Pitäisikö kuolemanrangaistus ottaa käyttöön vakavimpien rikollisten (sarjamurhaajat tms.) kohdalla?

Anonyymi

Mielestäni kuolemanrangaistus olisi oiva tapa rankaista yhteiskuntamme pahimpia rikollisia. Eivät voisi enää häiritä yhteiskuntarauhaamme tappamalla ja raiskaamalla viattomia kanssaeläjiä, vaan joutuisivat itse kärsijän rooliin, tosin vain hetkellisesti ;)

10

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Jumala rankaisee jokaista ihmistä kuolemalla.

Ei ihminen saa ottaa Jumalan lakia omaan käyttöönsä, joka on lähtöisin itse perisynnistä ja Perkeleestä eli PeruSSuomalaisista.

Jumala rankaisee myös sinua kun haluat tappaa lähimmäisesi.

• Anonyymi

Onko pakko vetää aina noita jumala-juttuja joka paikkaan? Kaikki ei kuitenkaan usko!

• Anonyymi

Kun minä katson noita naisten paljaita reisiä. Tulee mieleeni, ovatko ne Herralle pyhitettyjä?

• Anonyymi

Kyllähän voitaisiin ottaa käyttöön hirttotuomio se erittäin nopea toimitus

• Anonyymi

Hammurabin laki käyttöön: Silmä silmästä, hammas hampaasta, henki hengestä.

• Anonyymi

lopotromia tai muutto forssaan

• Anonyymi

lopotomia tai muutto forssaan vois toimia

• Anonyymi

Ei me tarvita kun on valtionmielisairaalat. Sinne päätyy pahimmat psykopaatit jollain verukkeella. Poistuvat sieltä sitten kun lääkäri on sitä mieltä, ettei oo enää haittaa yhteisölle.

• Anonyymi

Ei pitäisi. Jos tulevaisuudessa joku avaa tutkimusaineiston ja selvittää ettei rikoksesta tuomittu sitä tehnytkään, kuinka herätä hänet henkiin ja annat jatkaa elämää pyydellen välillä anteeksi väärästä tuomiosta?

Toinen asia on se ettei ihminen oppii. Kuollutta on hankala enää opettaa. Rikoksesta seuraa rangastus, mutta kehittyneen yhteiskunnan paras teko on pystyä osoittamaam että väärin toiminut jäsen korjaa omaa toimintaansa ja ns, parantaa tapansa.

Kolmas asia on uhri. Mielstäni kellään ei ole oikeutta oottaa toiselta pois elämää ja saada näin jokin henkinen korvaus, nautinto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      100
      1584
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe