    • Anonyymi

      Hei! täällä olisi, yksi mies omistan noutajakoiran, myös metsästän, ja luonnossa tykkään liikkua. Olen ristiverinen sinisilmäinen ja muutenkin, mukava ok. Mies. Vastaile, jos kiinnostaa. Asun Iisalmen lähistöllä. Nimimerkki: luonnossa viihtyvä.

      • Anonyymi

        Minkä niminen koira 🐶? T: Jaanasi ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niminen koira 🐶? T: Jaanasi ❤️

        Kiitos, vastauksestasi. Mutta en kerro koiran nimeä, joku tuttu voisi tunnistaa minut. mutta rotu jo sulla tiedossa, tain voin sen avata, labradorinnoutaja on. Mitä muuta haluat tietää, jos olet todella viestin aloittaja. Kerro lisää itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, vastauksestasi. Mutta en kerro koiran nimeä, joku tuttu voisi tunnistaa minut. mutta rotu jo sulla tiedossa, tain voin sen avata, labradorinnoutaja on. Mitä muuta haluat tietää, jos olet todella viestin aloittaja. Kerro lisää itsestäsi.

        Heheeee kyllä sut tunnistaa jo kirjoitustyylistä, sama varattu noutajaukko joka täällä jo kauan naisia vongannut muka koirankoulutukseen yms,


    • täällähän minä, nimimerkin jo tiedätkin mihin ottaa yhteyttä

    • Anonyymi

      Jos tytöltä pyykkiä pestessä kastuu edusta, hän saa juopon miehen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe