Miksi Jumala ei suojellut Oripään vauvaa

Anonyymi

Ylilaudan mukaan isä hermostui 4kk vauvan häirintään kun pelaaminen kesken ja otti eläviltä. Mies samassa 11v mutta MIKSI JUMALA EI SUOJAA.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä Jumalan olisi pitänyt mielestäsi tuossa tapauksessa tehdä?

      • Niin, kohtuullistahan on, että perin syntinen vauva tapetaan isänsä syntien vuok... tai jotenkin siis kun... tuntemattomia ovat epäjumalien tiet... tai siis olisihan siitä vauvasta voinut kasvaa uusi hitler, saatana, stalin, jeesus... eiku...


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Niin, kohtuullistahan on, että perin syntinen vauva tapetaan isänsä syntien vuok... tai jotenkin siis kun... tuntemattomia ovat epäjumalien tiet... tai siis olisihan siitä vauvasta voinut kasvaa uusi hitler, saatana, stalin, jeesus... eiku...

        Niin ja Jumalan olisi pitänyt tapaa koko kylällinen tämän tappajan sukulaisia ollakseen reilu Jumala. Vai olisiko Jumalan pitänyt julmasti puuttua tappajan toimiin tuhoamalla tämän pelkästään?

        Eikö kuitenkin ole tälle vauvalle parempi, ettei hänen tarvinnut kärsiä koko nuoruuttaan tämän tappaja-isän kidutuksesta? Joutua mielenterveydellisistä syistä eläkkeelle jo aikuisuuden kynnyksellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Jumalan olisi pitänyt tapaa koko kylällinen tämän tappajan sukulaisia ollakseen reilu Jumala. Vai olisiko Jumalan pitänyt julmasti puuttua tappajan toimiin tuhoamalla tämän pelkästään?

        Eikö kuitenkin ole tälle vauvalle parempi, ettei hänen tarvinnut kärsiä koko nuoruuttaan tämän tappaja-isän kidutuksesta? Joutua mielenterveydellisistä syistä eläkkeelle jo aikuisuuden kynnyksellä...

        Kyllä Jumala tappaa raamatussa 45000. Hän saa tehä miten vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Jumalan olisi pitänyt tapaa koko kylällinen tämän tappajan sukulaisia ollakseen reilu Jumala. Vai olisiko Jumalan pitänyt julmasti puuttua tappajan toimiin tuhoamalla tämän pelkästään?

        Eikö kuitenkin ole tälle vauvalle parempi, ettei hänen tarvinnut kärsiä koko nuoruuttaan tämän tappaja-isän kidutuksesta? Joutua mielenterveydellisistä syistä eläkkeelle jo aikuisuuden kynnyksellä...

        Ei vittu miten sairas on taikauskoisen mieli!

        Aivoihin sattuu.

        Jos asiat olisivat oikealla kantilla tässä maailmassa, olisi kristinuskonharha saatu jo ajat sitten tilille rikoksista ihmisyyttä vastaan ja lakkautettu järjettömänä väkivaltakulttina.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei vittu miten sairas on taikauskoisen mieli!

        Aivoihin sattuu.

        Jos asiat olisivat oikealla kantilla tässä maailmassa, olisi kristinuskonharha saatu jo ajat sitten tilille rikoksista ihmisyyttä vastaan ja lakkautettu järjettömänä väkivaltakulttina.

        Et näköjään ymmärtänyt sarkasmia. Minä ymmärsin :)


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Niin, kohtuullistahan on, että perin syntinen vauva tapetaan isänsä syntien vuok... tai jotenkin siis kun... tuntemattomia ovat epäjumalien tiet... tai siis olisihan siitä vauvasta voinut kasvaa uusi hitler, saatana, stalin, jeesus... eiku...

        Oikkei, noniin joo 😠 saat anteex


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei vittu miten sairas on taikauskoisen mieli!

        Aivoihin sattuu.

        Jos asiat olisivat oikealla kantilla tässä maailmassa, olisi kristinuskonharha saatu jo ajat sitten tilille rikoksista ihmisyyttä vastaan ja lakkautettu järjettömänä väkivaltakulttina.

        No ei sunkaan mielesi kovin terveeltä vaikuta. Aloittaja taas kyselee lapsellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sunkaan mielesi kovin terveeltä vaikuta. Aloittaja taas kyselee lapsellisia.

        Jep, jokainen Raamattunsa lukenut tietää, että Raamatussa Jumala sanoo tehneensä kaiken hyvän ja pahan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ymmärtänyt sarkasmia. Minä ymmärsin :)

        Parodiahorisontti iski, myönnän virheeni.

        Leuka rintaan ja kohtii uusia epäonnistumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, jokainen Raamattunsa lukenut tietää, että Raamatussa Jumala sanoo tehneensä kaiken hyvän ja pahan.

        Ei kovin kaukana totuudesta.

        Vanhan testamentin uskovaiset uskoivat, että Jumala on kaiken pahan takana. He ajattelivat, että Jumala rankaisee heitä, jos he eivät elä oikein,


    • Anonyymi

      Et sitten ole vissiin käynyt edes rippikoulua kun noin lapsellisia asioita kyselet!

      • Anonyymi

        Ev.lut. rippikoulussa sanottiin, että Hitlerkin saattoi päästä taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ev.lut. rippikoulussa sanottiin, että Hitlerkin saattoi päästä taivaaseen.

        Niin kristinuskon mukaan pääsi aivan kirkkokunnasta riippumatta, jos aidosti katui tekojaan ja otti Jeesuksen Herrakseen ennen kuolemaansa. Niin se vain on, tuntui se tuossa tapauksessa miten epäreilulta tahansa.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Niin kristinuskon mukaan pääsi aivan kirkkokunnasta riippumatta, jos aidosti katui tekojaan ja otti Jeesuksen Herrakseen ennen kuolemaansa. Niin se vain on, tuntui se tuossa tapauksessa miten epäreilulta tahansa.

        Asia on todellisuudessa niin, että joka on elämänsä tieten tahtoen palvellut saatanaa, ei käytännössä enää pysty kääntämään suuntaansa edes kuoleman edessä. En silti sano, etteikö sekin olisi Jumalalle mahdollista. Antaa uskon lahja viime tingassa.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus - surullinen tapaus on vain todiste Raamatun ilmoituksesta miten maailma on pahan vallassa - ihminen turmeltuneessa tilassa.

      m.l

    • Anonyymi

      Ps.91:12 He kantavat sinua käsilläsi, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. Sananl.3:23 Silloin sinä kuljet tiesi turvallisesti etkä loukkaa jalkaasi. Luuk.4:10-11 sillä kirjoitettu on: Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua, ja: He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

    • Anonyymi

      Olen usein miettinyt että kannattaako teidän onanoida noin paljon, mutta runkatkaa vaan älkääkä kirjoitelko tänne. Paljastatte vaan sen että kusta lorahti sittenkin aikoinaan sekaan.

    • Anonyymi

      Mielikuvitusolennot eivät suojele mitään. Mielikuvitusolentoihin veroten ihminen ihan itse voi tehdä hyvää tai pahaa, mutta syyllistä tai syytöntä niistä et todellisessa maailmassa saa.

      Vai oletko sitä mieltä, että jokin jumala tulisi haastaa teoistaa oikeuteen?

      • Anonyymi

        Niin, sinun mielikuvitusolennnoillasi ei tee mitään.
        Mutta, tuomiolla kaksiteräinen Sanan miekka tuomitsee väärintekijät kadotukseen, valkoisen Valtaistuimen äärellä.

        Heistä, jotka nyt, vaikka vankeinhoitolaitoksessa kokevat todellisen uskon, he muuttuvat.
        Ja he saavat iankaikkisen elämän armolahjan. Eli muutos on todellinen.

        Tietomme on hyvästä ja pahasta. Lapsensa kohdalla isä teki pahaa.
        Siksi hän kantaa vastuunsa tekemisistään.


    • Anonyymi

      Maailmassa kuolee paljon pieniä lapsia. Suomessa niitä surmataan useita tuhansia aborttien kautta.

    • Anonyymi

      > Ylilaudan mukaan isä hermostui 4kk vauvan häirintään kun pelaaminen kesken ja otti eläviltä. Mies samassa 11v mutta MIKSI JUMALA EI SUOJAA.

      Näillä tiedoilla on mahdoton sanoa ettei Jumala suojaisi, koska onhan mahdollista, että vauva on nyt Jumalan luona turvassa pahoilta ihmisiltä.

    • Anonyymi

      Jes.45:7 minä, tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra , teen kaiken tämän. Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Aam.3:6 Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa pelästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Jer.11:11.

      • Anonyymi

        ”Näin sanoo Herra, Israelin Pyhä, joka on hänet tehnyt: Kysykää tulevaisia minulta ja jättäkää minun haltuuni minun lapseni, minun kätteni teot.”
        ‭‭Jesaja‬ ‭45:11‬ ‭

        Jättikö lapsen isä hänet Jumalan haltuun? Kysyikö hän neuvoa Jumalalta? Jokainen asiayhteydestä repäisty jae Raamatusta on silpomista ja valehtelemista. Varsinkin kun alunperin Raamatussa ei ollut luku, eikä jae, erottelua lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Näin sanoo Herra, Israelin Pyhä, joka on hänet tehnyt: Kysykää tulevaisia minulta ja jättäkää minun haltuuni minun lapseni, minun kätteni teot.”
        ‭‭Jesaja‬ ‭45:11‬ ‭

        Jättikö lapsen isä hänet Jumalan haltuun? Kysyikö hän neuvoa Jumalalta? Jokainen asiayhteydestä repäisty jae Raamatusta on silpomista ja valehtelemista. Varsinkin kun alunperin Raamatussa ei ollut luku, eikä jae, erottelua lainkaan.

        "Miksi Jumala ei suojellut Oripään vauvaa" siksi kun ei ollut Jumalan tahdon mukaista rukousta, vaan oli kaiken maailman uskonnollisia ,tekopyhiä fariseuksia sanomassa, et saa rukoilla noin, et saa rukoilla Hengessä, vaan pitää rukoilla kuolleita ihmismielen mukaisia rukouksia.


    • Anonyymi

      Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus. Job.27:8. Ps.66:18.

      • Anonyymi

        Toraisti on kääntänyt korvansa kuulemasta lakia. Laissa on kirjoitettuna täysin selvästi ja kuka tahansa voi ymmärtää: PUHU ISRAELAISILLE JA SANO. Vaikka valehebrealainen kuinka vääntäisi, vaikka maailman tappiin asti, niin Mooseksen lakia ei koskaan ole annettu koko maailman täytetäväksi.


    • Anonyymi

      Tuota pitää kysellä kyseisen seurakunnan kirkkoherralta, joka hänet kastoi tuon seurakunnan papilta Jeesus jokatapauksessa tulee vaatimaan tilille.

      • Anonyymi

        Juuri noin käsittääkseni myös KR 1933/-38, Hes. 3:18
        Jos minä sanon jumalattomalle:
        sinun on kuolemalla kuoltava,
        mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä,
        että pelastaisit hänen henkensä,
        niin jumalaton kuolee synnissänsä,
        mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        Joten vastuussa on kyseisen "seurakunnan" kirkkoherra.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      94
      2130
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      167
      1616
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1215
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      135
      1027
    5. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      227
      909
    6. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      54
      893
    7. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      187
      892
    8. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      243
      821
    9. 97
      818
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      11
      805
    Aihe