Kunnia puna-armeijalle!

Anonyymi

Puna-armeija löi pahuuden armeijan ja se oli hyvä se.

12

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta orjuutti samalla kokoItä-Euroopan 45:n vuoden ajaksi ja se oli huono se...

    • Anonyymi

      kaikki kunnia lasten tappajille.... ja kenen lapsia me tapoimme jne...
      aina voi lapioida.

      Pahuuden löivät kumpikin.
      Joita kumpikin tekivät.

      perkeleen idiootit.

      • Anonyymi

        mullat siviili sodan uhreille.


    • Anonyymi

      Miksi saksalaiset lähtivät osallisiksi historian kammottavimman henkilön luomaan liikkeeseen? Saksa, sivistyksen kehto, vajosi alas pahuuden kuiluun. Sitä ei voi ymmärtää.

    • Anonyymi

      Ja raiskasivat kaikki 2 jalkaiset Saksassa :(

    • Kaksi hirviötä soti.

      • Anonyymi

        Englanti ja USA pommittivat siviileitä hirveät määrät, hirviöitä nekin. Palopommimassoin tappoivat, elävinä polttivat. Kurja kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Englanti ja USA pommittivat siviileitä hirveät määrät, hirviöitä nekin. Palopommimassoin tappoivat, elävinä polttivat. Kurja kuolema.

        Japani viides hirviö. Lukekaa mitä teki, lukekaa Nankingin verilöyly ja kaikki muu. Suomi tappoi Petroskoissa kuolemanlerireissä 4 500 siviiliä, naista, lasta, vanhusta, vammaista. Ihan hirveää.


    • Anonyymi

      Sota on perseestä ja heikkopäisten homohommaa. Jos yksilöt ei viitsi totella kentskujen kimitystä, sodat lakkaa saman tien. Tai kentskut menee vihollisleiriin myymään persettään.

      • Anonyymi

        Niin ovat heikkolahjaista väenosaa , jotka rustaavat jatkuvasti aloituksia punikkiarmeijan erinomaisuudesta, kehuen noita veressä ja paskassa ryvettyneitä Hilden ja Magdan raiskaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ovat heikkolahjaista väenosaa , jotka rustaavat jatkuvasti aloituksia punikkiarmeijan erinomaisuudesta, kehuen noita veressä ja paskassa ryvettyneitä Hilden ja Magdan raiskaajia.

        Puna-armeija se voimallaan myös palautti demokratian Suomeen ja siitä iso kiitos. Ei tul-
        lut suursuomea vaan pienempi mutta vapaampi Suomen demokraattinen tasavalta joka
        mennen tullen on parempi kuin valkoisen valheen Suomi ennen sotia. -Eiks vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puna-armeija se voimallaan myös palautti demokratian Suomeen ja siitä iso kiitos. Ei tul-
        lut suursuomea vaan pienempi mutta vapaampi Suomen demokraattinen tasavalta joka
        mennen tullen on parempi kuin valkoisen valheen Suomi ennen sotia. -Eiks vaan?

        ” Puna-armeija se voimallaan myös palautti demokratian Suomeen ja siitä iso kiitos. ”

        Eipalauttanut! Suomessa sellainen oli jo! Eivät liioin saaneet demokratiaa edes Neuvostoliittoon, joka oli ja pysyi raakana sortovaltana romahdukseensa asti vuonna 1991!

        ”Ei tullut suursuomea vaan pienempi mutta vapaampi Suomen demokraattinen tasavalta joka mennen tullen on parempi kuin valkoisen valheen Suomi ennen sotia. -Eiks vaan?”

        Ei tullut liioin mitään suur-Neuvostoliittoa, vaan se menetti sodassa 14 miljoonaa sotilasta ja lopuksi romahduksen yhteydessä 1991 liki kaikki toisen maailmansodan anastuksensa ja bonuksena karkasi moisesta ”liitosta” myös suuri joukko alistettuja pikkuvaltioita vapauteen!

        Tuhkasta nousi pikkuinen kapitalistinen Venäjä, joka yhä luulottelee olevansa suurvalta. -Eiks vaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe