Lethe-virta..

Anonyymi

Jos juo sen vettä niin kaikki maaelämässä koettu unohtuu. Siis ei kannata sopia kaverin kanssa että jos jompikumpi kuolee ensin niin pitää tulla kertomaan minkälaista tuonelassa on.

25

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen huomannut, että tuo onnistuu helposti kotimaisella Koskenkorvallakin. Mutta onton maapallon terrastraalitasoilla sielun muisti kirkastuu satamiljoonakertaisesti. Silloin sielusi muistaa kaikki kännitörttöilynsä.

    • Anonyymi

      Asut nähtävästi täällä Kuolemapalstalla?

      • Anonyymi

        En toki varsinaisesti asu. Mutta on olemassa vaara, että materialistit ja ateistit iskevät tänne koska tahansa uusine sumutusyrityksineen. Idioottimaisen materialismiuskonnon levittäjien valheita tarvitsee olla jatkuvasti valmiina oikomaan. Kovaa työtä, mutta jonkun se on tehtävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toki varsinaisesti asu. Mutta on olemassa vaara, että materialistit ja ateistit iskevät tänne koska tahansa uusine sumutusyrityksineen. Idioottimaisen materialismiuskonnon levittäjien valheita tarvitsee olla jatkuvasti valmiina oikomaan. Kovaa työtä, mutta jonkun se on tehtävä!

        Hänhän on täällä vain sen takia trollailemassa, että tyypillä on pyyhitty jatkuvasti pöytää jo monta vuotta. Kun ei ole ainuttakaan asia-argumenttia, jolla hän pystyisi edistämään mitään oman mielensä mukaista asiaa, niin hän on valinnut trollailun tien. Hän tekeytyy joksikin toiseksi kuin mitä on, paitsi ideoiden myös henkilöllisyytensä puolesta. Hän on ymmärrettävistä syistä lähes kokonaan lopettanut materialistisen uskonsa saarnaamisen ja korvannut sen ontolla maapallolla, mikä joskus jopa hivenen hymyilyttää. Hän matkii muita keskusteluun osallistujia aika ajoin hyvin taidokkaasti jopa sanavalintoja myöten, mikä osoittaa, että hän saanut saarnaajauransa aikana runsaasti osumia ja hän on myös ymmärryksellä sisäistänyt osumien asiasisällön, mutta siltikään tehtyä päätöstä materialismin ja ateismin asioiden ajamisesta ei voi enää mikään muuttaa. Joskus jäljittely on ollut jopa liiankin täydellistä, joten hän on luultavasti silloin tällöin copy-pastaillut lauseita jopa vuosia vanhoista viesteistä ja lisännyt niihin vain onton maapallonsa. Jos copy-pastea ei ole käytetty, niin suoritukset ovat olleet todella erinomaisia.


        Sitten täällä on eräs toinenkin kirjoitustyyli. Eräs materialisti-ateisti ilmaantuu aika-ajoin synkässä hahmossa ilmoittamaan, että ei siedä valehtelua, ja että tekisi mieluummin valehtelijoista torsoja. Ilmeisesti hänen mielestään kaikki ihmisten kertomukset, jotka ovat materialismin ja ateismin vastaisia, ovat keksittyjä valheita. Lisäksi jopa kaikki tieteelliset todisteet, jotka kumoavat materialistisia dogmeja, ovat valheita ja juoniteltuja. Kyseisen synkeän ritarin mieleen ei liene tullut, että omien kriteeriensä mukaan hän itse valehtelee jatkuvasti, ilmeisesti ainakin osittain tietämättään ja itse sitä ymmärtämättä. Hänhän on joskus sanonut, että kaikenlainen uskomusten kertominen on valehtelua, jota hän ei voi sietää ja jonka takia olisi oikein tehdä ihminen torsoksi.

        Tässä kohden on hyvä huomata tämä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)

        Mutta mitähän synkkis tuumaa tästä totuudenmukaisuuden vastaisesta onton maapallon impostööristä? Tekisikö hän tästä kenties mielellään torson? Vai jättäisikö hän torsouttamisen kuitenkin väliin, koska onttis-impostöörihän on materialismin ja ateismin asialla? Vai ovatko nämä kaksi hahmoa itse asiassa jopa sama henkilö?

        Synkkis ja onttis, kun nyt molemmat olette näyttäytyneet tässä ketjussa, niin vast(atk)aapas tuohon joko yhdellä yhden todellisen ihmisen tekemällä kirjoituksella tai mahdollisesti kahdella kahden todellisen ihmisen tekemällä kirjoituksella. Tai jos olette yksi ihminen joka haluaa säilyttää nämä persoonansa kaksi eri osa-aluetta erillään toisistaan, niin sitten yhden ihmisen tekemällä kahdella kirjoituksella, joissa teeskennellään kahta eri ihmistä. Myös vastaamatta jättäminen, joko kokonaan tai jostain syystä vain puolittain, on tässä yhteydessä viesti.

        Mahdollisen kahden ihmisen tapauksessa: Nyt on hyvä hetki irtisanoutua toisesta, jos ei ihan allekirjoita toisen menetelmiä. Odotamme mielenkiinnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän on täällä vain sen takia trollailemassa, että tyypillä on pyyhitty jatkuvasti pöytää jo monta vuotta. Kun ei ole ainuttakaan asia-argumenttia, jolla hän pystyisi edistämään mitään oman mielensä mukaista asiaa, niin hän on valinnut trollailun tien. Hän tekeytyy joksikin toiseksi kuin mitä on, paitsi ideoiden myös henkilöllisyytensä puolesta. Hän on ymmärrettävistä syistä lähes kokonaan lopettanut materialistisen uskonsa saarnaamisen ja korvannut sen ontolla maapallolla, mikä joskus jopa hivenen hymyilyttää. Hän matkii muita keskusteluun osallistujia aika ajoin hyvin taidokkaasti jopa sanavalintoja myöten, mikä osoittaa, että hän saanut saarnaajauransa aikana runsaasti osumia ja hän on myös ymmärryksellä sisäistänyt osumien asiasisällön, mutta siltikään tehtyä päätöstä materialismin ja ateismin asioiden ajamisesta ei voi enää mikään muuttaa. Joskus jäljittely on ollut jopa liiankin täydellistä, joten hän on luultavasti silloin tällöin copy-pastaillut lauseita jopa vuosia vanhoista viesteistä ja lisännyt niihin vain onton maapallonsa. Jos copy-pastea ei ole käytetty, niin suoritukset ovat olleet todella erinomaisia.


        Sitten täällä on eräs toinenkin kirjoitustyyli. Eräs materialisti-ateisti ilmaantuu aika-ajoin synkässä hahmossa ilmoittamaan, että ei siedä valehtelua, ja että tekisi mieluummin valehtelijoista torsoja. Ilmeisesti hänen mielestään kaikki ihmisten kertomukset, jotka ovat materialismin ja ateismin vastaisia, ovat keksittyjä valheita. Lisäksi jopa kaikki tieteelliset todisteet, jotka kumoavat materialistisia dogmeja, ovat valheita ja juoniteltuja. Kyseisen synkeän ritarin mieleen ei liene tullut, että omien kriteeriensä mukaan hän itse valehtelee jatkuvasti, ilmeisesti ainakin osittain tietämättään ja itse sitä ymmärtämättä. Hänhän on joskus sanonut, että kaikenlainen uskomusten kertominen on valehtelua, jota hän ei voi sietää ja jonka takia olisi oikein tehdä ihminen torsoksi.

        Tässä kohden on hyvä huomata tämä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)

        Mutta mitähän synkkis tuumaa tästä totuudenmukaisuuden vastaisesta onton maapallon impostööristä? Tekisikö hän tästä kenties mielellään torson? Vai jättäisikö hän torsouttamisen kuitenkin väliin, koska onttis-impostöörihän on materialismin ja ateismin asialla? Vai ovatko nämä kaksi hahmoa itse asiassa jopa sama henkilö?

        Synkkis ja onttis, kun nyt molemmat olette näyttäytyneet tässä ketjussa, niin vast(atk)aapas tuohon joko yhdellä yhden todellisen ihmisen tekemällä kirjoituksella tai mahdollisesti kahdella kahden todellisen ihmisen tekemällä kirjoituksella. Tai jos olette yksi ihminen joka haluaa säilyttää nämä persoonansa kaksi eri osa-aluetta erillään toisistaan, niin sitten yhden ihmisen tekemällä kahdella kirjoituksella, joissa teeskennellään kahta eri ihmistä. Myös vastaamatta jättäminen, joko kokonaan tai jostain syystä vain puolittain, on tässä yhteydessä viesti.

        Mahdollisen kahden ihmisen tapauksessa: Nyt on hyvä hetki irtisanoutua toisesta, jos ei ihan allekirjoita toisen menetelmiä. Odotamme mielenkiinnolla.

        Blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah materialistit blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah materialismi blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah ateismi blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah ateistit blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blahh blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah materialismi blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah. Blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah ateismi blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah. Blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah materialistit blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah materialistit blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah. Blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah materialistit blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah blah blaah blaah blaah blah blah blaah blaah blah blah blaah blah blaah blah blah blah blaah.


    • Anonyymi

      Harry Houdinin piti tulla, mutta ei ole näkynyt, eikä ilmoitellut.

      • Anonyymi

        Päivystät 24 tuntia täällä terrastaaliesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivystät 24 tuntia täällä terrastaaliesi kanssa?

        Käyn täällä pari kertaa vuorokaudessa ja joskus menee pitempään, mutta aina kommentoin jotain jos aihetta on. Tajusin luulet, että olen aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn täällä pari kertaa vuorokaudessa ja joskus menee pitempään, mutta aina kommentoin jotain jos aihetta on. Tajusin luulet, että olen aloittaja.

        Täysin asiattomia kommentteja sinulta. Ala-arvoisia, Trumppikin on älykkäämpi kommenteissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin asiattomia kommentteja sinulta. Ala-arvoisia, Trumppikin on älykkäämpi kommenteissaan.

        Olen se jeesus vittu kaveri, joka on tykittänyt vuodesta 2015 jotain 10.000 kommenttia.
        En voi sietää valehtelua.


    • Anonyymi

      Pitää ensin määritellä, millä tasolla Tuonelassa tuo Lethe-virta eli unohdus on? Sanotaan Tuonelaan siirtyneiden muistavan aluksi, jolloin voivat olla meedioiden kautta yhteyksissä, kunnes tietyn kynnyksen ylitettyään unohtavat maiset olot.

      Itse kylläkään en unohda. Tietoisuus on ylittänyt toisen kynnyksen, joka on nimeltään ikuinen muisti. Kun ikuinen muisti ilmenee, muistetaan kaikki jälleensyntymät myös maaelämässä ollessa.

      Suurin osa ihmisistä on Lethe-vaiheessa. Eivät muista mitään edellisistä elämistä, jolloin pitävät jälleensyntymistä huuhaana.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta kommentista. Tuo sana "Lethevaihessa" on uusi minulle. Olen osittain päässyt siitä yli kun on hämäriä tuntemuksia edellisestä elämästä Venäjällä.


      • Anonyymi

        Aivan! Ikuinen muisti sijaitsee maapallon ytimessä! Se on samankaltainen kuin tietokoneen muistikela. Sielu on siihen yhteydessä langattomasti. Muistamattomuus johtuu sielun maadoitus(hopea)langasta, joka aiheuttaa systeemiin oikosulun. Kun sielu irtoaa onttouden terrastraalitasoille se muistaa ihan kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentista. Tuo sana "Lethevaihessa" on uusi minulle. Olen osittain päässyt siitä yli kun on hämäriä tuntemuksia edellisestä elämästä Venäjällä.

        Palaset toisen sielun muistoista johtuvat siitä, että analogisessa hyvin suuren värähtelytaajuuden omaavassa signaalissa, jolla sielu siirtää informazionia terrastraalitasojen "muistilaitteen" kanssa, tapahtuu taajuuksien harvinaisessa interferenssissä satunnaista diffuzionia. Selkokielellä sanottuna ylicuulumista! Sama juttu kuin wanhanaikaisilla puhelimilla saattoi kuulla kun naapurin isäntä sopi treffejä kylän huårahtavien vosujen kanssa. Tätä luonnollista taajuuksien sisältämän informazioonin sekoittumista suuri joukko idiozeja pitää jonain heh heh muuna. Heh heh. Heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentista. Tuo sana "Lethevaihessa" on uusi minulle. Olen osittain päässyt siitä yli kun on hämäriä tuntemuksia edellisestä elämästä Venäjällä.

        Kyllä ne muistikuvat siitä vähitellen kirkastuvat - tai haihtuvat poies. Varsinainen jälleensyntymismuisti on sellainen, ettei epäilyksen sijaa jää ja ne eivät muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne muistikuvat siitä vähitellen kirkastuvat - tai haihtuvat poies. Varsinainen jälleensyntymismuisti on sellainen, ettei epäilyksen sijaa jää ja ne eivät muutu.

        Aika siis hakee kossua - Alkot viä auki. Tsekkaillaan poijjaat muistikuvia aamulla. Tsipadui kala ui poks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika siis hakee kossua - Alkot viä auki. Tsekkaillaan poijjaat muistikuvia aamulla. Tsipadui kala ui poks.

        Hyvä ajatus. Kunnon kännin jälkeen olo on kuin uudestisyntyneellä. Yhden illan röpöttely on hyvä mutta viikon putken jälkeen alkaa näkemään kaikenlaisia outoja olentoja mitä muut ei näe. Olen miettinyt että onko ne todellisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika siis hakee kossua - Alkot viä auki. Tsekkaillaan poijjaat muistikuvia aamulla. Tsipadui kala ui poks.

        Älä muuten ota tuota Lethe-juttua tosissasi. Keksin sen ihan omasta päästäni 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentista. Tuo sana "Lethevaihessa" on uusi minulle. Olen osittain päässyt siitä yli kun on hämäriä tuntemuksia edellisestä elämästä Venäjällä.

        Syntymämerkkiteoria saattaa pitää paikkaansa. Siinä mistä luoti meni läpi on syntymämerkki. Asiaa vain on hankala testata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntymämerkkiteoria saattaa pitää paikkaansa. Siinä mistä luoti meni läpi on syntymämerkki. Asiaa vain on hankala testata.

        Kyllä se niin on. Minä taistelin edellisissä elämässäni Meksikon vallankumouksessa, Kiinan ja Mongolian sodassa, Sansibarin sodassa, Viron vapaussodassa, Taiping kapinassa ja muutamassa muussa. Sansibarissa mustana miehenä ollessani sain tykistön murkulasta täysosuman. Siitä muistona minulta puuttuu vasen korva, käsi ja puolet oikeasta jalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se niin on. Minä taistelin edellisissä elämässäni Meksikon vallankumouksessa, Kiinan ja Mongolian sodassa, Sansibarin sodassa, Viron vapaussodassa, Taiping kapinassa ja muutamassa muussa. Sansibarissa mustana miehenä ollessani sain tykistön murkulasta täysosuman. Siitä muistona minulta puuttuu vasen korva, käsi ja puolet oikeasta jalasta.

        Vahva todiste edellisten elämien seikkailuista. Jääköhän siitä enää ruumiista mitään seuraavaan elämään jos on joutunut kivikaudella muutaman kerran villipetojen ruuaksi, räjähtänyt kappaleiksi miinoihin ja kranaatteihin, jäänyt pari kertaa junan alle?


    • Anonyymi

      Lethe-virta sopii samaan yhteyteen Elysiumin (Elysionin) kenttien kanssa. Selvittävät termeinä kuolemanrajantakaisia kokemuksellisia mekanismeja.

      Elysiumin kenttien synonyymina toimii intiaanien Kesämaa.

      • Anonyymi

        Tutummalla nimellä terrastraalitasot. Usko tai älä, tuo haaveitten paratiisi sijaitsee ontossa maapallossa. Sinne sielumme halajavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutummalla nimellä terrastraalitasot. Usko tai älä, tuo haaveitten paratiisi sijaitsee ontossa maapallossa. Sinne sielumme halajavat.

        Kyllä se niinkin voi olla, ei käy kiistäminen.


    • Anonyymi

      Niinpä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe