Minun mielestä nyt kun on välivuosi olisi aika panna mietintämyssy päähän.Tapahtuma on ollut jo vuosia tappiollinen olisiko aika siirtää se johonkin muuhun kaupunkiin? Turku,kotka,savonlinna,tampere. En väheksy seinäjoen pitkää uraa tangojen järjestäjänä mutta siitä on tainnut tulla enemmän taakka kuin hyöty.
En myöskään ehdottanut omaa kotikaupunkiani koska en pidä sitä sopivana kyseiselle tapahtumalle.
Tangomarkkinat
18
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi huono ehdotus, suorastaan ala-arvoinen.
- Anonyymi
peruste paremmin miksi huono ajatus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peruste paremmin miksi huono ajatus?
Seinäjoelle tänä vuonna pienemmät tango- naamiaistanssi markkinat.
- Anonyymi
nyt olis hyvä aika unohtaa ko. tapahtuma muutamaksivuodeksi ja ajatella koko konsepti uudestaan.
- Anonyymi
Ei käy kun tämä evp johtaja tykkää niin tuamaroora ja laittaa energia rahaa tankoohin
- Anonyymi
maikkarin sponssia koko juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maikkarin sponssia koko juttu
ketä viime vuosina itse tango on edes kiinostanut? taitaa olla sekin ryyppy juhla, luetelkaas googlaamatta viime ja edellis sekä sitä edellisvuoden prinssit ja prinsessat? se on kattokaas vähän sama kuin euroviisut hohto kadonnut kun glamour tähtiä ei ole paksua massaa vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ketä viime vuosina itse tango on edes kiinostanut? taitaa olla sekin ryyppy juhla, luetelkaas googlaamatta viime ja edellis sekä sitä edellisvuoden prinssit ja prinsessat? se on kattokaas vähän sama kuin euroviisut hohto kadonnut kun glamour tähtiä ei ole paksua massaa vaan
Minä tykkään tangoita, mukava ketsella naisen päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään tangoita, mukava ketsella naisen päällä
Minun piti sanoa, että tykkään tangoista.
Tangat ovat ihania naisen päällä.
- Anonyymi
Olisi tälläinen ehdotus: lakkauttakaa ne kokonaan.
Ketä alle 60-kymppistä nykypäivänä kiinnostaa joku tango?- Anonyymi
Minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua.
Voihan Tango- markkinoita aina päivittää, kuten tehtykin. Voi olla tango-laulukilpailut, tangosävellyskilpailut, tanssikilpailut, kansantansseja, kansanmusiikkia, konsertteja kirkoissakin tai ulkosalla kristillistä musiikkia, kuoroja, näytelmiä, balettia, modernia tanssia, voimistelua, stand uppia, lemmikkitanssia, sirkustemppuja, härkätaistelu, kukkotappelu, valehtelukilpailu, broilerinpaisto-, leivänpaisto- ja piirakantekokilpailu.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan Tango- markkinoita aina päivittää, kuten tehtykin. Voi olla tango-laulukilpailut, tangosävellyskilpailut, tanssikilpailut, kansantansseja, kansanmusiikkia, konsertteja kirkoissakin tai ulkosalla kristillistä musiikkia, kuoroja, näytelmiä, balettia, modernia tanssia, voimistelua, stand uppia, lemmikkitanssia, sirkustemppuja, härkätaistelu, kukkotappelu, valehtelukilpailu, broilerinpaisto-, leivänpaisto- ja piirakantekokilpailu.....
Tango-mrkkinoille naamiokilpailu ja robottikilpailu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tango-mrkkinoille naamiokilpailu ja robottikilpailu....
Tangomarkkinat on keski-ikäisille oikein mukava tapahtuma. Se tulee ehdottomasti järjestää ensi kesänä. Taksimiehetkin tykkää fiksuista tangomarkkinavieraista, joilla om rahaa maksaa eikä tarvitse pelätä mitään rähinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangomarkkinat on keski-ikäisille oikein mukava tapahtuma. Se tulee ehdottomasti järjestää ensi kesänä. Taksimiehetkin tykkää fiksuista tangomarkkinavieraista, joilla om rahaa maksaa eikä tarvitse pelätä mitään rähinää.
niin no kaupunki elää vaan kerran kesässä
- Anonyymi
Miksi ei tässäkin olisi voitu käyttää televisioinnin kautta kilpailut, kansalaiset olisivat äänestäneet voittajaparin.
- Anonyymi
Ketä nyt yleensäkin kiinnostaa Seinäjoen Tangomarkkinat....ei muita kuin niitä jotka saavat vip-liput....saadaan täytettyä etupenkit niin terveessä näyttää sitten täydeltä.
Seinäjoen energia satsaa täysin ns.kannatuksen nimissä nostamalla sähkön hintaa, tällä päästään ensi jvuoteen oten kuten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä nyt yleensäkin kiinnostaa Seinäjoen Tangomarkkinat....ei muita kuin niitä jotka saavat vip-liput....saadaan täytettyä etupenkit niin terveessä näyttää sitten täydeltä.
Seinäjoen energia satsaa täysin ns.kannatuksen nimissä nostamalla sähkön hintaa, tällä päästään ensi jvuoteen oten kuten.voishan sitä mainostaa nähtävyytenä kuinka monta vyölaukkua ja mannea mahtuu niin pienelle aluelle...ja järjestää kilpailu. voittaja saa matkan asuntoautolla ikaalisten kylpylään viikonlopuksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778