Minulle annettiin verta sairaalassa

Anonyymi

Haluan noudattaa juutalaisia oppeja, vaikka en oikeastaan usko jumalaan. Minulle jouduttiin antamaan sairaalassa muutama pussillinen verta, koska hemoglobiini oli 44 . Eipä tullut mieleen kieltäytyä, koska haluan elää.

5

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä edelleenkin odotan jonkunlaista kommenttia tähän. Mutta nyt on toinenkin kysymys.. kun kävin kaupassa, niin joku oli jättänyt siihen kaupan aulan pöydälle semmosen kynän, jossa luki ' tämän saa ottaa, jeesus rakastaa sua'. Niin mä sitten otin sen kynän, koska kerään kyniä. Vähän mietin tuota asiaa, mutta tuumin taas, ettei kukaan voi tämmöstä tuittupäätä rakastaa. Paitsi mun kissa ehkä. Minä ainakin rakastan sitä sekä joitakin ihmisiä.

• Anonyymi

Jos puhutaan terveydestä niin eiköhän siinä unohdeta sadut jeesuksineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos puhutaan terveydestä niin eiköhän siinä unohdeta sadut jeesuksineen.

Täh? En minä mitään Jeesusta tarkoittanut, vaan vanhaa testamenttia! Etkö ole lainkaan perillä näistä asioista? Vanhassa testamentissa sanotaan, että veressä on sielu, eikä verituotteita pidä syödä. Vanhassa testamentissa ei puhuta Jeesuksesta. Minä en siis usko Jeesukseen, vaan Jumalan lakiin . Ja se laki on viisi Mooseksen kirjaa.

• Anonyymi

> Haluan noudattaa juutalaisia oppeja, vaikka en oikeastaan usko jumalaan.

Onko asia kielletty Juutalaisessa opissa? Missä asia on sanottu?

• Anonyymi

Se mikä tapahtuu, ja on parhaaksesi kuulostaisi hyvän Jumalan tahdolta, kyllähän Jumala voi puhdistaa veresi niinkuin Hän itse haluaa jos näkee asian tarpeelliseksi. Et ole loukannut ketään, mutta jos olet uskovainen, kerro huolesi Jumalalle, jos kaipaat anteeksiantoa niin käänny Jumalan puoleen siinäkin asiassa. Jumalalle on kaikki mahdollista, eivät Jumalan ajatukset ole ihmisten ajatuksia...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4675
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      127
      3033
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      47
      2920
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2237
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      446
      1886
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      75
      1469
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1327
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63