Koronan varjolla tietynlaiset ihmiset huudattavat nykyisin musiikkia muka ihmisten iloksi. Kuuluu asuntoihin suljetuista ovista ja ikkunoista huolimatta. Vaivataan ennestään vaivautuneita vanhuksia ja lähiasutusta. Jokaisella on nykyään itsellään äänentoistolaitteet. Minäkin kuuntelen kotonani aina kuulokkeilla jopa tv-ohjelmia, että en häiritsisi naapureita vahingossakaan. Nämä röyhkimykset tekevät tuota omaa turhautumistaan ja tekemisen puutettaan. Kurja, kuinka tänään oli paska-artikkeli Ilta-Sanomissa siitä, että ai, ai, kun korona tekee ihmiset niin yksinäisiksi. Mieluummin ampuisin kuulan kallooni kuin olisin noiden idioottihäiriköitten kanssa tekemisissä.
Korona musiikki pihalla ja kadulla
Anonyymi
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Joku laulaa loilottaa, toinen soittaa torvea, pianoa pimputetaan, kitaraa rämpytetään ja soittajat luulevat että heitä halutaan kuulla. Sama kuin kansanradiossa vingutaan jotain laulua ja oletetaan kaikkien haluavan kuulla. Jokainen osaa valita oikeanlaisen musiikin itselleen piristykseksi, se ei tule naapuriparvekkeelta väkisin työnnettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481