Lihavuusfetissi/turpoava pallo

Anonyymi

Onko muita, joilla olisi taipumuksia tämmöiseen fetissiin? Itseäni kiihottaa, ja kiinnostaa valtavasti lihominen. Se että syön valtavat määrät kaikkea lihottavaa ruokaa, vaatteet kiristävät, ja paino nousee, saa minussa aivan valtavia tuntemuksia. Toisinaan pukeudun tiukkiin L kokoisiin vaatteisiin, menen ravintolaan syömään useamman annoksen, ja pois vaappuessa, ja mahan roikkuessa paidan alta saadessa ne ihmiaten järkyttyneet katseet. Ne kiihottavat, ja hävettävät yhtäaikaa, mutta ovat parhaat kiksit.

Usein mietin tulevaisuuttani, aivan valtavissa kikseissä. Se että saisi paisua aivan valtavaksi palloksi. Oikein läskivuoreksi, jolla olisi vain ihmisen pää. Askel askeleelta, ensin alkaisi hajota tuolit, ihmiset ihmettelisivät että miten tuo pystyy vielä liikkumaan, ei mahtuisi enää ovista, liikuntakyvyn menetys, ja lopulta kuolla omien läskien alle.

Olisihan tuo ihan parasta paisua ulos vaatteistaan, työstään, autostaan, asunnostaan, ja elämästään ;)

42

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinähän syöt ittes ennen aikaiseen hautaan plösö

• Anonyymi

Joko sulla on viikatemies ovella kun tuut tollasia kertoo.

• Anonyymi

Palstaa asiaan kunhan peppusi ei enään mahdu kasin ovesta.

• Anonyymi

Rakastan lihavia naisia t. Mies

• Anonyymi

Läskit lotisee Hyi saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läskit lotisee Hyi saatana

Älä nyt ole noin kriittinen itseäsi kohtaa.

• Anonyymi

Harrastus se on tuokin, eihän naisen peppu juurikaan voi olla liian iso.

• Anonyymi

Itse olen jo pitkään etsinyt kumppania jota voisin vain lihottaa ja paisutta ja nauttia yhdessä kiloista. Lihottamisessa on vain jotain niin kiihottavaa, kun voi yhdessä kuvitella mihin lisäkilot menevät.

Rakastan vain kaikkea mikä lihomiseen liittyy ja mitä isompi sen parempi.

• Anonyymi

Jos olisit kiinnostunut minusta olisi oikein kiva jutella näistä asioista myös kahdestaan~ sinulla kuulostaa olevan oikein ihanat tavoitteet.

• Anonyymi

Itse en suostuisi lihotettavaksi, mutta intohimoinen toisten lihottaja on kyllä.

• Anonyymi

On kyllä mukava huomata näin aloittajana, että en suinkaan ole ainoa jolla läskifetissi suomessa. Tosin nais seuraa tuskin tulee löytymään koskaan, koska enpä ole vielä naiseen tutustunut kenellä olisi läskifetissi lihaviin miehiin.

• Anonyymi

Täällä ilmoittautuu yksi nainen, joka pitää lihavista miehistä :D Lienen ketjun ainoa.

• Anonyymi

Täällä mahakas mies....millainen nainen ja mistäpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä mahakas mies....millainen nainen ja mistäpäin?

Parikymppinen, 173 cm. Normaalipainoinen ja liikunnallinen olen itse, mutta miehessä pitää olla kokoa ja näköä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parikymppinen, 173 cm. Normaalipainoinen ja liikunnallinen olen itse, mutta miehessä pitää olla kokoa ja näköä.

Kiva kuulla että löytyy (: itsekkin menen vissiin vielä tuohon kategoriaan parikymppinen (26v) terv. AP ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla että löytyy (: itsekkin menen vissiin vielä tuohon kategoriaan parikymppinen (26v) terv. AP ;)

Juu, hyvinkin menet :D Tuo alun kuvauksesi ravintolakäynnistä oli muuten tosi hauska ja hellyttävä.

- edelleen ketjun ainoa (?) nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, hyvinkin menet :D Tuo alun kuvauksesi ravintolakäynnistä oli muuten tosi hauska ja hellyttävä.

- edelleen ketjun ainoa (?) nainen

Kiva kuulla :) käytätkö jotain fetissipalvelua? Feabie? Fantasy feeder? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla :) käytätkö jotain fetissipalvelua? Feabie? Fantasy feeder? ;)

En mitään varsinaista palvelua käytä, mutta eräästä online-taidegalleriasta saatan ihan hakemalla hakea "weight gain"- ja "chubby"-materiaalia :P Esimerkiksi joitain lyhytnovelleja ja sarjakuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mitään varsinaista palvelua käytä, mutta eräästä online-taidegalleriasta saatan ihan hakemalla hakea "weight gain"- ja "chubby"-materiaalia :P Esimerkiksi joitain lyhytnovelleja ja sarjakuvia.

Minkälaisesta jutusta sitten haaveilet? Liittyykö koko puhtaasti kokoeroon, vai haetko AP:n tavoin lihottamiseen liittyvää kiksiä. Itse nauttisin siitä, kun nainen nauttisi muodoistani sellaisenaan ja kiihottuisi koosta.
        T: mahakas mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok :) no netistä löytää kyllä vaikka ja mitä kivaa, kun vain englanti taittuu (: itse ainakin tuota feabieta käytän, ja tykännyt kyllä siitä. Voi esiintyä ihan anonyymisti (:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisesta jutusta sitten haaveilet? Liittyykö koko puhtaasti kokoeroon, vai haetko AP:n tavoin lihottamiseen liittyvää kiksiä. Itse nauttisin siitä, kun nainen nauttisi muodoistani sellaisenaan ja kiihottuisi koosta.
        T: mahakas mies

Sekä että. Isot miehet vain ovat seksikkäitä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok :) no netistä löytää kyllä vaikka ja mitä kivaa, kun vain englanti taittuu (: itse ainakin tuota feabieta käytän, ja tykännyt kyllä siitä. Voi esiintyä ihan anonyymisti (:

Pitää ehkä vilkaista sitä. Toivottavasti en jää koukkuun... XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ehkä vilkaista sitä. Toivottavasti en jää koukkuun... XD

Tervetuloa ;) ei se huono ole jos jäät ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa ;) ei se huono ole jos jäät ;)

En ole kehdannut aiemmin käydä millään "kunnon" sivustoilla, kun pidin tätä fetissiäni niin outona. Nykyään olen kuitenkin hyväksynyt sen osaksi itseäni. Mistään muusta en saa samanlaisia kiksejä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kehdannut aiemmin käydä millään "kunnon" sivustoilla, kun pidin tätä fetissiäni niin outona. Nykyään olen kuitenkin hyväksynyt sen osaksi itseäni. Mistään muusta en saa samanlaisia kiksejä :D

Tiedän tunteen :) itse en kanssa ikinä halunnut myöntää tätä itselleni. Nyt olen myöntänyt asian itselleni, mutta en muille :D ja näillä sivustoilla kun voi ihan olla oma itsensä (:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteen :) itse en kanssa ikinä halunnut myöntää tätä itselleni. Nyt olen myöntänyt asian itselleni, mutta en muille :D ja näillä sivustoilla kun voi ihan olla oma itsensä (:

Tämä on "synkkä" salaisuuteni 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on "synkkä" salaisuuteni 😂

No mutta et ole yksin :D kaikki ystävät, ja sukulaisetkin vain ihmettelevät, että miksi se nyt tuolla tavalla on alkanut lihomaan :D mutta enpä halua tästä kaikille kertoa. (:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta et ole yksin :D kaikki ystävät, ja sukulaisetkin vain ihmettelevät, että miksi se nyt tuolla tavalla on alkanut lihomaan :D mutta enpä halua tästä kaikille kertoa. (:

Varmaan lihottaisin itseänikin, jos ei olisi paria sairautta, joiden takia on oikeastaan pakko pysyä hyvässä fyysisessä kunnossa :'D Mutta olisi hauska lihottaa vaikka omaa kumppania, tai vain seurata sitä lihomista 😈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan lihottaisin itseänikin, jos ei olisi paria sairautta, joiden takia on oikeastaan pakko pysyä hyvässä fyysisessä kunnossa :'D Mutta olisi hauska lihottaa vaikka omaa kumppania, tai vain seurata sitä lihomista 😈

No nyt alkoi kiinnostaa :3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt alkoi kiinnostaa :3

En tiedä, miten toimisi käytännössä. Ajatuksen tasolla erittäin kiinnostava >:3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No liityt katsos anonyymisti tuonne feabiin, niin voidaan jutella enemmän privaatisti ;) sinne voi laittaa tietoja itsestään niin paljon kuin vain suinkin haluaa. Ei itsellänikään siellä kyllä kuvia ole, mutta on niitä joku voinut sitten yksityisesti viestillä saadakkin (:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai voihan sitä toki heittää vaikka mailiin suoraankin viestii ;) [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No liityt katsos anonyymisti tuonne feabiin, niin voidaan jutella enemmän privaatisti ;) sinne voi laittaa tietoja itsestään niin paljon kuin vain suinkin haluaa. Ei itsellänikään siellä kyllä kuvia ole, mutta on niitä joku voinut sitten yksityisesti viestillä saadakkin (:

Onko feab lyhenne jostain? En löytänyt hakukoneesta mitään pelkästään tuolla termillä... 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko feab lyhenne jostain? En löytänyt hakukoneesta mitään pelkästään tuolla termillä... 🙈

Sovelluskaupasta grokio, ja sieltä jatkaa feabie (:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai voihan sitä toki heittää vaikka mailiin suoraankin viestii ;) [email protected]

Helpompi ihan mailin kautta, otan yhteyttä :3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpompi ihan mailin kautta, otan yhteyttä :3

Juu :3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu :3

Mahdoitkohan saada viestiäni? :'D Tein uuden sähkärin johonkin ilmaispalveluun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdoitkohan saada viestiäni? :'D Tein uuden sähkärin johonkin ilmaispalveluun...

Sori.. fattypenguin@outlook xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori.. fattypenguin@outlook xD

Laitoin viestin tulemaan, katsotaan miten käy 😂

• Anonyymi

Olenko siis ainut suomalainen gainer, joka on valmis jopa luopumaan hengestään tässä projektissa (: - ap

• Anonyymi

Oho. En huommanut että tänne on tullut kommentti. Mutta kyllä -ap

• Anonyymi00043

Vanha ketju mutta aihe kiinnostaa erittäin paljon.

Olisi ihana löytää lihottajan / lihavista miehistä pitävän naisen tyttöystäväksi. Tästä olen haaveillut.

Hieman tietoa minusta. Olen 43-vuotias sinkkumies. Tällä hetkellä keho on pyöreä. Masu on pyöreä ja minulla on pienet miestissit.

Tykkään laittaa ruokaa, leipoa ja nautin syömisestä, erityisesti masun täyteen syömisestä. Tulee ihanan raukean pullea olo kun masu on täynnä. Nautin kun masua hierotaan ja hyväillään, tuntuu todella ihanalta.

Haaveissa olisi että masu kasvaisi paljon isomaksi ja painoa tulisi lisää paljon enemän, kuinka keho muuttuisi pyöreästi pulleaksi tai jopa isommaksi.

Ei myöskään haittaisi vaikka miestissit kasvaisivat paljon isommaksi.

Myös pulskistumisen seuranta puntarin, mittanauhan, valokuvien ja kehon tutkimisen kautta on ihanan kiihottavaa.

Mikäli haluaa kirjoitella niin KIK on käytössä: Masulini

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2161
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2002
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      895
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe