Tangomarkkinat

Anonyymi

Minun mielestä nyt kun on välivuosi olisi aika panna mietintämyssy päähän.Tapahtuma on ollut jo vuosia tappiollinen olisiko aika siirtää se johonkin muuhun kaupunkiin? Turku,kotka,savonlinna,tampere. En väheksy seinäjoen pitkää uraa tangojen järjestäjänä mutta siitä on tainnut tulla enemmän taakka kuin hyöty.
En myöskään ehdottanut omaa kotikaupunkiani koska en pidä sitä sopivana kyseiselle tapahtumalle.

18

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi huono ehdotus, suorastaan ala-arvoinen.

• Anonyymi

peruste paremmin miksi huono ajatus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

peruste paremmin miksi huono ajatus?

Seinäjoelle tänä vuonna pienemmät tango- naamiaistanssi markkinat.

• Anonyymi

nyt olis hyvä aika unohtaa ko. tapahtuma muutamaksivuodeksi ja ajatella koko konsepti uudestaan.

• Anonyymi

Ei käy kun tämä evp johtaja tykkää niin tuamaroora ja laittaa energia rahaa tankoohin

• Anonyymi

maikkarin sponssia koko juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

maikkarin sponssia koko juttu

ketä viime vuosina itse tango on edes kiinostanut? taitaa olla sekin ryyppy juhla, luetelkaas googlaamatta viime ja edellis sekä sitä edellisvuoden prinssit ja prinsessat? se on kattokaas vähän sama kuin euroviisut hohto kadonnut kun glamour tähtiä ei ole paksua massaa vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ketä viime vuosina itse tango on edes kiinostanut? taitaa olla sekin ryyppy juhla, luetelkaas googlaamatta viime ja edellis sekä sitä edellisvuoden prinssit ja prinsessat? se on kattokaas vähän sama kuin euroviisut hohto kadonnut kun glamour tähtiä ei ole paksua massaa vaan

Minä tykkään tangoita, mukava ketsella naisen päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään tangoita, mukava ketsella naisen päällä

Minun piti sanoa, että tykkään tangoista.
        Tangat ovat ihania naisen päällä.

• Anonyymi

Olisi tälläinen ehdotus: lakkauttakaa ne kokonaan.

Ketä alle 60-kymppistä nykypäivänä kiinnostaa joku tango?

• Anonyymi

Minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua.

Voihan Tango- markkinoita aina päivittää, kuten tehtykin. Voi olla tango-laulukilpailut, tangosävellyskilpailut, tanssikilpailut, kansantansseja, kansanmusiikkia, konsertteja kirkoissakin tai ulkosalla kristillistä musiikkia, kuoroja, näytelmiä, balettia, modernia tanssia, voimistelua, stand uppia, lemmikkitanssia, sirkustemppuja, härkätaistelu, kukkotappelu, valehtelukilpailu, broilerinpaisto-, leivänpaisto- ja piirakantekokilpailu.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan Tango- markkinoita aina päivittää, kuten tehtykin. Voi olla tango-laulukilpailut, tangosävellyskilpailut, tanssikilpailut, kansantansseja, kansanmusiikkia, konsertteja kirkoissakin tai ulkosalla kristillistä musiikkia, kuoroja, näytelmiä, balettia, modernia tanssia, voimistelua, stand uppia, lemmikkitanssia, sirkustemppuja, härkätaistelu, kukkotappelu, valehtelukilpailu, broilerinpaisto-, leivänpaisto- ja piirakantekokilpailu.....

Tango-mrkkinoille naamiokilpailu ja robottikilpailu....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tango-mrkkinoille naamiokilpailu ja robottikilpailu....

Tangomarkkinat on keski-ikäisille oikein mukava tapahtuma. Se tulee ehdottomasti järjestää ensi kesänä. Taksimiehetkin tykkää fiksuista tangomarkkinavieraista, joilla om rahaa maksaa eikä tarvitse pelätä mitään rähinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tangomarkkinat on keski-ikäisille oikein mukava tapahtuma. Se tulee ehdottomasti järjestää ensi kesänä. Taksimiehetkin tykkää fiksuista tangomarkkinavieraista, joilla om rahaa maksaa eikä tarvitse pelätä mitään rähinää.

niin no kaupunki elää vaan kerran kesässä

• Anonyymi

Miksi ei tässäkin olisi voitu käyttää televisioinnin kautta kilpailut, kansalaiset olisivat äänestäneet voittajaparin.

• Anonyymi

Ketä nyt yleensäkin kiinnostaa Seinäjoen Tangomarkkinat....ei muita kuin niitä jotka saavat vip-liput....saadaan täytettyä etupenkit niin terveessä näyttää sitten täydeltä.
        Seinäjoen energia satsaa täysin ns.kannatuksen nimissä nostamalla sähkön hintaa, tällä päästään ensi jvuoteen oten kuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä nyt yleensäkin kiinnostaa Seinäjoen Tangomarkkinat....ei muita kuin niitä jotka saavat vip-liput....saadaan täytettyä etupenkit niin terveessä näyttää sitten täydeltä.
        Seinäjoen energia satsaa täysin ns.kannatuksen nimissä nostamalla sähkön hintaa, tällä päästään ensi jvuoteen oten kuten.

voishan sitä mainostaa nähtävyytenä kuinka monta vyölaukkua ja mannea mahtuu niin pienelle aluelle...ja järjestää kilpailu. voittaja saa matkan asuntoautolla ikaalisten kylpylään viikonlopuksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1808
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1633
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1261
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      94
      975
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      965
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      66
      882
    Aihe