Yksinkertaisia olette

Anonyymi

Ei voi muuta kuin todeta että on yksinkertaista porukkaa nämä Jt:t. Hohhoijaa

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ne muuten olisi jt. Jokainen, jolla on sytytys edes suunnilleen kohdallaan, ei edes ku*e siihen suuntaan missä on jt.

• Anonyymi

Ne on niin hyväuskoisia ja tietämättömiä monetkin, eivät ole kritiikistä perillä eivätkä osaa ajatella.

• Anonyymi

Täällähän on niitä lahkon priimus-opetuslapsia esittelemässä ennen kaikkea ajattelemisen kiellon noudattamista.
        Se onkin etenkin näin netin aikakaudella lahkon elinehto.

Turusen kirjassa on suorana sitaattina vartiotornin kielto itsenäisestä ajattelusta, kaiken muun ohessa, joka ei vielä ole käsittänyt lahkon luonnetta niin nythän kirjastot alkavat avautua.

Ajatteluhan on meille Jehovan lahja. Miksi hallintoelimessä on äänestelty sen kieltämisestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän on niitä lahkon priimus-opetuslapsia esittelemässä ennen kaikkea ajattelemisen kiellon noudattamista.
        Se onkin etenkin näin netin aikakaudella lahkon elinehto.

Turusen kirjassa on suorana sitaattina vartiotornin kielto itsenäisestä ajattelusta, kaiken muun ohessa, joka ei vielä ole käsittänyt lahkon luonnetta niin nythän kirjastot alkavat avautua.

Ajatteluhan on meille Jehovan lahja. Miksi hallintoelimessä on äänestelty sen kieltämisestä

Turusen kirja on luettu!

Se todella kannattaa lukea, siellä tulee helluntalaisten raamatunvastaisuus hyvin esille, mm. Jeesus oli itse Jumala...….aivan järkyttävää soopaa.
        Jos Jeesus oli itse Jumala, miksi UT jokaisella sivulla puhutaan Jumalan pojasta?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turusen kirja on luettu!

Se todella kannattaa lukea, siellä tulee helluntalaisten raamatunvastaisuus hyvin esille, mm. Jeesus oli itse Jumala...….aivan järkyttävää soopaa.
        Jos Jeesus oli itse Jumala, miksi UT jokaisella sivulla puhutaan Jumalan pojasta?????

Helluntaipäivä eivät ole foorumin teema.
        Raamattu on maineikas kirja, siinä määrin että lahkojohto katsoo edukseen maita sen aina joskus.
        Jeesus on Raamatussa ilmoitettu Jumalaksi, esim Joh. 1:1
        Tuon jakeen ymmärtää lahkojohtokin niin tärkeäksi, että on väärentänyt sen, vaikka vartiotorniuskontoonkin kuuluu Jeesus, niin tämä Jeesus selitetään enkeliksi (ei minulla mitään enkeleitä vastaan ole)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turusen kirja on luettu!

Turusen kirja on sinänsä hyvä, mutta suosittelen repäisemään lopusta pois ne käännytysjutut. Onneksi niitä ei ole paljon, niitä ei olisi kannattanut sisällyttää kirjaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntaipäivä eivät ole foorumin teema.
        Raamattu on maineikas kirja, siinä määrin että lahkojohto katsoo edukseen maita sen aina joskus.
        Jeesus on Raamatussa ilmoitettu Jumalaksi, esim Joh. 1:1
        Tuon jakeen ymmärtää lahkojohtokin niin tärkeäksi, että on väärentänyt sen, vaikka vartiotorniuskontoonkin kuuluu Jeesus, niin tämä Jeesus selitetään enkeliksi (ei minulla mitään enkeleitä vastaan ole)

Miten niin esim.? Löytyykö muita kohtia joita voi tulkita väärin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin esim.? Löytyykö muita kohtia joita voi tulkita väärin?

Tenttaamislinjalle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turusen kirja on sinänsä hyvä, mutta suosittelen repäisemään lopusta pois ne käännytysjutut. Onneksi niitä ei ole paljon, niitä ei olisi kannattanut sisällyttää kirjaan.

Turusen kirjan sisältö on täyttä paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sanoo tiedottajan planttu Beetelistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta yksikin sivu on liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en koske Turusen kirjaan edes pitkällä tikulla. Täyttä humpuukia ja sontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en koske Turusen kirjaan edes pitkällä tikulla. Täyttä humpuukia ja sontaa.

Sanoo Beetelin tiedottaja?
        Muistetaan kommenttisi jos tulette vielä ovelleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että olet lukenut, et pääse sanomaan ett "ei ollut tietoa".

• Anonyymi

Mitenniin ollaan yksinkertasii, jos ollaan rakennettu rukoushuoneita ja valtakunnankanslioita ihan ilmaiseksi, ja sitte myydään niitä ilmaiseksi Ameriikan veljeslahkolle, niin onhan se aivan meidän etumme mukaista saada tällä toimenpiteellämme ikuinen taivaspaikka Jahven vieressä.

• Anonyymi

Tällaisia kommentteja on tuloksena kun äiti kantoi aikoinaan jenkkikassissa ja unohti nostaa kantojen kohdalla. Siksi ajatus on katkennut mutta kirjoitus jatkuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaisia kommentteja on tuloksena kun äiti kantoi aikoinaan jenkkikassissa ja unohti nostaa kantojen kohdalla. Siksi ajatus on katkennut mutta kirjoitus jatkuu...

Onse vaan niin ihana tämä meittin Jehova, testamentattuamme Hänelle kaikki omaisuutemme,saamme Häneltä ikuisen vieruspaikan Hänen valtaistuimensa oikealta puolelta, ja vieressä vartioi leijona.

• Anonyymi

Oikeastaan tämä konekivääri kakkonen jakelee palstalla oikeita elämänviisauksiaan.

• Anonyymi

Onpa hyvä että meillä on keskuudessamme kaksinkertaisia ihmisiä kuten sinä. Laittaisinko ihan vaikka omat yhteystietosi palstalle että kaikki voisivat kääntyä puolesi kun tarvitaan viisaita elämänohjeita pliis.

Oletko syntynyt johonkin erikoisrotuun sinulla on tuollainen kyky luokitella ihmisiä yksinkertaisiksi. Vai oletko kehittynyt apinasta viisaaksi professoriksi?

Mistä tuollaisia tulee?

• Anonyymi

Valtakunnansaliltahan niitä tulee.

• Anonyymi

Luopit menee tässä omaan provoon . Sarkastista tuohon otsikkoon nähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe