tulisi vastustaa näitä saatanallisia ryhmiä. Myös uskovaisiksi itseään kutsuvat kuuluvat näihin järjestöihin, kuten pappeja yms maailman kerma. Nämä tekee pahaa lapsille ja palvoo saatanaa. https://www.youtube.com/watch?v=Rwi4VnPXGwE
Vastaukset 3
- Anonyymi
Juu Luterilaiseen kirkkoonkin kuuluu tätä saasta-porukkaa, mutta milläs niitä vastaan taistelee kun niitä on soluttautuneena vähän joka paikkaan.
Rukoilla voi tietysti että heistäkin moni tulisi synnintuntoon ja katkaisisi kahleet järjestöönsä.
Julinkin kuoli sopivasti juuri sen jälkeen kun kertoi järjestöstä siitä eroamisensa jälkeen.
Juhani Julin on kuitenkin onnellisemmassa asemassa kuin moni muu, hän teki asiat selviksi Herransa kanssa ja on nyt turvassa onnen mailla.Eikös Jeesus sanont rukoikaa lakkaamatta,jumalan tahdon mukaisesti, sito pahoja henkiä.
Ensi omat synnit rukoitava anteeksi, sen jälkee voi anoa viisautta ja ymmärrystä.
"Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. Matt 7:7
Uskovat kritityt eitä kuulu lasten häiritsijöihin se on varma,nimikristityt on asia erikseen,he eivät ole syntyneet ylhäältä pyhänhengen vaikutuskesta.
Ovat susia lammasten vaateissa,hajottavat seurakuntaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459