Häviääkö käteinen?

Anonyymi

Mitä sanoo Ellen White ja pastorit?

19

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä päivänä ihmiset viskaavat pois myyrille ja yököille hopea-ja kultajumalansa, jotka he ovat tehneet kumarrettaviksensa.
      Hes. 7:19

      Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.

    • Anonyymi

      Käteinen?Mikä se on ???

    • Anonyymi

      Käteinen raha pitää luovuttaa lahkon johtajalle.

      • Anonyymi

        Kyllä lahkon valtaapitäville kelpaavat ja käsiä polttavat myös vanhusten osakepaperit ja irtaimistotkin. Osakepaperit kun on helppo muuttaa myös käteiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lahkon valtaapitäville kelpaavat ja käsiä polttavat myös vanhusten osakepaperit ja irtaimistotkin. Osakepaperit kun on helppo muuttaa myös käteiseksi.

        Niin, se on pois huumekaupasta ja pelikasinolta. Harmi. Ymmärrän katkeruutenne.
        Sienet ei kasva, ei kannabis mene kaupaksi, eikä piipputupakka savua, viina virtaa jne.
        Paha on paikka. Itketään yhdessä tuota vanhaa virttänne, kun ei muuta teitin valitusvirsissä soi. Yhyyyyyyyyy..... ei sieniä .... yhyyy..... ei kannabista ...... ei mitään mitä liha kaipaa... yhyyyy
        ja tämä on teitin vuosia veisattu virsi.
        Tehkääs uusi, vai eikö dementiavirteen ennää uusia mene piähän.
        On kalkkeutuneet aivot teillä, huumeen ja ilminantajan juttujen kautta.
        Olette surkean naurettavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on pois huumekaupasta ja pelikasinolta. Harmi. Ymmärrän katkeruutenne.
        Sienet ei kasva, ei kannabis mene kaupaksi, eikä piipputupakka savua, viina virtaa jne.
        Paha on paikka. Itketään yhdessä tuota vanhaa virttänne, kun ei muuta teitin valitusvirsissä soi. Yhyyyyyyyyy..... ei sieniä .... yhyyy..... ei kannabista ...... ei mitään mitä liha kaipaa... yhyyyy
        ja tämä on teitin vuosia veisattu virsi.
        Tehkääs uusi, vai eikö dementiavirteen ennää uusia mene piähän.
        On kalkkeutuneet aivot teillä, huumeen ja ilminantajan juttujen kautta.
        Olette surkean naurettavia

        Lahkot ovat kunnostautuneet myös huumebisneksessä.
        Niitä vanhusten lahjakirjoja ja testamentteja ei tule riittävästi ja huumeilla kun tekee nopeasti ison tilin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on pois huumekaupasta ja pelikasinolta. Harmi. Ymmärrän katkeruutenne.
        Sienet ei kasva, ei kannabis mene kaupaksi, eikä piipputupakka savua, viina virtaa jne.
        Paha on paikka. Itketään yhdessä tuota vanhaa virttänne, kun ei muuta teitin valitusvirsissä soi. Yhyyyyyyyyy..... ei sieniä .... yhyyy..... ei kannabista ...... ei mitään mitä liha kaipaa... yhyyyy
        ja tämä on teitin vuosia veisattu virsi.
        Tehkääs uusi, vai eikö dementiavirteen ennää uusia mene piähän.
        On kalkkeutuneet aivot teillä, huumeen ja ilminantajan juttujen kautta.
        Olette surkean naurettavia

        Huh huh, olet kyllä umpihullu...

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on pois huumekaupasta ja pelikasinolta. Harmi. Ymmärrän katkeruutenne.
        Sienet ei kasva, ei kannabis mene kaupaksi, eikä piipputupakka savua, viina virtaa jne.
        Paha on paikka. Itketään yhdessä tuota vanhaa virttänne, kun ei muuta teitin valitusvirsissä soi. Yhyyyyyyyyy..... ei sieniä .... yhyyy..... ei kannabista ...... ei mitään mitä liha kaipaa... yhyyyy
        ja tämä on teitin vuosia veisattu virsi.
        Tehkääs uusi, vai eikö dementiavirteen ennää uusia mene piähän.
        On kalkkeutuneet aivot teillä, huumeen ja ilminantajan juttujen kautta.
        Olette surkean naurettavia

        Kannabis on kasvi, Luojan luoma kasvi ja sinulla ongelma sen asian kanssa?


      • Anonyymi
        JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        Kannabis on kasvi, Luojan luoma kasvi ja sinulla ongelma sen asian kanssa?

        Se johtuu siitä, että tämän maailman viisaat ovat päättäneet, että se on laiton huumekasvi. (Johtuneeko siitä, ettei lääketeollisuus voisi takoa rahaa tuollaisella rikkakasvilla, jota kuka tahansa voisi kasvattaa kotonaan omassa kukkapurkissaan tai puutarhassaan...)

        Mutta onneksi nämä viisaat ovat sentään vapauttaneet viinan pannasta, niin että hänkin saa käydä vapaasti ostamassa Alkosta omat jokapäiväiset lailliset rähinämyrkkynsä, kun hänen henkensä sekä lihansa sitä niin kovasti vaatii. Muutenhan hän ei vanhana alkkiksena saisi nukutuksi, eikä sitten jaksaisi suoltaa täällä jokapäiväisiä "elämänviisauksiaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh, olet kyllä umpihullu...

        T: Iloinen nauraja

        Niin, viestin vain maailmasi hengestä. Olen samaa mieltä- umpihullua.
        Mutta, huumeet ja mielenterveys- siinä on yhtälö, mitä tiedotusvälineisiin on luottamista.
        Terveet eivät huumeita kaipaa. Vai mitä?
        Siksipä se hullulta tuntuu, jos elämänonnesi lähteet loppuu. Itkuhan siitä tulee.
        Miten sitten mieltään voi hallita.


    • Anonyymi

      "Hengen miehet", lahkojen pastorit ja muu loisporukka on tottunut tekemään kaikenlaista sivubisnestä, koska heilä on 1 päivä työtä ja 6 päivää he lepäävät. Niinä kuutena päivänä voi levon ohessa tehdä vähän tuottoisampaakin bisnestä?

      • Anonyymi

        Tyhmähän sinä olet, jos et ole lukenut pastoriuteen, jos se elämä on niin siellä auoista.
        Ei pitäisi valittaa, jos et ole siinä remmissä.
        Itkijänaiset, se ei ole tervettä. Siksi älä itke Puurra vain. puurra, että jotenkin saat roposen,
        että riittää sienikeittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmähän sinä olet, jos et ole lukenut pastoriuteen, jos se elämä on niin siellä auoista.
        Ei pitäisi valittaa, jos et ole siinä remmissä.
        Itkijänaiset, se ei ole tervettä. Siksi älä itke Puurra vain. puurra, että jotenkin saat roposen,
        että riittää sienikeittoon.

        "Tyhmähän sinä olet, jos et ole lukenut pastoriuteen, jos se elämä on niin siellä auoista."

        Kaikkien omatunto ei salli suoltaa paskaa puhujakorokkeelta hyväuskoisilta huijattua kuukausipalkkaa vastaan.


    • Ellen G. White ei sano enää asiaan mitään, koska hän on jo kauan aikaa sitten siirtynyt ajastamme iankaikkisuuteen.

      Pastorit saattavat sanoa mielipiteensä asiassa kuin asiassa, vaikka eivät ole varmoja asiassaan.

      • Anonyymi

        Pastorit tosiaan hölisevät ja esiintyvät puhujaKOROKKEILLAAN puku päällä vain rahan ja esiintymisen vuoksi.
        Aikanaan majan majoille jo mennyt adventtikirkon keskuudessa vaikuttanut "pieni suuri mies" (Onni Määttänen) ilmaisi osuvasti, mikä on pastoreiden "tauti", se on "ichus publendi" (julkisuuden syyhelmä").


      • Anonyymi

        Elleniltä katosi omat ja toistenkin käteiset, sillä hän jätti jälkeensä valtavat velat, mutta jätti hän sentään jälkeensä myös viisaita elämänohjeita sen suhteen, miten hänen faniensa pitäisi hoitaa talouttaan.

        Valitettavasti "enemmän kuin profeetta" ei itse kyennyt noudattamaan omia neuvojaan tai ne koskivat vain tavallisia kuolevaisia. Tosin Ellenin seuraajina hekään eivät ole aivan tavallisia kuolevaisia, vaan valittu lopunajan jäännösjoukko eli siis ihmiskunnan parasta A-ryhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elleniltä katosi omat ja toistenkin käteiset, sillä hän jätti jälkeensä valtavat velat, mutta jätti hän sentään jälkeensä myös viisaita elämänohjeita sen suhteen, miten hänen faniensa pitäisi hoitaa talouttaan.

        Valitettavasti "enemmän kuin profeetta" ei itse kyennyt noudattamaan omia neuvojaan tai ne koskivat vain tavallisia kuolevaisia. Tosin Ellenin seuraajina hekään eivät ole aivan tavallisia kuolevaisia, vaan valittu lopunajan jäännösjoukko eli siis ihmiskunnan parasta A-ryhmää.

        Minusta te ette nyt tiedä, mistä puhutte. Olette sekavia puheistanne.
        Yrittäkää edes pysyä tiellä ja aiheessa.
        Yhtenäpäivänä puhutte tuota, ja toisena puratte puheenne.
        Eli?
        Taitaa pöhköys vaivata puhetapaanne. Päättäkää edes suunta, että voisitte pysyä aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta te ette nyt tiedä, mistä puhutte. Olette sekavia puheistanne.
        Yrittäkää edes pysyä tiellä ja aiheessa.
        Yhtenäpäivänä puhutte tuota, ja toisena puratte puheenne.
        Eli?
        Taitaa pöhköys vaivata puhetapaanne. Päättäkää edes suunta, että voisitte pysyä aiheessa.

        "Minusta te ette nyt tiedä, mistä puhutte. Olette sekavia puheistanne."

        Jaahas...ja millähän tavalla?

        "Yhtenäpäivänä puhutte tuota, ja toisena puratte puheenne.
        Eli?"

        Mitähän oikein sekoilet? Minä ainakaan en ole purkanut puheitani.

        "Taitaa pöhköys vaivata puhetapaanne. Päättäkää edes suunta, että voisitte pysyä aiheessa."

        Tuo sopii jälleen erinomaisesti itseesi, kuten niin monet muutkin "analyysisi".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe