Haluaisin saada koontia siitä mistä hotelleja välittävistä yrityksistä olette saaneet rahanne takaisin koronan takia peruuntuneen matkanne takia? Itse en ole saanut mistään: en Roomdilta enkä Flix hotelleilta enkä vielä lentojakaan Finnairilta. Jatkossa en halua varata hotellia epäluotettavien yritysten kautta. Uskon että asia voisi kiinnostaa monia. Luotettavin on saamani palautteen mukaan ollut hotels.com.
Mistä hotellinvälittäjiltä olette saaneet rahanne takaisin?
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hotellivälittäjä, mutta Airbnb on ollut ehdottomasti paras rahojen palauttaja tähän mennessä. Olen saanut kaikista peruutuksista rahat takaisin kahdessa pankkipäivässä.
Kaiken kaikkiaan olen perunut tähän mennessä 32 varausta. Finnair maksoi suunnilleen kuukaudessa, nyt puhuvat kolmesta kuukaudesta.- Anonyymi
tarkennus tuohon omaan kommenttiin 45 varausta olen joutunut perumaan, 32:sta olen pyytänyt rahojen palautusta, muissa siirtänyt varauksen loppu- tai ensi vuodelle.
Itselläni osui viimeisin hotelliperuutus Tammikuun loppupuolella (eli hieman ennen kuin Korona viirus epidemia alkoi valtaamaan alaa), kun jouduin perumaan matkani Thaimaan Krabille pahan keuhkoputkentulehduksen takia ja jonka johdosta lääkäri kielsi minua matkustamasta.
Lento meni onneksi tässä tapauksessa sairastuimisen (ja lääkärintodistuksen) vuoksi matkavakuutuksen korvauksen piiriin.
Hotelli Krabilta oli otettuna Agodan kautta (mistä isoimman osan Thaimaan hotelleistani varaan), ja sieltä tuli myös rahapalautus alle viikossa (vähennettynä yhden yön hintaa vastaavalla summalla, mutta sen puuttuvan summan maksoi sitten matkavakuutus takaisin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743910Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1883169Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702560Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3672303- 1631935
- 781595
- 331505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382