Pelastus on Jeesuksessa

Niin tämä päviä on pelastuksen päviä,vielä toistaiseksi,sitä ei tiedä kuinka kauvan se jatkuu.
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle on kenelle ei. Joillekin pelastus on hiilihangon kantajassa

    • Anonyymi

      Jumalat ovat hömppäsatua. Muta jos sinä haluat käyttää elämäsi satuhahmoilta pelastumiseen niin pidä hauskaa :)

      • Minun elämä ei ole,satuhamojen varassa,se peruskalliolla joka ei horju eikä järky.
        Mutta sun elämäs voi jäkyä jossain kohtaa.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Minun elämä ei ole,satuhamojen varassa,se peruskalliolla joka ei horju eikä järky.
        Mutta sun elämäs voi jäkyä jossain kohtaa.

        Ei se järky, koska se ei ole satuhahmojen varassa kuten eräillä näyttää olevan :) Katsos satuhahmoista ei ongelmatilanteissa ole mitään hyötyä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se järky, koska se ei ole satuhahmojen varassa kuten eräillä näyttää olevan :) Katsos satuhahmoista ei ongelmatilanteissa ole mitään hyötyä :)

        Kyllä se järkyy jos Jos ei ole kalliolla,hiekalle rakenneuttu tuva vie menessään.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Kyllä se järkyy jos Jos ei ole kalliolla,hiekalle rakenneuttu tuva vie menessään.

        Olemattomien jumalaolentojen varaan rakennettu elämä on nimenomaan siellä hiekan päällä. Ja uskovilla tuntuu olevan kova tarve vetää muutkin mukanaan näihin harhaisiin kuvitelmiinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemattomien jumalaolentojen varaan rakennettu elämä on nimenomaan siellä hiekan päällä. Ja uskovilla tuntuu olevan kova tarve vetää muutkin mukanaan näihin harhaisiin kuvitelmiinsa.

        Ei ole mitää tarvetta vetää,ratkaisu on jokaisen oma,mitä tekee itse jokainen on valinastaa vastuussa,ei voi syyttä uskovia siitä mitä on ratkaisust.
        Meillä on vain vaihto ehdot esillä,mitä esitämme,niitä on kaksi elämä tai kuolema.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Ei ole mitää tarvetta vetää,ratkaisu on jokaisen oma,mitä tekee itse jokainen on valinastaa vastuussa,ei voi syyttä uskovia siitä mitä on ratkaisust.
        Meillä on vain vaihto ehdot esillä,mitä esitämme,niitä on kaksi elämä tai kuolema.

        Ihanaa kun ei tarvitse tätä ainoaa elämää tuhlata satuolentojen palvontaan :)


    • Anonyymi

      Ei jeesus mittä auta. Mut kunnon keittopata ja hiilihanko auttava

      • Ei Jeesus ole väkivaltainen,antaa rypeä lätäkössä jota haluavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe