Puna-armeija löi pahuuden armeijan ja se oli hyvä se.
Kunnia puna-armeijalle!
12
133
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta orjuutti samalla kokoItä-Euroopan 45:n vuoden ajaksi ja se oli huono se...
- Anonyymi
kaikki kunnia lasten tappajille.... ja kenen lapsia me tapoimme jne...
aina voi lapioida.
Pahuuden löivät kumpikin.
Joita kumpikin tekivät.
perkeleen idiootit.- Anonyymi
mullat siviili sodan uhreille.
- Anonyymi
Miksi saksalaiset lähtivät osallisiksi historian kammottavimman henkilön luomaan liikkeeseen? Saksa, sivistyksen kehto, vajosi alas pahuuden kuiluun. Sitä ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
Ja raiskasivat kaikki 2 jalkaiset Saksassa :(
Kaksi hirviötä soti.
- Anonyymi
Englanti ja USA pommittivat siviileitä hirveät määrät, hirviöitä nekin. Palopommimassoin tappoivat, elävinä polttivat. Kurja kuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englanti ja USA pommittivat siviileitä hirveät määrät, hirviöitä nekin. Palopommimassoin tappoivat, elävinä polttivat. Kurja kuolema.
Japani viides hirviö. Lukekaa mitä teki, lukekaa Nankingin verilöyly ja kaikki muu. Suomi tappoi Petroskoissa kuolemanlerireissä 4 500 siviiliä, naista, lasta, vanhusta, vammaista. Ihan hirveää.
- Anonyymi
Sota on perseestä ja heikkopäisten homohommaa. Jos yksilöt ei viitsi totella kentskujen kimitystä, sodat lakkaa saman tien. Tai kentskut menee vihollisleiriin myymään persettään.
- Anonyymi
Niin ovat heikkolahjaista väenosaa , jotka rustaavat jatkuvasti aloituksia punikkiarmeijan erinomaisuudesta, kehuen noita veressä ja paskassa ryvettyneitä Hilden ja Magdan raiskaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ovat heikkolahjaista väenosaa , jotka rustaavat jatkuvasti aloituksia punikkiarmeijan erinomaisuudesta, kehuen noita veressä ja paskassa ryvettyneitä Hilden ja Magdan raiskaajia.
Puna-armeija se voimallaan myös palautti demokratian Suomeen ja siitä iso kiitos. Ei tul-
lut suursuomea vaan pienempi mutta vapaampi Suomen demokraattinen tasavalta joka
mennen tullen on parempi kuin valkoisen valheen Suomi ennen sotia. -Eiks vaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puna-armeija se voimallaan myös palautti demokratian Suomeen ja siitä iso kiitos. Ei tul-
lut suursuomea vaan pienempi mutta vapaampi Suomen demokraattinen tasavalta joka
mennen tullen on parempi kuin valkoisen valheen Suomi ennen sotia. -Eiks vaan?” Puna-armeija se voimallaan myös palautti demokratian Suomeen ja siitä iso kiitos. ”
Eipalauttanut! Suomessa sellainen oli jo! Eivät liioin saaneet demokratiaa edes Neuvostoliittoon, joka oli ja pysyi raakana sortovaltana romahdukseensa asti vuonna 1991!
”Ei tullut suursuomea vaan pienempi mutta vapaampi Suomen demokraattinen tasavalta joka mennen tullen on parempi kuin valkoisen valheen Suomi ennen sotia. -Eiks vaan?”
Ei tullut liioin mitään suur-Neuvostoliittoa, vaan se menetti sodassa 14 miljoonaa sotilasta ja lopuksi romahduksen yhteydessä 1991 liki kaikki toisen maailmansodan anastuksensa ja bonuksena karkasi moisesta ”liitosta” myös suuri joukko alistettuja pikkuvaltioita vapauteen!
Tuhkasta nousi pikkuinen kapitalistinen Venäjä, joka yhä luulottelee olevansa suurvalta. -Eiks vaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437