Ollaanko sitä täysin tietämättömiä mistään?
Antaa Raamatun vastata.
Luuk. 1: 79." Se loistaa pimeydessä ja kuoleman varjon laaksossa ELÄVILLE. . . ."
Kuoleman jälkeen eletään kuoleman varjossa.
Ei siellä olla täysin tietämättömiä.
Ruumis on silloin kuollut ja mätänee, mutta ei ihmisen henki.
Millaista on kuoleman jälkeen?
8
<50
Vastaukset
Höpöä. Mitä tiedät/muistat/ tajuat olemassaolostasi ennen syntymää? Et mitään. Sama homma iäisyydessä kuoleman jälkeen. On tietysti lohdullista ajatella, että esim. läheinen ei ole kokonaan hävinnyt.
- Anonyymi
Raamattu ei kirjoita höpöä.
Sinä sen sijaan olet logosi mukainen tässäkin asiassa. Anonyymi kirjoitti:
Sinä sen sijaan olet logosi mukainen tässäkin asiassa.Satukirja sisältää satuja.
Logo? Tarkoitat varmaan avatar. Eikös olekin sopivasti jt-palstalle osuvasti valittu ? Ehkä vähän turhan älyllinen, mutta menköön.- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Satukirja sisältää satuja.
Logo? Tarkoitat varmaan avatar. Eikös olekin sopivasti jt-palstalle osuvasti valittu ? Ehkä vähän turhan älyllinen, mutta menköön.Kookoo2. Henkilökohtainen kysymys: Joko olet täyttänyt 15 vuotta?
Juttusi on vain sen laatuisia, että taidat olla murrosikäinen?
Vai oletko muuten vaan vajaa- älyinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kookoo2. Henkilökohtainen kysymys: Joko olet täyttänyt 15 vuotta?
Vai oletko muuten vaan vajaa- älyinen?Minä voin vastata hänen puolesta.
1. Uskikset on vajaaälyisiä kun uskovat satuolentoihin.
2. Taidat olla itse vajaaälyinen kun kirjoitit vajaa-älyinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin vastata hänen puolesta.
1. Uskikset on vajaaälyisiä kun uskovat satuolentoihin.
2. Taidat olla itse vajaaälyinen kun kirjoitit vajaa-älyinen.Ihan sun kiusaksi kait se kirjoitti, että saat osoittaa että olet vajaaaaaa- älyinen.
Elikä olet alle 15v ? Anonyymi kirjoitti:
Kookoo2. Henkilökohtainen kysymys: Joko olet täyttänyt 15 vuotta?
Vai oletko muuten vaan vajaa- älyinen?Olen. Kun katsoo virtuaaliharakanvarpaitasi, niin toivottavasti sinä et ole.
Juttuni ovat sen laatuisia, että tyhmille ihmisille ne menevät yli hilseen niin että ilmassa näkyy vain suhahdus.
En ole vajaa-älyinen enkä enkä vajaa älyinen enkä myöskään vajaaälyinen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sen sijaan olet logosi mukainen tässäkin asiassa.PARRAITEN TIETÄÄ TUON PUOLEISESTA.SIELTÄ.TAKASIN TULLEET.JA NIITÄ ON PALJON.MAAILMASSA.PALANNEITEN MUKAAN.MIHINKÄ USKONTO SEURAAN OLET KUULUNUT.EI KYSYTÄ.EIKÄ RAAMATULLA OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ.TUON PUOLEISESSA.KYLLÄ SIELTÄ LÖYTYY.HIILI HANKO PUOLI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366