Hasan Khademi

Anonyymi

Luin jutun tuosta Hasan Khademista, ja kaikki kunnia yritteliäälle nuorellemiehelle, mutta...
1. Mites poika onnistui tulemaan Turkin, Saksan ja monen muun turvallisen maan läpi Suomeen, ja miksi?
2. Äiti ja sisaret asuneet jo vuosia Iranissa, jossa ei ole sotaa, joten miksi poika lähetettiin yksin Euroopan läpi maahan, jossa on Euroopan parhaat tuet ja löysin pakolaispolitiikka?
3. Kuinka poika, joka 2015 syksyllä ei osannut sanaakaan Suomea, pystyi suorittamaan peruskoulun, yläasteen ja lukion viidessä vuodessa?
4. Mistäs kaveri onnistui hankkimaan rahat kalliiseen iphoneen (lehden kuvassa)?

Omat arvelukseni...
1. Suomi ei välitä pas...kaan Dublinin sopimuksista.
2. Kaveri on ankkurilapsi, kohta koko suku tulee perässä ilmaiseen ylöspitoon
3. Pakolaisalennus-kuulin kaverin haastattelun, joten ei sillä Suomella yo-kirjoituksen äidinkielestä läpi mennä
4. Sossun harkinnanvaraista - pitäähän pojalla pelit olla kuin luokkatovereillaan...

119

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yk n tutkimuksen mukaan 85% eurooppaan tulevista on elintaso pakolaisia ts tulee vain paremman elintason vuoksi

Yk on luotettava järjestö

• Anonyymi

Miten ihmeessä huonolla suomen kielellä kirjoitetetut ylioppilaskirjoitukset voivat mennä läpi. Muistelen että aikoinaan kirjotusvihreistäkin pojot väheni. Filosofiassa tuskin voit kovinkaan syvällisesti käsitellä aku ankka -kielellä yhtikäs mitään.

• Anonyymi

Valeoppilas todennäköisesti kyseessä!!!!!!

• 1. EU:n sisällä ei ole sisärajatarkastuksia. Kerran EU-alueelle päästyään pakolainen voi matkustaa varsin vapaasti. Bussi, junat ja lentokoneet kulkivat vuonna 2015.

2. Maailman sivu on äiti laittanut leivän pojan kouraan ja poika on lähtenyt maailmalle. Niin on lähdetty Suomesta Amerikkaan ja niin lähdetty Ruotsiin. Hasan lähti Suomeen. Sinne mennään, mistä luullaan onnen löytyvän.

3. Kun on tahtoa, vaikeatkin asiat onnistuvat. Hasanilla ei ollut vaihtoehtoja. Oli pakko oppia kieli ja oli pakko onnistua opinnoissa.

4. https://yle.fi/uutiset/3-10553272
      Luepas siitä, kuinka nuori mies tekee opiskelun ohessa työtä. Kun tekee työtä, voi ostaa niitä vermeitä, joita nuori mies halajaa. Turhaa tätä on pää punaisena kadehtia.

"Omat arvelukseni... "
      Miten sinun omat arvelusi olivatkin vain kateellisen turhaa mussutusta?

Taas nauretaan. ;)

• Anonyymi

Ja sai ensin kieltävän päätöksen, koska ei ansaitse turvapaikkaa.

Pohjoismaihin tulleet afgaanit tulevat lähes kaikki Iranista, joka on rauhallinen maa. Ei mitään syytä antaa turvapaikkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sai ensin kieltävän päätöksen, koska ei ansaitse turvapaikkaa.

Pohjoismaihin tulleet afgaanit tulevat lähes kaikki Iranista, joka on rauhallinen maa. Ei mitään syytä antaa turvapaikkaa.

"Ja sai ensin kieltävän päätöksen, koska ei ansaitse turvapaikkaa."
        Esität taas vain osan totuudesta.

Ensimmäisestä päätöksestä valitettiin hallinto-oikeuteen ja valituksen käsitettelyn jälkeen maahanmuuttovirasto joutui kuulemaan Khademia uudestaan. Khademi sai turvapaikan Suomesta.

https://www.youtube.com/watch?v=kqTypTYdn1o
        Tässä on varsin haikea ja opettavainen pohjalainen kansanlaulu. Jospa se herättäisi joitakin ajatuksia öyhön päässä.

Nauretaan taas. ;)

• Anonyymi

1. Dublin-asetuksen mukaan pakolaisen on haettava turvapaikkaa siitä EU-maasta, johon hän ensimmäisenä saapuu. Käytännössä se on aina jokin muu maa kuin Suomi.

2. Maailman sivu on poika jäänyt puolustamaan maataan sodan syttyessä. Näin on ollut myös Suomessa satojen vuosien aikana. Muutamia käpykaartilaisia vähäpoikia tietysti on aina joukossa, mutta nämä ovat olleet poikkeustapauksia.

3. Kummallista, että Hasanin oli pakko opiskella, mutta tuhannet muut geelitukat ovat pärjänneet ihan vain eat-fuck-sleep -metodilla.

4. Nuori geelitukka voi myös mennä Kelatädin luokse käsi ojossa vaatimaan itselleen kaikki nykyajan vempeleet, ja kyllähän harkinnanvaraisella myös lohkeaa:)

Nauretaan öyhön sumutusyritykselle:)

• Anonyymi kirjoitti:

1. Dublin-asetuksen mukaan pakolaisen on haettava turvapaikkaa siitä EU-maasta, johon hän ensimmäisenä saapuu. Käytännössä se on aina jokin muu maa kuin Suomi.

2. Maailman sivu on poika jäänyt puolustamaan maataan sodan syttyessä. Näin on ollut myös Suomessa satojen vuosien aikana. Muutamia käpykaartilaisia vähäpoikia tietysti on aina joukossa, mutta nämä ovat olleet poikkeustapauksia.

3. Kummallista, että Hasanin oli pakko opiskella, mutta tuhannet muut geelitukat ovat pärjänneet ihan vain eat-fuck-sleep -metodilla.

4. Nuori geelitukka voi myös mennä Kelatädin luokse käsi ojossa vaatimaan itselleen kaikki nykyajan vempeleet, ja kyllähän harkinnanvaraisella myös lohkeaa:)

Nauretaan öyhön sumutusyritykselle:)

1. "Dublin-asetuksen mukaan..."
        Valehtelet taas.
        Dublin sopimus ei velvoita pakolaista yhtään mihinkään. Sopimus on valtioiden välinen sopimus ja velvoittaa vain sopijavaltioita. Pakolainen voi tallustella ihan mihin maahan haluaa, sivuuttaa matkalla useitakin ns. turvallisia maita ja jättää sitten turvapaikkahakemuksensa siinä maassa, jossa sen jättää.

Kun turvapaikkahakemus on jätetty, Dublin-sopimukseen sitoutuneet maat lupaavat, että hakemuksen ensimmäisenä saanut maa hoitaa homman loppuun saakka. Jos turvapaikkaa hakenut lähtee kesken kaiken litomaan toisiin maihin, hänet palautetaan siihen ensimmäiseen maahan turvapaikkakäsittelyä varten. Tästä pääperiaatteesta on toki muutama poikkeus, mutta ei juututa nyt niihin.

2."Maailman sivu on poika jäänyt puolustamaan maataan..."
        Myös alaikäiset lapsetkin? Äläpä öyhötä.

Kun Jussillakaan ei ole mitään halua puolustaa omaa maataan, älkäämme vaatiko moisia haluja muiltakaan.

3. "Kummallista, että Hasanin oli pakko opiskella...".
        Onhan se kummallista lieksalaisen vähäpojan horisontista, että maailmassa on ylipäätään ihmisiä, joilla on palava halu oppia ja saavuttaa jotakin elämässään.

4. "Nuori geelitukka voi myös mennä Kelatädin luokse..."
        Niin varmaa voisikin. Sitäkin kunnioitettavampaa on se, että nuori mies menee Kelan sijasta töihin saadakseen uuden puhelimen tai muodikkaat tennarit.

Kun maailmaa mittaa pelkästään oman moraalinsa mukaan, tuloksena on tuollaista sontaa, mitä sinä tänne pukkaat.

Maailma on usein myös hyvä ja kaunis. Sekin pitäisi uskaltaa nähdä.
        Nauretaan taas. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Valehtelet taas.
        Dublin sopimus ei velvoita pakolaista yhtään mihinkään. Sopimus on valtioiden välinen sopimus ja velvoittaa vain sopijavaltioita. Pakolainen voi tallustella ihan mihin maahan haluaa, sivuuttaa matkalla useitakin ns. turvallisia maita ja jättää sitten turvapaikkahakemuksensa siinä maassa, jossa sen jättää.

Kun turvapaikkahakemus on jätetty, Dublin-sopimukseen sitoutuneet maat lupaavat, että hakemuksen ensimmäisenä saanut maa hoitaa homman loppuun saakka. Jos turvapaikkaa hakenut lähtee kesken kaiken litomaan toisiin maihin, hänet palautetaan siihen ensimmäiseen maahan turvapaikkakäsittelyä varten. Tästä pääperiaatteesta on toki muutama poikkeus, mutta ei juututa nyt niihin.

Kun Jussillakaan ei ole mitään halua puolustaa omaa maataan, älkäämme vaatiko moisia haluja muiltakaan.

Onhan se kummallista lieksalaisen vähäpojan horisontista, että maailmassa on ylipäätään ihmisiä, joilla on palava halu oppia ja saavuttaa jotakin elämässään.

Niin varmaa voisikin. Sitäkin kunnioitettavampaa on se, että nuori mies menee Kelan sijasta töihin saadakseen uuden puhelimen tai muodikkaat tennarit.

Kun maailmaa mittaa pelkästään oman moraalinsa mukaan, tuloksena on tuollaista sontaa, mitä sinä tänne pukkaat.

Nauretaan taas. ;)

Tuo sinun kohtasi 2?
        Olet siis itse muka käynyt armeijan, ( missä maassa, se ei ole tullut selväksi ) mutta veljesi Jussi on suorittanut sivarin täällä Suomessa. Ja olet kyllä ansiokkaasti tuonut esiin, kuinka halveksit veljeäsi. Onko sinulla kenties muita (sivari)veljiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun kohtasi 2?
        Olet siis itse muka käynyt armeijan, ( missä maassa, se ei ole tullut selväksi ) mutta veljesi Jussi on suorittanut sivarin täällä Suomessa. Ja olet kyllä ansiokkaasti tuonut esiin, kuinka halveksit veljeäsi. Onko sinulla kenties muita (sivari)veljiä?

"Olet siis itse muka käynyt armeijan..."
        Olen kunnialla suorittanut varusmiespalvelukseni ja ravannut myös aikamoisen monta kertaa kertausharjoituksissa; sekä pakollisissa että vapaaehtoissa harjoituksissa. Elämään kyrsiintynyt rättiylivääpeli varusvarastolla sanoo minulle, että herra ja esiintyy terhakkana.

Olen itse sitä mieltä, että tämä maa on puolustamisen arvoinen. Jussi ei ole sitä mieltä. Jussi ei ainakaan itse ole ajatellut Suomea puolustaa. Muut puolustakoon, jos mieli tekee. Laura taas julistaa, että ei kannata edes yrittää itä puolustaa, koska itänaapuri jyrää Suomen kuitenkin parissa päivässä.

Minä saan siis puolustaa koti, uskontoa ja isänmaata sekä puolustushaluttomia persuveljiäni. Olkoon niin.

Eiköhän naureta. ;)

• Moktar.Gubta kirjoitti:

Olen kunnialla suorittanut varusmiespalvelukseni ja ravannut myös aikamoisen monta kertaa kertausharjoituksissa; sekä pakollisissa että vapaaehtoissa harjoituksissa. Elämään kyrsiintynyt rättiylivääpeli varusvarastolla sanoo minulle, että herra ja esiintyy terhakkana.

Olen itse sitä mieltä, että tämä maa on puolustamisen arvoinen. Jussi ei ole sitä mieltä. Jussi ei ainakaan itse ole ajatellut Suomea puolustaa. Muut puolustakoon, jos mieli tekee. Laura taas julistaa, että ei kannata edes yrittää itä puolustaa, koska itänaapuri jyrää Suomen kuitenkin parissa päivässä.

Minä saan siis puolustaa koti, uskontoa ja isänmaata sekä puolustushaluttomia persuveljiäni. Olkoon niin.

Eiköhän naureta. ;)

_ vapaaehtoissa -> vapaaehtoisissa
        - yrittää itä puolustaa, _> yrittää puolustaa,
        - kotia -> kotia

Joo, pitäisi vielä olla työpäivä ja työaikakin, mutta Trölli makaa jo nurkassa tllintallin, ryynit rinnuksilla ja köntsä housuissa. Kun tuotakin jätkää katselee, ei millään uskoisi, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.

Huokaus. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

- kotia -> kotia

Joo, pitäisi vielä olla työpäivä ja työaikakin, mutta Trölli makaa jo nurkassa tllintallin, ryynit rinnuksilla ja köntsä housuissa. Kun tuotakin jätkää katselee, ei millään uskoisi, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.

Huokaus. ;)

Sähän olet muuten eläkeläinen.

Tutkimushan muuten kertoi, että vähiten maata haluavat puolustaa vihreät ja vasemmistoliitoon kannattajat. Veikkaan että noiden puolueiden kannattajissa , on myös eniten sivareita.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Valehtelet taas.

Nauretaan taas. ;)

1. Jos matkustaa Euroopan läpi hakeakseen turvapaikkaa viimeisestä mahdollisesta maasta, on jo se todiste, ettei todellisuudessa ole mitään vainoa paossa. Kunhan käyttää järjestelmän porsaanreikää häikäilemättömästi hyväkseen.

2. Alaikäistä tuskin on laitettu myöskään yksin Amerikkaan seikkailemaan, joten taas öyhötykseltäsi putosi pohja pois. Hasan olisi voinut myös yhtä hyvin jäädä Iraniin perheensä opiskelemaan, mutta Kelan palvelut olisi tietysti jääneet saamatta.

3. Maankiertäjiä ja siipiveikkoja on ollut maailman sivu, mutta ennen niitä ei ollut tapana hyysätä ja paijata, kuten nykyään maassamme on käytäntönä.

4. Lapsellista edes kuvitella, että tuolla työmäärällä voi tienata merkkitennarit tai Applen vehkeitä.

Sinun moraalisi mukaan suomalaisten pitäisi elättää koko maailman vähäpojat, jos nämä sattuvat eksymään maahan reissuillaan. Pitäisi myös uskaltaa nähdä kaiken kauneuden takana piilevän raadollisuuden ja opportunismin, eikä sinisilmäisesti uskoa jokaista nyyhkytarinaa.

Nauretaan hyväntahtoisille hölmöille:)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

- kotia -> kotia

Huokaus. ;)

Kaikenlaisia kämppiksiä sitä juopoilla eläkeläisillä sitten onkin:)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eiköhän naureta. ;)

Joopa joo! Voithan sinä kehua tehneesi vaikka mitä, jopa käyneesi armeijankin toisin kuin sivariveljesi Jussi. Kyllähän sinä tuota veljeäsi täällä halveksitkin.

Tuskin sinäkään Mugga varusmiespalvelua olet suorittanut, juttujesi mukaan et ole armeijakelpoista ainesta. Joten puheet "elämään kyrsiintyneistä rättivääpeleistä" muggista kunniottamassa ovat typerää satuilua.
        Ehkä olet ansainnut taas kunnon naurut tästä.

• Anonyymi

Toverin pitäisi ymmärtää sekin ettei näitä miespuolisia muslimeita pitäisi päästää tänne maahamme sillä eivät nämä lorvailijat tänne kuulu. Muslimit eivät anna mitään arvoa naisille, eikä mistään tasavertaisesta kohtelusta ole heillä mitään käsitystä, joten tällekin Hassanille pitäisi antaa lippu jolla hän menee nopeasti kotimaahansa.
        Me ei naureta turhasta sen toverikin tietää.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Valehtelet taas.

Nauretaan taas. ;)

"Niin varmaa voisikin. Sitäkin kunnioitettavampaa on se, että nuori mies menee Kelan sijasta töihin saadakseen uuden puhelimen tai muodikkaat tennarit."

Toveri ei ole varmaan huomioinut sitäkään, että näillä tulijoilla on jo tänne maahamme tullessaan muotivaatteet ja viimeisenpäälle uusi puhelin jolla tämä lorvailija saa soitella meidän veronmaksajiemme piikkiin. Minäkin kunnioittaisin, jos sen ihmeen näkisin, kun nämä keikaroivat rasvaletit menisivät edes tekemään jotain työtä elatuksensa hyväksi.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eiköhän naureta. ;)

"Olen itse sitä mieltä, että tämä maa on puolustamisen arvoinen. Jussi ei ole sitä mieltä. Jussi ei ainakaan itse ole ajatellut Suomea puolustaa."

Ajattele meillä on ulkoministerinä pelkkä armeijankäymätön hutihinttari ja sinä vain lärvit jatkuvasti yhdestä ja jostain Jussista ?
        Tiedätkö sinä sitäkään, että näitä jotka ovat armeijankäyneet ja joilla on Jussi nimi heitä on paljon, josta sinä et tiedä mitään.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eiköhän naureta. ;)

Siis oletko suorittanut as.palv. Puolusvoimissa rättivarastolla? Vai mikä vääpeli sanoit olevasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen itse sitä mieltä, että tämä maa on puolustamisen arvoinen. Jussi ei ole sitä mieltä. Jussi ei ainakaan itse ole ajatellut Suomea puolustaa."

Ajattele meillä on ulkoministerinä pelkkä armeijankäymätön hutihinttari ja sinä vain lärvit jatkuvasti yhdestä ja jostain Jussista ?
        Tiedätkö sinä sitäkään, että näitä jotka ovat armeijankäyneet ja joilla on Jussi nimi heitä on paljon, josta sinä et tiedä mitään.

Noi eihän tuo gybbis mitään armeijaa ole käynyt. Tuskin huolittiin sivariinkaan. Juttua riittää kuin Munchausenilla.

• Anonyymi

Hasan Khademi on Afghanistanista, ei Iranista.

• Anonyymi

Ikävä kyllä kaikki nämä " upeina esimerkkeinä" jalustalle nostetut matut osoittautuvat ennemmin tai myöhemmin kykenemättömiksi elämään rehellisessä ja sivistyneessä yhteiskunnassa , yhteiskunnan vaatimusten ja normien mukaisesti.

• Anonyymi

Ai niinku al Taateli, Husu, lelu-Rami, saldo Mohamed?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinku al Taateli, Husu, lelu-Rami, saldo Mohamed?

Nuo ovat muuten kaikki demareita!

• Anonyymi

Ählyt lähettää matkaan alaikäisiä kakaroitaan, koska heille lohkeaa helpommin turvapaikka. Perässä tulee myöhemmin vanhemmat, ja muut alaikäiset lapset.

Viime vuonna muuten Ruotsi myönsi oleskeluluvan sukulaisuuden perusteella n. 58 000 mamulle.

• Anonyymi

"Viime vuonna muuten Ruotsi myönsi oleskeluluvan sukulaisuuden perusteella n. 58 000 mamulle."

Toivottavasti Ruotsi pitää nuo hankkimansa elätettävät eikä toimita niitä tänne meille, mikä tapahtui 2015 Sipilän hallituksen ollessa heitä tänne siirrettäessä.
        Ruotsi on maa joka yrittää saada tämän meidänkin maan samaan liemeen mitä nyt itsekin on.

• Anonyymi

Joidenkin maahanmuuttajataustaisten yksilöiden nostaminen mediassa esille esimerkkeinä on sinänsä kaunista. Siinä varmaan pyritään sekä suomalaistemaan maahanmuuttajia että luomaan heistä myönteistä kuvaa suomalaisille.
      Sitä en tiedä, kuinka hyvin tässä sitten lopulta onnistutaan. Jokunen esimerkkimatu on osoittautunut rikolliseksi, jolloin yleisössä syntyy käsitys, että kaikki matut ovat rikollisia, koska ne esimerkillisetkin ovat.

• Anonyymi

Miten kummassa ylläpito on taas onnistunut sotkemaan palstan. Halusin oikaista, että Khademi ei ole Iranista, vaan Afghanistanista. Ja viesti on näköjään lähtenyt poistoon.

• Anonyymi

Onko Hasan siis asunut joskus Iranissa perheensä kanssa ? Oliko perhe lähtenyt Iraniin turvaan Afganistanista ? Jäikö Hasan sinne asumaan vai lähtikö sinne myöhemmin opiskelemaan ?

Hän taisi opiskella koraania Afganistanissa, mutta kuka hänestä siellä huolehti silloin?

• Anonyymi

Eikös nämä kaikki afgaanit ole Iranista. Osa ei ole edes käynyt koskaan Afganistanissa, nauratti kun Suomi palautti tällaisen ketkulin sitten takaisin Afganistaniin, mutta mitäs läksit.Kellekkään heistä ei pitäisi myöntää turvapaikkaa, jostain syystä nämä afgaanit ovat kuitenkin Suomessa turvapaikka-aktivistien lemmikkejä. Sellon kirjastossa yksi aktivisti puhuttelee heitä "asiakkaikseen". Miksi kirjasto on valjastettu vasemmistoaktivistin poliittiseksi koneistoksi, sitä en ymmärrä, ehkä Espoon sivistyslautakunta voisi selittää.

• Anonyymi

Iranista se tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iranista se tuli.

Sillä lailla...opiskelut, eläminen ja iphonet Suomen veronmaksajien piikkiin, pian koko suku turvallisesta Iranista Suomeen myös elämään Suomen veronmaksajien piikkiin.

Sitä ennen tietysti jatko-opiskelut jollain käytännöllisellä alalla kuten filosofia tai sosiologia, ja sitten Suomea erittäin paljon auttava Afgaanipakolaisten yhteistyökonsultti- hyvinvointikoordinaattori (tai mitä näitä nyt on...)

• Anonyymi kirjoitti:

Sillä lailla...opiskelut, eläminen ja iphonet Suomen veronmaksajien piikkiin, pian koko suku turvallisesta Iranista Suomeen myös elämään Suomen veronmaksajien piikkiin.

Sitä ennen tietysti jatko-opiskelut jollain käytännöllisellä alalla kuten filosofia tai sosiologia, ja sitten Suomea erittäin paljon auttava Afgaanipakolaisten yhteistyökonsultti- hyvinvointikoordinaattori (tai mitä näitä nyt on...)

"...opiskelut, eläminen ja iphonet Suomen veronmaksajien piikkiin..."
        Hyvinhän tuo Hasan yrittää itsekin tienata tekemällä duunia opiskelunsa ohessa.

Soisin näkeväni samanlaista yritteliäisyyttä lieksalaisten vähäpoikien parissa. Marjametsästä saisi ihan verovapaata ansioita ja maataloushomminkiin pääsisi tänä kesänä. Vaan ei se taida sopia moinen rehkiminen 100 vuoden rotupuhtauden omaavalle kantasuomalaisen nuoren miehen vartalolle. Makkaraperunat grillillä kylläkin maittavat sille vartalolle, kunhan äippä vaan antaa rahan.

Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Soisin näkeväni samanlaista yritteliäisyyttä lieksalaisten vähäpoikien parissa. Marjametsästä saisi ihan verovapaata ansioita ja maataloushomminkiin pääsisi tänä kesänä. Vaan ei se taida sopia moinen rehkiminen 100 vuoden rotupuhtauden omaavalle kantasuomalaisen nuoren miehen vartalolle. Makkaraperunat grillillä kylläkin maittavat sille vartalolle, kunhan äippä vaan antaa rahan.

Eiköhän naureta. ;)

Minkähän vuoksi lieksalaiset somalivähäpojat eivät kuoriutuneet tänäkään kultamuniksi, kun ei näy yhtään Abdullahia kirjoittaneiden joukossa, sääli:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähän vuoksi lieksalaiset somalivähäpojat eivät kuoriutuneet tänäkään kultamuniksi, kun ei näy yhtään Abdullahia kirjoittaneiden joukossa, sääli:)

Tänäkään vuonna, piti sanoa.

Olisihan palstaöyhö tuosta käynyt pian nillittämään, mutta viedään siltä nyt sekin tikkari suusta:)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eiköhän naureta. ;)

"Soisin näkeväni samanlaista yritteliäisyyttä lieksalaisten vähäpoikien parissa. "

Toverilla on jotain kaunaa erityisesti Lieksalaisia kohtaan, kun heitä jatkuvasti irvailee.
        Toivoisin toverilta jonkunlaista ihmisyyttä kansalaisistamme, eikä jatkuvaa irvailemista, kun sentään tämä maa Suomi eikä mikään rasistinen muslimimaa.
        Lieksalaiset puolustivat tätä maatamme sodassa valloittajia vastaan, samoin mitä tekivät muutkin isänmaalliset sotilaamme, mutta toverilla näyttää olevan isänmaallisuus vain pelkkää hupia ja nauramista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Soisin näkeväni samanlaista yritteliäisyyttä lieksalaisten vähäpoikien parissa. "

Toverilla on jotain kaunaa erityisesti Lieksalaisia kohtaan, kun heitä jatkuvasti irvailee.
        Toivoisin toverilta jonkunlaista ihmisyyttä kansalaisistamme, eikä jatkuvaa irvailemista, kun sentään tämä maa Suomi eikä mikään rasistinen muslimimaa.
        Lieksalaiset puolustivat tätä maatamme sodassa valloittajia vastaan, samoin mitä tekivät muutkin isänmaalliset sotilaamme, mutta toverilla näyttää olevan isänmaallisuus vain pelkkää hupia ja nauramista.

Oikea isänmaallisuus näkee myös ulkomaalaiset ihmisinä, ainutkertaisina yksilöinä, ei massana.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eiköhän naureta. ;)

Sietämätöntä kuinka tuo epäinmaallinen hylkiö Mutgtari halveksii suomalaisia! Eikö tuo kummajainen pitäisi poistaa täältä kiihottamasta suomalaisvastaisuutta?

• Anonyymi

Johtuu varmaan siitä että opiskeli daria ja Islamia parivuotta.... Koska Allaahilla on suuri...

• Anonyymi

Artikkelissa jonka MuhtariGuppa liitti väitteidensä, joidenka mukaan Afgaanipoitsu on itse hankkinut fyffet iphoneen työnteolla, liitteksi sanotaan, että poika tekee pari vuoroa viikossa Turkulaisessa pikaruokaravintolassa...haluan duuniin samaan ravintolaan!!
        Siellä on näköjään niin hyvä liksa että parilla vuorolla viikossa yksinäinen nuorimies maksaa asumisen, vaatteet, ruoan, huvittelun, julkisen liikenteen, iphonen ja mobile liittymän jne...poitsuhan ei tietenkään elä ja opiskele Suomalaisen veronmaksajan rahoilla vaan omilla ansioillaan...
        Mutta kaverihan tuli Suomeen 5 vuotta sitten osaamatta sanaakaan Suomea tai Englantia ja silti päräytti peruskoulun 18 lukukautta yhdessä lukukaudessa, ja lukion siinä sivussa, ja aivan varmasti samoilla kriteereillä kuin Suomalaislapset ja nuoret...joopa joo...

• Anonyymi kirjoitti:

Artikkelissa jonka MuhtariGuppa liitti väitteidensä, joidenka mukaan Afgaanipoitsu on itse hankkinut fyffet iphoneen työnteolla, liitteksi sanotaan, että poika tekee pari vuoroa viikossa Turkulaisessa pikaruokaravintolassa...haluan duuniin samaan ravintolaan!!
        Siellä on näköjään niin hyvä liksa että parilla vuorolla viikossa yksinäinen nuorimies maksaa asumisen, vaatteet, ruoan, huvittelun, julkisen liikenteen, iphonen ja mobile liittymän jne...poitsuhan ei tietenkään elä ja opiskele Suomalaisen veronmaksajan rahoilla vaan omilla ansioillaan...
        Mutta kaverihan tuli Suomeen 5 vuotta sitten osaamatta sanaakaan Suomea tai Englantia ja silti päräytti peruskoulun 18 lukukautta yhdessä lukukaudessa, ja lukion siinä sivussa, ja aivan varmasti samoilla kriteereillä kuin Suomalaislapset ja nuoret...joopa joo...

"...joopa joo..."
        Herättäähän se suunnatonta kiukkua, kun lahjakas nuori mies, jolla on palava halu oppia, on myös valmis tekemään haaveidensa eteen rajusti työtä.

Ei me Lieksassa olla totuttu tämmöiseen.
        Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"...joopa joo..."
        Herättäähän se suunnatonta kiukkua, kun lahjakas nuori mies, jolla on palava halu oppia, on myös valmis tekemään haaveidensa eteen rajusti työtä.

Eiköhän naureta. ;)

Muktari Gubtari uskoo kaikenlaisiin satulegendoihin. Sopisi hiton hyvin Pohjois-Korean propagandakoneiston johtoon. Ties vaikka olisi siellä 'valaistuksensa' saanutkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Muktari Gubtari uskoo kaikenlaisiin satulegendoihin. Sopisi hiton hyvin Pohjois-Korean propagandakoneiston johtoon. Ties vaikka olisi siellä 'valaistuksensa' saanutkin?

"Muktari Gubtari uskoo kaikenlaisiin satulegendoihin. "
        Hasan Khademi esiintyy omalla naamallaan julkisuudessa, koulut on mainittu ja pari opettajaakin ihan nimeltä. Yliopppilashakukoneella Kalevan lukion kohdalla on Hasan lueteltu valmistuneiden ylioppilaiden listauksessa.

Tällaista määrää faktoja ei kukaan voi väärentää. Jos yrittäisit tehdä jostakin Tanelista feikkiylioppilasta, käryhän siinä kävisi välittömästi. Valitettavasti tarina on täyttä totta.

Yrität nyt pää punaisena kieltää todellisuutta, koska se ei sovi omiin ennakkoluuloihisi.
        Eiköhän naureta vartti. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Hasan Khademi esiintyy omalla naamallaan julkisuudessa, koulut on mainittu ja pari opettajaakin ihan nimeltä. Yliopppilashakukoneella Kalevan lukion kohdalla on Hasan lueteltu valmistuneiden ylioppilaiden listauksessa.

Tällaista määrää faktoja ei kukaan voi väärentää. Jos yrittäisit tehdä jostakin Tanelista feikkiylioppilasta, käryhän siinä kävisi välittömästi. Valitettavasti tarina on täyttä totta.

Yrität nyt pää punaisena kieltää todellisuutta, koska se ei sovi omiin ennakkoluuloihisi.

Hasanista tiedetään tasan tarkkaan Suomessa oleskeltu aika.
        Kaikki muu saattaa olla mielikuvituksen tuotosta tai sitten ei.
        Tosin onhan meillä tämä nero Nerg, joka ilmoitti tietävänsä jokaisen tulijan taustat tarkkaan.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Olet siis jutellut Hasanista Päivi Nergin kanssa? Hänhän tunnetusti tietää kaikkien Hasanien taustat. Mitä näitä nyt Ruotsi työnsi Suomeen v 2015, taisi olla 32000?

• Anonyymi kirjoitti:

Hasanista tiedetään tasan tarkkaan Suomessa oleskeltu aika.
        Kaikki muu saattaa olla mielikuvituksen tuotosta tai sitten ei.
        Tosin onhan meillä tämä nero Nerg, joka ilmoitti tietävänsä jokaisen tulijan taustat tarkkaan.

"Hasanista tiedetään tasan tarkkaan Suomessa oleskeltu aika."
        Tästähän sitä olikin kiistaa.

Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"...joopa joo..."

Eiköhän naureta. ;)

Lieksan vokista ei tainnut sitten kuoriutua yhtään kultamunaa:)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"...joopa joo..."

Eiköhän naureta. ;)

"Ei me Lieksassa olla totuttu tämmöiseen."

Luuleeko toveri Moktar ettei Lieksassa osattaisi lypsää lehmiä ja antaa sioille rehua ?

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Tässä tarinassa nyt vaan jotain ennenkuultua. Ihan vaan tulee mieleen vaikkapa al-taateli, lelu-Rami ja vuoden pakoloisnainen Saldo Mohammed.

Ei nämäkään olleet sitä, mitä annettiin ymmärtää. Saas nähdä......

• Anonyymi

Mielestäni Hasanin kaltaisia pakolaisia pitäisi olla enemmän. Hieno juttu että hän on kotiutunut hyvin ja päätynyt opiskelemaan. Lehdessä oli myös juttua että tekee myös töitä ( pikaruokala, päiväkoti) ja käsitin että teki niitä opintojen ohella. Ei mikään sossu hänelle mitään kirjoja ainakaan kustantanut, sillä Hasan kertoi että osti pitkälti käytettyjä kirjoja .

Hienoa on myös se, että vaikeuksista huolimatta hän sai kannustusta opintoihinsa . Hän myös kertoi jatko opiskelu aikeistaan ja siitä mitä on ajatellut tuelvaisuudessa opiskella.

En oikein ymmärrä sitä että miksi tää juttu on saanut niin paljon negatiivista kirjoitusta aikaan? Eikös se ole hyvä juttu että pakolainen on kotoutunut hyvin suomeen, opiskellut kieltä , käynyt lukion ja hakemassa seuraavaksi opiskelemaan itselleen ammattia.

• Anonyymi

Hieno juttu, mutta myös valitettava yksittäistapaus tuhansien lorvijoiden joukossa.
        Jutun tarkoituksena on uskotella, että Hasanin kaltaisia olisi enemmänkin olemassa.

• Anonyymi

Tää juttu saa niin paljon negatiivisia tunteita aikaan koska:
        1. Kaveri tamppasi koko turvallisen Euroopan halki juuri Suomeen (eikä varmastikaan sattumalta...) Euroopan parhaiden pakolaistukien ääreen.
        2. Hassan tai hänen perheensä eivät ole maksaneet koskaan Suomessa veroja (Hassanin 6 viikkotuntia minimipalkalla Hesburgerissa ei riitä...), ja silti kaveri sai ilmaiset koulut ja hakee nyt Suomalaisten veronmaksajien kustantamaa opiskelupaikkaa.
        3. Hyvin vaikea uskoa että viidessä vuodessa Suomen ja Englannin kieliä taitamaton, ainoastaan Daria ja koraania koulussa opetellut Afgaani tuosta vaan rykäisee koko peruskoulun ja lukion läpi ilman että on saanut huomattavaa pakolaisalennusta tai osasta vaatimuksista on luovuttu...
        4. Kaikki voivat arvata että kun turvapaikka on järjestynyt, perheenyhdistäminen on seuraavana vuorossa, ja Suomi saa hoidettavakseen joukon luku-ja kirjoitustaidottomia Afgaaneja.
        5. Pojan perhe pakeni alkujaan Afganistanista Iraniin, joka ei ole vaarallinen maa, joten se ei oikeuta Hassania turvapaikkaan tai pakolaisstatukseen Suomessa.
        6. On selvää että poika on perheen toimesta lähetetty juuri Suomeen ankurrilapseksi, jonka onnistunut turvapaikanhakuprosessi takaa lähes varmasti koko lähisuvulle kissanpäivät Suomalaisen veronmaksajan kustannuksella.

Tossa alkuun pari syytä miksi Hassan herättää ainakin minussa negatiivisia tunteita...

• Anonyymi kirjoitti:

Tää juttu saa niin paljon negatiivisia tunteita aikaan koska:
        1. Kaveri tamppasi koko turvallisen Euroopan halki juuri Suomeen (eikä varmastikaan sattumalta...) Euroopan parhaiden pakolaistukien ääreen.
        2. Hassan tai hänen perheensä eivät ole maksaneet koskaan Suomessa veroja (Hassanin 6 viikkotuntia minimipalkalla Hesburgerissa ei riitä...), ja silti kaveri sai ilmaiset koulut ja hakee nyt Suomalaisten veronmaksajien kustantamaa opiskelupaikkaa.
        3. Hyvin vaikea uskoa että viidessä vuodessa Suomen ja Englannin kieliä taitamaton, ainoastaan Daria ja koraania koulussa opetellut Afgaani tuosta vaan rykäisee koko peruskoulun ja lukion läpi ilman että on saanut huomattavaa pakolaisalennusta tai osasta vaatimuksista on luovuttu...
        4. Kaikki voivat arvata että kun turvapaikka on järjestynyt, perheenyhdistäminen on seuraavana vuorossa, ja Suomi saa hoidettavakseen joukon luku-ja kirjoitustaidottomia Afgaaneja.
        5. Pojan perhe pakeni alkujaan Afganistanista Iraniin, joka ei ole vaarallinen maa, joten se ei oikeuta Hassania turvapaikkaan tai pakolaisstatukseen Suomessa.
        6. On selvää että poika on perheen toimesta lähetetty juuri Suomeen ankurrilapseksi, jonka onnistunut turvapaikanhakuprosessi takaa lähes varmasti koko lähisuvulle kissanpäivät Suomalaisen veronmaksajan kustannuksella.

Tossa alkuun pari syytä miksi Hassan herättää ainakin minussa negatiivisia tunteita...

Koeta nyt jotenkin pärjätä tuon negatiivisen asenteesi kanssa. Onko tosiaan noin vaikea hyväksyä, että Hasan on yksinkertaisesti vain lahjakas ja ahkera nuori?

Antakaamme tunnustus sille, jolle tunnustus kuuluu.
        Nauretaan taas. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Koeta nyt jotenkin pärjätä tuon negatiivisen asenteesi kanssa. Onko tosiaan noin vaikea hyväksyä, että Hasan on yksinkertaisesti vain lahjakas ja ahkera nuori?

Nauretaan taas. ;)

Lukion käyminen ei ole Suomessa kummoisenkaan öyhötyksen arvoinen, mutta ehkäpä sitä juhlitaan enemmän ns. sisäsiittoisemmissa piireissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lukion käyminen ei ole Suomessa kummoisenkaan öyhötyksen arvoinen, mutta ehkäpä sitä juhlitaan enemmän ns. sisäsiittoisemmissa piireissä.

"Lukion käyminen ei ole Suomessa kummoisenkaan öyhötyksen arvoinen..."
        Eihän se ole.

Vaan ne lieksalaiset vähäpojat eivät saa aikaiseksi edes tätä vähää.
        Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eihän se ole.

Eiköhän naureta. ;)

Niinpä. Ei ollut yhtään Abdullahia tänäkään vuonna kirjoittaneiden joukossa:)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eihän se ole.

Eiköhän naureta. ;)

Ja taas Kuptar Muktar mollaa lieksalaisia! On se ihme olmi!

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ei ollut yhtään Abdullahia tänäkään vuonna kirjoittaneiden joukossa:)

Ei niin. Lieksalaiset somalipojat ovat kotutuneet ja omaksuneet paikallisen kulttuurin liian hyvin. Tosin Lieksassa se on juuri tuo ylienen vetämättömyys, vähäpoikaisuus ja Kelan rahoilla lorviminen.

Valitettavasti asia on näin.
        Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Ei niin. Lieksalaiset somalipojat ovat kotutuneet ja omaksuneet paikallisen kulttuurin liian hyvin. Tosin Lieksassa se on juuri tuo ylienen vetämättömyys, vähäpoikaisuus ja Kelan rahoilla lorviminen.

Eiköhän naureta. ;)

Nauretaan heti, kun saadaan selvää mitä taas sönkötit:)

Ylienen kotottututututuneet:)

• Anonyymi

Rasisteille on kova paikka, että jollakin on elämän hallinta kunnossa.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Nauretaan taas. ;)

On kateellisilla vaikeaa. Oma luuserius vaan korostuu, sitten sitä pahaa oloa puretaan täällä. Onnea kaikille ylioppilaille!

• Anonyymi kirjoitti:

Nauretaan heti, kun saadaan selvää mitä taas sönkötit:)

Ylienen kotottututututuneet:)

Herranen aika! Sinähän suorit ihmetoipumisen kuin Lasarus aikoinaan. Päivällä tillintallin ryynit rinnuksilla ja köntsä housuissa, nyt jo tikkana täällä. Pidä tämä linja.

Nauretaan taas. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Herranen aika! Sinähän suorit ihmetoipumisen kuin Lasarus aikoinaan. Päivällä tillintallin ryynit rinnuksilla ja köntsä housuissa, nyt jo tikkana täällä. Pidä tämä linja.

Nauretaan taas. ;)

Suoritpa hyvinkin, ja taas nauru raikaa:)

• Anonyymi

Miksi tuosta muslimista pitää nostaa uutisiin aihe ?
        Onko Hassan niin eriskummallinen ja ainutlaatuinen, että sillä yritetään nostattaa näitten maahantunkeutujien erinomaisuutta jos tämmöinen on jotenkin suorittanut jonkun asteen koulutuksessaan. Seuraavaksi tämä Hassani kyhää pommin ja räjäyttää sen jossain missä on paljon lapsia ja näin hän palkitsee sen, että on saanut täällä hyvän kohtelun ja elämän.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Nauretaan taas. ;)

"Hasan on yksinkertaisesti vain lahjakas ja ahkera nuori?"
        Jospa näitä Hassaneita olisikin enempi, eikä vain niitä turhakkeita joita tuolla nurkilla laumoina norkoilee.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Eiköhän naureta. ;)

Toverilla on melkoinen viha Lieksalaisia kohtaan, onko hän saanut Lieksalaiselta köniinsä ja potkittu persuuksille, että on ulissut kuin mikäkin onneton rakkikoira.

• Anonyymi

Eikös Taateli, Tuppuraisen suussa sulanut suklaataateli, tullut Iranista, ja saanut sieltä jotain kotouttamisrahaa. Muistelen että summa oli peräti 1000 euroa kuussa. Toki voin olla väärässä, mutta matujen tarinat muuttuu aina kuulijan mukaan.

• Anonyymi

Teidän fasistien kertomukse muuttuvat Kremlin ohjeiden mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän fasistien kertomukse muuttuvat Kremlin ohjeiden mukaan.

Eihän fasistit päässeet Kremliin asti.

• Anonyymi

Voi vaan kysyä että kuinka valtavasti tämä kaveri on saanut tukea, ties kuinka suurelta joukolta suomalaisia? Onko kenties myös opettajat katsoneet vähän sormien läpi kaverin tuloksia jne.

Ruotsissahan näin tapahtuu, se on tullut ilmi. Eli opettajat antavat paremman arvosanan muslimioppilaalle peruskoulussa, kuin mitä tämä ansaitsisi. Usein ihan pelosta.

• Anonyymi

Opettajilla on selvästi pelkoa näitten terroristien uhkaillessa perheitä ja näin on parempi antaa terroristikakaran päästä läpi kokeissa.

• Anonyymi

Mielten manipulointia. On hieno juttu jos/kun joku pärjää ja yrittää ja jos vielä itse manojansa kustantaa niin vielä parempi.
      Olisikohan osittain tarkoitus valaa ihmisiin uskoa siitä, että juuri näin toimitaan yleisestikin. Mutta onko kyseessä yksi tuhannesta, ei vaan varmaankin kymmenestä tuhannesta.
      Pikkuisen sama ilmiö kuin se, että lehdistö näyttää turvapaikanhakijat surusilmisinä riepupettereinä, joilla ikä alle 10 vuotta, mutta todellisuus, mikä maahan saapuu onkin sitten geelitukka ja i-phone, jolla otetaan tiukasti kuvia itsestä ja matkasta maailmalla.

• "...jos vielä itse manojansa kustantaa..."
        Sinäkö se minulle nillität alvariinsa dysleksiasta?

Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"...jos vielä itse manojansa kustantaa..."
        Sinäkö se minulle nillität alvariinsa dysleksiasta?

Eiköhän naureta. ;)

Tä??? No eipä sinun dysleksia paljon kiinnosta, pelkkä typografinen virhe vain.
        Nopeasti 10-sormikirjoituksessa joskus lipsahtaa.
        Jos naurattaa niin aivan vapaasti, eikö sanonta mene itku pitkästä ilosta ja pieru turhan naurajalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Tä??? No eipä sinun dysleksia paljon kiinnosta, pelkkä typografinen virhe vain.
        Nopeasti 10-sormikirjoituksessa joskus lipsahtaa.
        Jos naurattaa niin aivan vapaasti, eikö sanonta mene itku pitkästä ilosta ja pieru turhan naurajalle.

"Jos naurattaa niin aivan vapaasti..."
        Kiitos.

Maahanmuuttovastaiset torvelot ovat loputon ilon aihe. Että Suomeen mahtuukin jos jonkinlaista sukankutojaa. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Kiitos.

Maahanmuuttovastaiset torvelot ovat loputon ilon aihe. Että Suomeen mahtuukin jos jonkinlaista sukankutojaa. ;)

Öyhöstä ei ole edes sukankutojaksi, koska sen näpit tärisevät kuin *itunpesijällä.

Sitä se korvikeaineiden useampivuotinen ryystäminen teettää.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öyhöstä ei ole edes sukankutojaksi, koska sen näpit tärisevät kuin *itunpesijällä.

Sitä se korvikeaineiden useampivuotinen ryystäminen teettää.:)

Haukaa, että maassamme on tällaisia itkuvirsiruikuttajia, oletko ihan itse opetellut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukaa, että maassamme on tällaisia itkuvirsiruikuttajia, oletko ihan itse opetellut?

Saa päivän parhaat kiksit, kun pääsee kirjoittamaan sanan öyhö

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Kiitos.

Tuntuu, että joillakuilla on vaikea erottaa kritiikki ja vastaisuus toisistaan. Jos ei ole samaa mieltä ja kritisoi ei mielipiteitä voi hyväksyä. Fiksu ihminen kuuntelee ja jopa ymmärtää erilaisiakin mielipiteitä ja jopa oppii niistä.
        Jos haluaa leikkiä sananvapauden Pohjois Koreaa niin sitten ymmärrän... ehkä....
        Jos maahanmuuttovastaisuus sinua ärsyttää, niin oletko valmis hyväksymään kaiken ja katsomaan läpi sormien vaikkapa maahanmuuttajan rikollista toimintaa ja jos näin on niin miksi?
        Toinen asia, jota ei tunnuta ymmärtävän on se, että esimerkiksi perussuomalaiset ja monet muutkin kuten minä itse eivät vastusta maahanmuuttoa, vaan sellaista maahanmuuttoa, jossa Suomesta otetaan kaikki hyöty irti antamatta mitään vastineeksi. Onko se suotavaa ja kuinka kauan talous kestää sellaista toimintaa?

• Anonyymi

Me ihmettelemme

Miksi muslimi pakolaiset ei mene maailman rikkaimpaan maahan saudi arabiaan

Saudi Arabiassa on n 4,5 miljoonaa vieras työläistä
      Siellä on rahaa ja työtä

Puhumattakaan muista Persianlahden upporikkaista öljy maista joissa on miljoonia vierastyöläistä

• Anonyymi

Muslimipakolaiset eivät mene Saudi-Arabiaan paristakin syystä:

1. Siellä joutuisi tekemään töitä - vaikka Saudeilla onkin loputtomasti rahaa he eivät jakele sitä ilmaiseksi, vaan pakolaisen on tienattava se itse kovalla työllä.

2. Saudit ovat sunneja joten shia-muslimien Iranista tai Afganistanista on turha yrittää sieltä turvapaikkaa...rasismia?

3. Saudeissa ei saa viinaa, eikä voi vokotella teini-ikäisiä pissiksiä netissä ja ostareilla.

4. Jos geelitukka Saudeissa raiskaa tai edes ahdistelee paikallisia naisia, kyyti on kylmää sen jälkeen...munat pois ja hyvässä lykyssä vuosikymmeniksi linnaan, huonossa lykyssä pää pois miekalla

5. Jos valittelet puurosta Saudeissa, lähettävät ruikuttajan kotiin oli palautussopimuksia tai ei...

6. Pakolainen ei voi Saudeissa vedota kansainvälisiin pakolais ja ihmisoikeussopimuksiin ja luottaa siihen että Saudit noudattavat niitä...Saudit haistattavat niille pitkät pas...at.

7. Saudeissa ei ole sossutanttojen ja lakimiesten armeijaa hyysäämässä, eikä soltut kanna tulioiden laukkuja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muslimipakolaiset eivät mene Saudi-Arabiaan paristakin syystä:

1. Siellä joutuisi tekemään töitä - vaikka Saudeilla onkin loputtomasti rahaa he eivät jakele sitä ilmaiseksi, vaan pakolaisen on tienattava se itse kovalla työllä.

2. Saudit ovat sunneja joten shia-muslimien Iranista tai Afganistanista on turha yrittää sieltä turvapaikkaa...rasismia?

3. Saudeissa ei saa viinaa, eikä voi vokotella teini-ikäisiä pissiksiä netissä ja ostareilla.

4. Jos geelitukka Saudeissa raiskaa tai edes ahdistelee paikallisia naisia, kyyti on kylmää sen jälkeen...munat pois ja hyvässä lykyssä vuosikymmeniksi linnaan, huonossa lykyssä pää pois miekalla

5. Jos valittelet puurosta Saudeissa, lähettävät ruikuttajan kotiin oli palautussopimuksia tai ei...

6. Pakolainen ei voi Saudeissa vedota kansainvälisiin pakolais ja ihmisoikeussopimuksiin ja luottaa siihen että Saudit noudattavat niitä...Saudit haistattavat niille pitkät pas...at.

7. Saudeissa ei ole sossutanttojen ja lakimiesten armeijaa hyysäämässä, eikä soltut kanna tulioiden laukkuja...

Kohdellaan me matuja niinkuin nekin meitä. Tiedättekö kuka oli Wilma Andersson. Jos ette tiedä, lukekaa MV-lehti.

• Anonyymi

Eivät nämä tänne tulleet turhakkeet niin hölmöjä ole siellä Saudi Arabiassa he joutuisivat elättämään itsensä työllä, eikä tämmöistä ilmaista elämää ole mitä täällä on.

• Anonyymi

Pikkuset on kunniat, noin vapaasti ajatellen. Ellei ja ihan nyt vapaata ajatteĺua täysin lopteta. Esim lailla.

• Anonyymi

Mikähän se vetää harrasta islaminuskosta näihin länsimaihin.Eikös me olla vääräuskosia.Täälläkö hää viihtyy paremmin.Käsittääkseni tuo uskonto tuolta suunnalta tulleilla on ykkösasia elämässä.

• Anonyymi

Viihtyy sitä kuka vain jos kaikki on ilmaista eikä muuta kuin laiskottelee ja viettää juhlaa hölmöläisten kustantamana.

• Anonyymi

Ihmettelen miten feministit voivat olla niin myönteisiä nuorten pakolaismiesten Sumeen tuottamisesta, varsinkin, jos ihan perusajattelu on ristiriidassa feminististen aatteiden kanssa. Onko tämä kaksinaismoraalia vai onko ilmiö sama kuin vankiin rakastuvassa (voin hänet muuttaa....)?

• Anonyymi

Islamilla aivopestyillä viherkommunisti feministeillä on yhteinen vihan kohde. Kantasuomalainen valkoinen lihaa syövä heteromies...

• Eiköhän tämäkin ketju ollut tässä. Puolikymmentä viimeistä kommenttia ovat täysin ajatuksetonta tajunnanvirtaa. Persujen osalta se tarkoittaa 2,725 kelviniasteen lämpösäteily, jota saapuu tasaisesti kaikista avaruuden suunnista .

Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi

Siellä on avaruusinsinöörit tehneet sitten kovasti hommia kun yrittävät säteilyttää persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on avaruusinsinöörit tehneet sitten kovasti hommia kun yrittävät säteilyttää persuja.

Onko ne niitä entisiä Lieksan koneinsinöörejä, jotka ovat kahdessa päivässä kouluttautuneet avaruusinsinööreiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Afgaani töissä Suomessa aiheuttaa ongelmia; on kaksinaamainen piru. Ei mitään hyvää siitä maasta ja uskonnosta.

• Anonyymi

Et taida nauramiseltasi kyetä vastaamaan ihan asiallisiin kysymyksiin, kuten alla olevat kaksi kysymystä. Taitaa totuus tehdä liian kipeää... Tässä se nähdään tyhjännaurajista ei hyötyä ole.

Jos maahanmuuttovastaisuus sinua ärsyttää, niin oletko valmis hyväksymään kaiken ja katsomaan läpi sormien vaikkapa maahanmuuttajan rikollista toimintaa ja jos näin on niin miksi?
        Toinen asia, jota ei tunnuta ymmärtävän on se, että esimerkiksi perussuomalaiset ja monet muutkin kuten minä itse eivät vastusta maahanmuuttoa, vaan sellaista maahanmuuttoa, jossa Suomesta otetaan kaikki hyöty irti antamatta mitään vastineeksi. Onko se suotavaa ja kuinka kauan talous kestää sellaista toimintaa?

• "Et taida nauramiseltasi kyetä vastaamaan ihan asiallisiin kysymyksiin..."
      Kokeillaan nyt kuitenkin, jos vaikka jotenkin onnistuisin.

"..oletko valmis hyväksymään kaiken ja katsomaan läpi sormien vaikkapa maahanmuuttajan rikollista toimintaa..."
      Minun mielestäni meidän tulee tuomita kaikki rikollinen toiminta, olipa tekijä sitten maahanmuuttaja tai kotoperäinen torvelo. Mutta samalla on myös muistettava, että Suomen laki koskee kaikkia ja kaikki rikollisuus on yhtä tuomittavaa. Emme voi toisesta suupielestä tuomita jyrkin sanoin seksuaalirikoksia ja toisesta suupielestä höpöttää, että rasistiset viharikokset eivät ole yhtään mitään.

"...jossa Suomesta otetaan kaikki hyöty irti antamatta mitään vastineeksi." Perussuomalaiset ovat kehittäneet ihan oman terminsä ja kertovat vastustavansa vain haittamaahanmuuttoa. Työperäisen maahanmuuton suhteen onkin järkevää vaatia, että maahan työluvalla saapunut tekee sitten niitä töitä ja elättää sillä itse itsensä. Toki tällaisessakin vaatimuksessa on oltava järki ja kohtuus mukana. Työtekijä voi joutua työtapaturmaan tai muuten sairastua vakavasti. Jonkinmoinen sosiaaliturva kuuluu myös ulkolaiselle työntekijälle.

Sen sijaan on sairasta ja kyynistä vaatia, että pakolaisen tulisi olla hyödyksi Suomelle. Pakolainen on lähtenyt pakoon, ei hän ole tullut työnhakijana Suomeen. Ikä, sairaus, kielitaito, ammattitaito tai perhesuhteet saattavat aiheuttaa sen, että pakolainen ei ole kuranttia työvoimaa näillä työmarkkinoilla. On hyvä, jos pakolainen kykenee työhön Suomessa. Se on hyödyksi hänelle itselleen ja se on hyödyksi myös Suomelle. Hyöty ei kuitenkaan voi olla se ensisijainen näkökohta pakolaisia autettaessa.

"..kuinka kauan talous kestää sellaista toimintaa?"
      Suomen talous kyllä kestää sen, että otamme vastaan tolkullisessa määrin kiintiöpakolaisia, autamme pakolaisina Suomeen hakeutuneita, annamme kehitysapua ja teemme kehitysyhteistyötä. Eikä pakolaisten auttaminen ole pois Suomen köyhiltä, yksinhuoltajilta, veteraaneilta tai lieksalaisilta vähäpojilta. Rahaa kyllä riittää kaikille.

Auttamishalua on aina se rajallinen ja kriittinen resurssi Suomessakin. Jos naapurilla on parempaa soppaa lauantaisin, niin miten se sinun ruokaasi mitenkään huonontaa? Ahneus ja kateus ovat niitä auttamisen pahimpia esteitä, ei koskaan raha.

No, tässä oli se vastaus. Riittikö vastaus?
      Nauretaan taas.. ;)

• Anonyymi

Kiitos riitti ja oli asiallisuudessaan ihan hyvä, vaikka en voi ihan kaikessa samaa mieltä olla ymmärrän kantasi.
        Nauran sitten, kun on tarpeeksi hyvä juttu, jolle nauraa.... liiallisessa naurulla väärään aikaan väärässä paikassa voi saada valkotakkisedät tai -tädit luokseen.

• Anonyymi

Ihan tosi, eikö tota kuppasukkoo voi laittaa lomalle. Kyllästyttää sen jutut. Niinkuin tää olis sen yksityispalsta ja joka asiassa mielipiteensä kanssa. Ei kiinnosta ketään. Häivy!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos riitti ja oli asiallisuudessaan ihan hyvä, vaikka en voi ihan kaikessa samaa mieltä olla ymmärrän kantasi.
        Nauran sitten, kun on tarpeeksi hyvä juttu, jolle nauraa.... liiallisessa naurulla väärään aikaan väärässä paikassa voi saada valkotakkisedät tai -tädit luokseen.

Ei meitä surulla ruokita.;)

• Anonyymi

" Emme voi toisesta suupielestä tuomita jyrkin sanoin seksuaalirikoksia ja toisesta suupielestä höpöttää, että rasistiset viharikokset eivät ole yhtään mitään."
        Raiskauksesta toipuu nopeasti, mutta rasismi jättää ikuiset arvet, sanoo suvakki.
        Aikuisten oikeasti totuus on päinvastainen, eivätkä mainitut rikokset ole mitenkään verrannollisia vakavuudessaan toisiinsa.

