tutut ja muikeen mukavat ystävät, täällä suomen keskustelussa... ;))
Tää kuuluis kyllä matkailun puolelle, mutta kun siellä eivät kaikki tuttuni, välttämättä käy...
Niin kerron paluu terveiseni, tällä puolella...
Joten terkkuja Dominikaanisen Tasavallan Puerto Platasta kaikkille tutuilleni... ;)) Eli,
täällä sitä taasen ollaan, mutta jatkossa varmaan vähän vähemmän, ku ennen, olen nimittäin asettanut uudet tavoitteet eteeni matkojen suhteen... Mutta törmäillään taasen, kun aikaa tähänkin liikenee... ;))
Heissan Kaikki....
21
1557
Vastaukset
- Bambse
Kuinkas siellä Dominikaanisessa hurisi?? Oliko märkää/kosteeta/homeista niin kuin joku täällä manas?? Toivottavasti ei... Muutenkin matka meni hyvin??
Kiva reissata välillä ja ihanaa tulla kotiin! Ainakin itse nautin reissujeni jälkeen kotimaan helppoudesta. Ei tarvi niin paljoa 'töpeksiä' kun tietää kuinka homma toimii.
Tervetuloa takaisin :)))- tosi-jorma
Tosi hyvin hurisi.. Kosteeta oli, mutta ei sateisissa merkeissä kun kahtena yönä ja vähäisesti sillonkin, hometta ei meidän kohdalle sattunut.. Meni hyvin säiden suhteen, koska siellä oli tosiaankin satanut 3 päivää, ennen meidän sinne saapumista 10,3...
Kyllä kotiin on aina kiva tulla, mutta olisin kyl viihtynyt pitempäänkin siellä tropiikissa ja niissä rytmeissä...
Mutta onneksi mitään muuta pahempaa ei tapahtunut, kun pien kahden kaulaketjun varkaus tapaus kohdalleni, Santiagon retkellä, mutta korvaus asia on jo siitäkin vireillä joten eiköhän tämä tästä...
Kiitos Bambse... ;)) - Bambse
tosi-jorma kirjoitti:
Tosi hyvin hurisi.. Kosteeta oli, mutta ei sateisissa merkeissä kun kahtena yönä ja vähäisesti sillonkin, hometta ei meidän kohdalle sattunut.. Meni hyvin säiden suhteen, koska siellä oli tosiaankin satanut 3 päivää, ennen meidän sinne saapumista 10,3...
Kyllä kotiin on aina kiva tulla, mutta olisin kyl viihtynyt pitempäänkin siellä tropiikissa ja niissä rytmeissä...
Mutta onneksi mitään muuta pahempaa ei tapahtunut, kun pien kahden kaulaketjun varkaus tapaus kohdalleni, Santiagon retkellä, mutta korvaus asia on jo siitäkin vireillä joten eiköhän tämä tästä...
Kiitos Bambse... ;))Harmittaa tuollaiset varkaudet! Eihän niille mitään voi ja kai se on joidenkin elanto. Vaikkei kovin hyväksyttävää olekaan.
Itse yritän olla aika varovainen, eikä vielä ole mitään vietykään. Ehkä näytän köyhältä tai venäläiseltä kuulantyöntäjältä (hih hih)??
Onhan se hiukan haikeeta tulla tänne keitteleen hernekeittoo ja siivoon jälkiänsä. Huonesiivoojaa harvalla kuitenkin on. Ehkä se loma maistuukin sitten niin ihanalle??
Nimim. seuravaa reissua odotellessa - tosi-jorma
Bambse kirjoitti:
Harmittaa tuollaiset varkaudet! Eihän niille mitään voi ja kai se on joidenkin elanto. Vaikkei kovin hyväksyttävää olekaan.
Itse yritän olla aika varovainen, eikä vielä ole mitään vietykään. Ehkä näytän köyhältä tai venäläiseltä kuulantyöntäjältä (hih hih)??
Onhan se hiukan haikeeta tulla tänne keitteleen hernekeittoo ja siivoon jälkiänsä. Huonesiivoojaa harvalla kuitenkin on. Ehkä se loma maistuukin sitten niin ihanalle??
Nimim. seuravaa reissua odotellessaMutta ei niille mitään voi, kun kerran ammattilaisia ovat ja osa sitä tekeekin suorastaan elääkseen tosiaan.. ;(( Tai olisin voinnut...Mutta,
unohdin ottaa ne aamulla pois, sille reissulle, vaikka se olikin mielessäni ennen lähtöä suihkusta tullessani...
Niin minäkin, ja nyt olikin onneksi vasta eka kerta kohdallani... Vai sellaselta näytät, höpö höpö...
Joo, oudolta tää vähän tuntuu, kun joutuu kaiken tekemään itse nyt...
Huomaa muuten hyvin, et pien laiskuus on vähän lomalla iskenyt... Kun tekee mieli uudelleen reisuun ja lomalle... Mut kyl tästä, ja aikanaan taasen pääseekin uudelleen... - japanitar *
tosi-jorma kirjoitti:
Mutta ei niille mitään voi, kun kerran ammattilaisia ovat ja osa sitä tekeekin suorastaan elääkseen tosiaan.. ;(( Tai olisin voinnut...Mutta,
unohdin ottaa ne aamulla pois, sille reissulle, vaikka se olikin mielessäni ennen lähtöä suihkusta tullessani...
Niin minäkin, ja nyt olikin onneksi vasta eka kerta kohdallani... Vai sellaselta näytät, höpö höpö...
Joo, oudolta tää vähän tuntuu, kun joutuu kaiken tekemään itse nyt...
Huomaa muuten hyvin, et pien laiskuus on vähän lomalla iskenyt... Kun tekee mieli uudelleen reisuun ja lomalle... Mut kyl tästä, ja aikanaan taasen pääseekin uudelleen...edes sille ensimmäiselle...:(( Ja, jos pääsisin lähtemään jonnekin haluaisin jollekin pienelle Ison valtaneren saarelle..Apua..eikös niille voi tulla niitä tappaja-aaltoja.:)))
- tosi-jorma
japanitar * kirjoitti:
edes sille ensimmäiselle...:(( Ja, jos pääsisin lähtemään jonnekin haluaisin jollekin pienelle Ison valtaneren saarelle..Apua..eikös niille voi tulla niitä tappaja-aaltoja.:)))
sä sinne vielä kerkiät ja pääset... ;)))
Usko vaan... ;)
Voihan niitä tulla isoillekkin, niinku ollaan jo huomattu... ;))
- MätiArska
Poika palannut kotia!
Mites meni?
Mulla ainakin meni reissu putkeen...eiedes maa tärissyt tällä kertaa.
Käsi ainoastaan.
Arska- tosi-jorma
Niinhän sitä ollaan... Ihan, niinku olet jo itsekkin...
Kiitos kysymästä, ihan hyvin...
Vaikka, Bambselle kerroinkin pienestä varkaudesta siellä...
Hyvä jos meni sullakin, koska tyytyväinen olen itsekkin reissuun...
Hyvä ettei maa tärissyt, ja
ei mullakaan tärissyt, ku muutaman kerran ja Rommin voimasta...
tosi-jorma - Mäti-Arska
tosi-jorma kirjoitti:
Niinhän sitä ollaan... Ihan, niinku olet jo itsekkin...
Kiitos kysymästä, ihan hyvin...
Vaikka, Bambselle kerroinkin pienestä varkaudesta siellä...
Hyvä jos meni sullakin, koska tyytyväinen olen itsekkin reissuun...
Hyvä ettei maa tärissyt, ja
ei mullakaan tärissyt, ku muutaman kerran ja Rommin voimasta...
tosi-jormaKyllä rehellisesti täytyy sanoa että tää viimeinen maanjäristys pisti miettimään parikertaa että missä sitä mennään..!
Krabilla...siis ao nangilla tarkemmin...elämä oli palautunut pikkuhiljaa aallon jälkeen "jonkinlaiseen uomaansa"..
Kävin ao nangin rannan läheillä olevissa thai-hieronta paikoissa myös,ja siellä työskentelevät ihanat jo myöhemmässä keski-iässä olevat naiset kertoivat SIITÄ aamusta,,ja miten he selvisivät kuka mitenkin...
Tarkennan vielä että tällä hieronnalla en tarkoita SITÄ!!
Vaan ihan kaikille suotavaa edullista tunnin rentoutumista...
Joo..tästähän vois jutella vaikka kolmekilometriä pötköön..
Tällä pienellä vuodatuksella haen ainoastaan sitä,että ei sen rytinän tartte tapahtua "siellä kaukana"",,vaan se voi tapahtua jopa KOTINURKILLA...
Jokatappauksessa olemma selevinneet suurinpiirtein hengissä,ja ollaan onnellisia että jotain jäi myös takaraivoon!
(et kai ole "löysällä vattalla liikkeellä??)
Arska - tosi-jorma
Mäti-Arska kirjoitti:
Kyllä rehellisesti täytyy sanoa että tää viimeinen maanjäristys pisti miettimään parikertaa että missä sitä mennään..!
Krabilla...siis ao nangilla tarkemmin...elämä oli palautunut pikkuhiljaa aallon jälkeen "jonkinlaiseen uomaansa"..
Kävin ao nangin rannan läheillä olevissa thai-hieronta paikoissa myös,ja siellä työskentelevät ihanat jo myöhemmässä keski-iässä olevat naiset kertoivat SIITÄ aamusta,,ja miten he selvisivät kuka mitenkin...
Tarkennan vielä että tällä hieronnalla en tarkoita SITÄ!!
Vaan ihan kaikille suotavaa edullista tunnin rentoutumista...
Joo..tästähän vois jutella vaikka kolmekilometriä pötköön..
Tällä pienellä vuodatuksella haen ainoastaan sitä,että ei sen rytinän tartte tapahtua "siellä kaukana"",,vaan se voi tapahtua jopa KOTINURKILLA...
Jokatappauksessa olemma selevinneet suurinpiirtein hengissä,ja ollaan onnellisia että jotain jäi myös takaraivoon!
(et kai ole "löysällä vattalla liikkeellä??)
ArskaIhan varmasti pisti, vaikka nyt ei onneksi niin pahasti iskenytkään..
Niin varmasti olikin, kun kaverikin kertoi samaa jo tapahtuneen pikku hiljaa Phuketistakin..
Kuulemma osa kertookin, mutta ei kaikki kuitenkaan välttämättä, uskonnon tasosta riippuen..
Juuuuu, ymmärrän.... ;))
Niinhän sitä vois, mutta lienee vähän turhaa kuitenkin..
Kyllä, kaikkihan on mahdollista, vaikka täälläkin...
Kyllä sieltä väkisin tarttuu mieleen jotakin, onhan se kuitenkin niin erillaista, kun esim. Kanarialla...
En pahemmin, vaikka vatsahapot onkin ihan sekasin.. Mutta lääkkeet siihen on jo... - löjohiu
ersrcgh
Hui miten kaukana olet ollut. Onneksi olet selvinnyt sieltä takaisin.
Aurinkoista kevään jatkoa.- jorma-tosi
No, olihan se aika kaukana...
Sanos muuta, vaikka olisin viihtynyt siellä vähän pitempääkin...
Kiitos samoin sinulle...
PS. Nikkini näin, koska sisään kirjautumis aikani loppui tänä aikana.
- tuffe
piti oikein tarkistaa, ja juu... ihan vihreä Tuffe tuijotti peilistä :) Hyvä kun itse pääsee postiin saakka... Toisaalta, mikäs täällä on ollessa, kun näin etelässä asuu ;)
Tervetuloa takas!- tosi-jorma
Ihanks tosi, pitikö... ;)) No, Höpsis ja Nöpsis...
Sama vika, mut nyt on jo uudet tavotteet...
Vai etelässä, ei kai nyt Hangossa sentään...
Vaikka en muistakkaan, mistä päin olit...
Kiitti... ;))
Tervetuloa, milläköhän kielellä pitäisi toivotella.. Ei taida taittua multa ;)
Lienet ruskea kuin papu? Ja vähän salaperäinenkin olet.
Ilmeisesti ja toivottavasti matkasi oli juuri niin ihana kuin odotitkin :))- tosi-jorma
Kiitos, Espanja olis käynny oikein hyvin... ;))
Mutta, se ei valitettavasti taivu minultakaan... ;(
Olen mä kuulemma, vähän paahtunut ;))
Olin ehkä vähän, mutta tilanteet muuttuvat yllättävän nopeasti näköjään...
Kyllä, se oli just sitä, mitä vähän odotinkin... ;))
Nyt kuitenkin, Buenas noches, Sibone... ;)) Eli Hyvää yötä...
Kun olin yön töissä... tosi-jorma kirjoitti:
Kiitos, Espanja olis käynny oikein hyvin... ;))
Mutta, se ei valitettavasti taivu minultakaan... ;(
Olen mä kuulemma, vähän paahtunut ;))
Olin ehkä vähän, mutta tilanteet muuttuvat yllättävän nopeasti näköjään...
Kyllä, se oli just sitä, mitä vähän odotinkin... ;))
Nyt kuitenkin, Buenas noches, Sibone... ;)) Eli Hyvää yötä...
Kun olin yön töissä.....huomenta Jorma ;)
Hola, oliskin ollut ainut sana, jonka ko kielestä muistan, kiitoksen ohella.. ja miten se 'crasiaskin' sitten skriivaillaan? ;)
Mutta sehän onkin tuo Kreikan puoli, joka on useammin vetänyt kuin Espanja. Barcelona ja Mallorca ainoat sillä suunnalla.- tosi-jorma
Sibone kirjoitti:
..huomenta Jorma ;)
Hola, oliskin ollut ainut sana, jonka ko kielestä muistan, kiitoksen ohella.. ja miten se 'crasiaskin' sitten skriivaillaan? ;)
Mutta sehän onkin tuo Kreikan puoli, joka on useammin vetänyt kuin Espanja. Barcelona ja Mallorca ainoat sillä suunnalla.Sibone... ;))
Ja, muikeen mukavaa ilta-päivää sinulle...
Helpoin muistettava "Hola" onkin, mut ei mullekkaan valitettavasti, paljoa lisää sana varastoa sieltä kyllä karttunut... Aika lähelle osuit se Kiitos kirjotetaan muistaakseni... "Gracias"...
Mä en muistaakseni... ole käynnyt Kreikassa taas koskaan... Ja Espanjassakin vaan, Mallorcalla muutamia kertoja ja Lanzarotella ja Fuenteventuralla... Mut kai mä sinne Kreikkaankin vielä ehdin... ;))
- Siru2
Selvästi ihastunut dominikaanisii tummiin;)?
- tosi-jorma
Kuinkas sää niin tuumit...?
Kun pidän vaaleistakin, näteistä... ;)) Hmmm..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292428- 1312369
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141831Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141642Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171212
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868