Ei voi muuta kuin todeta että on yksinkertaista porukkaa nämä Jt:t. Hohhoijaa
Yksinkertaisia olette
21
<50
Vastaukset
Ei ne muuten olisi jt. Jokainen, jolla on sytytys edes suunnilleen kohdallaan, ei edes ku*e siihen suuntaan missä on jt.
- Anonyymi
Ne on niin hyväuskoisia ja tietämättömiä monetkin, eivät ole kritiikistä perillä eivätkä osaa ajatella.
- Anonyymi
Täällähän on niitä lahkon priimus-opetuslapsia esittelemässä ennen kaikkea ajattelemisen kiellon noudattamista.
Se onkin etenkin näin netin aikakaudella lahkon elinehto.
Turusen kirjassa on suorana sitaattina vartiotornin kielto itsenäisestä ajattelusta, kaiken muun ohessa, joka ei vielä ole käsittänyt lahkon luonnetta niin nythän kirjastot alkavat avautua.
Ajatteluhan on meille Jehovan lahja. Miksi hallintoelimessä on äänestelty sen kieltämisestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on niitä lahkon priimus-opetuslapsia esittelemässä ennen kaikkea ajattelemisen kiellon noudattamista.
Se onkin etenkin näin netin aikakaudella lahkon elinehto.
Turusen kirjassa on suorana sitaattina vartiotornin kielto itsenäisestä ajattelusta, kaiken muun ohessa, joka ei vielä ole käsittänyt lahkon luonnetta niin nythän kirjastot alkavat avautua.
Ajatteluhan on meille Jehovan lahja. Miksi hallintoelimessä on äänestelty sen kieltämisestäTurusen kirja on luettu!
Se todella kannattaa lukea, siellä tulee helluntalaisten raamatunvastaisuus hyvin esille, mm. Jeesus oli itse Jumala...….aivan järkyttävää soopaa.
Jos Jeesus oli itse Jumala, miksi UT jokaisella sivulla puhutaan Jumalan pojasta????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turusen kirja on luettu!
Se todella kannattaa lukea, siellä tulee helluntalaisten raamatunvastaisuus hyvin esille, mm. Jeesus oli itse Jumala...….aivan järkyttävää soopaa.
Jos Jeesus oli itse Jumala, miksi UT jokaisella sivulla puhutaan Jumalan pojasta?????Helluntaipäivä eivät ole foorumin teema.
Raamattu on maineikas kirja, siinä määrin että lahkojohto katsoo edukseen maita sen aina joskus.
Jeesus on Raamatussa ilmoitettu Jumalaksi, esim Joh. 1:1
Tuon jakeen ymmärtää lahkojohtokin niin tärkeäksi, että on väärentänyt sen, vaikka vartiotorniuskontoonkin kuuluu Jeesus, niin tämä Jeesus selitetään enkeliksi (ei minulla mitään enkeleitä vastaan ole) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turusen kirja on luettu!
Jos Jeesus oli itse Jumala, miksi UT jokaisella sivulla puhutaan Jumalan pojasta?????Turusen kirja on sinänsä hyvä, mutta suosittelen repäisemään lopusta pois ne käännytysjutut. Onneksi niitä ei ole paljon, niitä ei olisi kannattanut sisällyttää kirjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntaipäivä eivät ole foorumin teema.
Raamattu on maineikas kirja, siinä määrin että lahkojohto katsoo edukseen maita sen aina joskus.
Jeesus on Raamatussa ilmoitettu Jumalaksi, esim Joh. 1:1
Tuon jakeen ymmärtää lahkojohtokin niin tärkeäksi, että on väärentänyt sen, vaikka vartiotorniuskontoonkin kuuluu Jeesus, niin tämä Jeesus selitetään enkeliksi (ei minulla mitään enkeleitä vastaan ole)Miten niin esim.? Löytyykö muita kohtia joita voi tulkita väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin esim.? Löytyykö muita kohtia joita voi tulkita väärin?
Tenttaamislinjalle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turusen kirja on sinänsä hyvä, mutta suosittelen repäisemään lopusta pois ne käännytysjutut. Onneksi niitä ei ole paljon, niitä ei olisi kannattanut sisällyttää kirjaan.
Turusen kirjan sisältö on täyttä paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanoo tiedottajan planttu Beetelistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turusen kirja on sinänsä hyvä, mutta suosittelen repäisemään lopusta pois ne käännytysjutut. Onneksi niitä ei ole paljon, niitä ei olisi kannattanut sisällyttää kirjaan.
Mutta yksikin sivu on liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koske Turusen kirjaan edes pitkällä tikulla. Täyttä humpuukia ja sontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koske Turusen kirjaan edes pitkällä tikulla. Täyttä humpuukia ja sontaa.
Sanoo Beetelin tiedottaja?
Muistetaan kommenttisi jos tulette vielä ovelleni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että olet lukenut, et pääse sanomaan ett "ei ollut tietoa".
- Anonyymi
Mitenniin ollaan yksinkertasii, jos ollaan rakennettu rukoushuoneita ja valtakunnankanslioita ihan ilmaiseksi, ja sitte myydään niitä ilmaiseksi Ameriikan veljeslahkolle, niin onhan se aivan meidän etumme mukaista saada tällä toimenpiteellämme ikuinen taivaspaikka Jahven vieressä.
- Anonyymi
Tällaisia kommentteja on tuloksena kun äiti kantoi aikoinaan jenkkikassissa ja unohti nostaa kantojen kohdalla. Siksi ajatus on katkennut mutta kirjoitus jatkuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia kommentteja on tuloksena kun äiti kantoi aikoinaan jenkkikassissa ja unohti nostaa kantojen kohdalla. Siksi ajatus on katkennut mutta kirjoitus jatkuu...
Onse vaan niin ihana tämä meittin Jehova, testamentattuamme Hänelle kaikki omaisuutemme,saamme Häneltä ikuisen vieruspaikan Hänen valtaistuimensa oikealta puolelta, ja vieressä vartioi leijona.
- Anonyymi
Oikeastaan tämä konekivääri kakkonen jakelee palstalla oikeita elämänviisauksiaan.
- Anonyymi
Onpa hyvä että meillä on keskuudessamme kaksinkertaisia ihmisiä kuten sinä. Laittaisinko ihan vaikka omat yhteystietosi palstalle että kaikki voisivat kääntyä puolesi kun tarvitaan viisaita elämänohjeita pliis.
Oletko syntynyt johonkin erikoisrotuun sinulla on tuollainen kyky luokitella ihmisiä yksinkertaisiksi. Vai oletko kehittynyt apinasta viisaaksi professoriksi?
Mistä tuollaisia tulee?- Anonyymi
Valtakunnansaliltahan niitä tulee.
- Anonyymi
Luopit menee tässä omaan provoon . Sarkastista tuohon otsikkoon nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352389Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761331