Niin tämä päviä on pelastuksen päviä,vielä toistaiseksi,sitä ei tiedä kuinka kauvan se jatkuu.
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Pelastus on Jeesuksessa
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle on kenelle ei. Joillekin pelastus on hiilihangon kantajassa
- Anonyymi
Jumalat ovat hömppäsatua. Muta jos sinä haluat käyttää elämäsi satuhahmoilta pelastumiseen niin pidä hauskaa :)
Minun elämä ei ole,satuhamojen varassa,se peruskalliolla joka ei horju eikä järky.
Mutta sun elämäs voi jäkyä jossain kohtaa.- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
Minun elämä ei ole,satuhamojen varassa,se peruskalliolla joka ei horju eikä järky.
Mutta sun elämäs voi jäkyä jossain kohtaa.Ei se järky, koska se ei ole satuhahmojen varassa kuten eräillä näyttää olevan :) Katsos satuhahmoista ei ongelmatilanteissa ole mitään hyötyä :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei se järky, koska se ei ole satuhahmojen varassa kuten eräillä näyttää olevan :) Katsos satuhahmoista ei ongelmatilanteissa ole mitään hyötyä :)
Kyllä se järkyy jos Jos ei ole kalliolla,hiekalle rakenneuttu tuva vie menessään.
- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
Kyllä se järkyy jos Jos ei ole kalliolla,hiekalle rakenneuttu tuva vie menessään.
Olemattomien jumalaolentojen varaan rakennettu elämä on nimenomaan siellä hiekan päällä. Ja uskovilla tuntuu olevan kova tarve vetää muutkin mukanaan näihin harhaisiin kuvitelmiinsa.
Anonyymi kirjoitti:
Olemattomien jumalaolentojen varaan rakennettu elämä on nimenomaan siellä hiekan päällä. Ja uskovilla tuntuu olevan kova tarve vetää muutkin mukanaan näihin harhaisiin kuvitelmiinsa.
Ei ole mitää tarvetta vetää,ratkaisu on jokaisen oma,mitä tekee itse jokainen on valinastaa vastuussa,ei voi syyttä uskovia siitä mitä on ratkaisust.
Meillä on vain vaihto ehdot esillä,mitä esitämme,niitä on kaksi elämä tai kuolema.- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
Ei ole mitää tarvetta vetää,ratkaisu on jokaisen oma,mitä tekee itse jokainen on valinastaa vastuussa,ei voi syyttä uskovia siitä mitä on ratkaisust.
Meillä on vain vaihto ehdot esillä,mitä esitämme,niitä on kaksi elämä tai kuolema.Ihanaa kun ei tarvitse tätä ainoaa elämää tuhlata satuolentojen palvontaan :)
- Anonyymi
Ei jeesus mittä auta. Mut kunnon keittopata ja hiilihanko auttava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182