"Pakolainen on lähtenyt pakoon"
        Näin on, mutta yksi kymmenestä tänne ängenneistä on oikeasti suojelun tarpeessa. Enemmistö tulee elääkseen täysihoidossa veronmaksajien kustannuksella.

"Suomen talous kyllä kestää sen"
        Kestää niin kauan, kuin otetaan lisää velkaa. Jo nyt joudutaan säästämään hyvin monista asioista oman maan kansalaisten suhteen, mutta kehitysapuun ja turvapaikanhakijoille on rajaton piikki auki.

"Eikä pakolaisten auttaminen ole pois Suomen köyhiltä"
        Kyllä se kaikki raha tulee samasta budjetista, jos jakaa jollekin ryhmälle enemmän, on se aina pois jostain toisesta. Tämä on jostain syystä suvakkien mahdotonta ymmärtää.

"Jos naapurilla on parempaa soppaa"
        Valitettavasti nämä "naapurit" syövät meidän kattilastamme maksamatta siitä mitään.

"Ahneus ja kateus ovat niitä auttamisen pahimpia esteitä"
        Auttamisen pitäisi olla oikeudenmukaista ja tasapuolista, eikä niin, että oman maan kansalaiset ovat aina huonommassa asemassa. Hoitakaamme ensin oman maamme asiat kuntoon ja jos rahaa jää, kylvetään ylimääräiset ympäri maailmaa.

Naurakaamme yhdessä:)

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tosi, eikö tota kuppasukkoo voi laittaa lomalle. Kyllästyttää sen jutut. Niinkuin tää olis sen yksityispalsta ja joka asiassa mielipiteensä kanssa. Ei kiinnosta ketään. Häivy!!!!!

"Ihan tosi, eikö tota kuppasukkoo voi laittaa lomalle."
        Kiitos tarjouksesta, mutta nyt on kaunis kevät ja on myös parasta aikaa puuhastella täällä. En millään ehdi lomalle.

Nauretaan yhdessä. ;)

• "...mainitut rikokset ole mitenkään verrannollisia vakavuudessaan toisiinsa..."
      Ei tässä ole kyse eri rikosten vakavuusasteista, vaan siitä, että mitään rikosta ei voi puolustella niin, että on olemassa vakavampiakin rikoksia. Kaikki rikokset ovat tuomittavia.

"...yksi kymmenestä....on oikeasti suojelun tarpeessa." Suojelutarve tutkitaan ja ne, jotka eivät tarvitse suojelua, käännytetään maasta. Persut ajavat nihilististä ajatusta siitä, että kun kerran pakolaisstatusta hakee myös sellaiset sankarit, joilla siihen ei ole tarvetta, älkäämme auttako ketään.

"...mutta kehitysapuun ja turvapaikanhakijoille on rajaton piikki auki." Ei ole. Älä nyt viitsi valehdella. Valtion budjetissa on menoerät ja jokaiselle menoerälle kulu, joka kullekin menoerälle voidaan korkeintaan käyttää.

"...jos jakaa jollekin ryhmälle enemmän, on se aina pois jostain toisesta."
      Höpö höpö taas.

"Hoitakaamme ensin oman maamme asiat kuntoon..."
      Tämähän se on persujen ikuinen sotahuuto. Aina on olemassa joku ryhmä, johon vetoamalla voidaan kieltäytyä auttamasta hädänalaista. Ei pakolaisen auttaminen vaadi sitä, että rahat revittäsiin sotaveteraanien hoivaan varatuista rahoista. Ei kehitysapuun käytettyä rahaa tarvitse ottaa sossun harkinnanvaraisen tuen rahoista.

Suomella on varaa auttaa, jos vain halua on. Kateus on kavala tauti, se panee sinutkin kirjoittamaan täysin yksisilmäistä soopaa.

Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi

Voi herranjestas mitä saivartelua! Aivopestyn ihmisen höpinää, tai sitten vain kiusantekoa ja itsensä ylentämistä! Oksettavaa!

• Anonyymi

"Kaikki rikokset ovat tuomittavia."
        Erityisen tuomittavia pitäisi olla turvapaikanhakijoiden rikokset, koska heidät on haalittu tänne turvaan, mutta käytöksellään osoittavat halveksuntaa pelastajiaan kohtaan.

"jotka eivät tarvitse suojelua, käännytetään maasta"
        Tiedät tuon itsekin emävaleeksi, koska karkotuspäätöksen saaneet jäävät tänne kuin täi tervaan.

"Valtion budjetissa on menoerät"
        Jos matuvyöry yllättää, kuten -15, lisää rahaa löytyy rajattomasti, ja se raha on valtion muusta toiminnasta suoraan pois. Höpöttelyt eivät ole kovin vahvoja argumentteja.

"Suomella on varaa auttaa, jos vain halua on."
        Missä sitä varaa on, koska tälläkin hetkellä eletään velkarahalla?
        Todistit, etteivät suvakit ymmärrä mitään valtion taloudesta, ja tuskin omastakaan.

En ole kateellinen, vaan realistinen ja oikeudenmukaisuutta vaativa. Sinä sen sijaan kirjoittelet jatkuvasti täysin typerää ja provosoivaa sössöä.

Nauretaan sille;)

• Anonyymi

Tuolla ylempänä oli, että perussuomalaiset on keksineet oman sanan sopivasti kuvaamaan maahanmuuttoa, jossa hyötysuhde on maalle negatiivinen. Eikö tuo haitta-sana ole varsin osuva? Aivan kuten muutkin haitta-sanat, kuten haittavero tai haitta-aine?

• Anonyymi

Tuo vuodatus viimeistään todisti, että kyseessä on varsinainen hyväuskoinen pöljäke sanan varsinaisessa merkityksessä.Mihin toimenpiteisiin hallitus aikoo ryhtyä, että hädänalaisten:) turvapaikan hakijoiden määrä ei romahda tulevaisuudessa, kuten nyt on käynyt.

• Anonyymi

"Kun on tahtoa, vaikeatkin asiat onnistuvat. "

tämäpä paljastaakin kaiken !

• Anonyymi

Jos on tahdonvoimaa niin gradun tekokin onnistuu ilman kopiointia.

• "...tämäpä paljastaakin kaiken !"

Kyllä moni asia on pelkästä tahdonvoimasta ja motivaatiosta kiinni. Kun lieksalainen vähäpoika perustelee jo kolmannen kerran työkokeilusta pois jäämistään sillä, että nyt ei satu kiinnostamaan, on sekä motivaatio että tahdonvoima nollilla.

Ja miksipä se töihin meno vähäpoikaa kiinnostaisikaan. Kela maksaa työmarkkinatukea loputtomasti, äippä keittää puuroa ja maksaa bemun bensat. Perussuomalaiset ajavat vähäpojat etuja eduskunnassa. Hyvinhän sillä vähäpojalle menee.

Eiköhän naureta kuitenkin. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"...tämäpä paljastaakin kaiken !"

Kyllä moni asia on pelkästä tahdonvoimasta ja motivaatiosta kiinni. Kun lieksalainen vähäpoika perustelee jo kolmannen kerran työkokeilusta pois jäämistään sillä, että nyt ei satu kiinnostamaan, on sekä motivaatio että tahdonvoima nollilla.

Ja miksipä se töihin meno vähäpoikaa kiinnostaisikaan. Kela maksaa työmarkkinatukea loputtomasti, äippä keittää puuroa ja maksaa bemun bensat. Perussuomalaiset ajavat vähäpojat etuja eduskunnassa. Hyvinhän sillä vähäpojalle menee.

Eiköhän naureta kuitenkin. ;)

Näitä lieksalaisia vähäpoikia näkyy aika paljon tuolla Helsingin Itä-keskuksessa.
        Kaikki näyttävät olevan hyvin päivittyneitä ja myös ilmeisesti käyneet jollain kielikurssilla, koska osaavat vieraita kieliä paremmin kuin suomen kieltä.

Mikäpä siellä keskellä päivää kävelessä ja autolla ajelessa, ja töihin meno ei näitä vähäpoikia kiinosta, kun kela maksaa kaikki menot loputtomasti.

Vihreät ajavat näitten vähäpoikien etuja eduskunnassa. Hyvinhän näillä Helsingin Itä-keskuksen ruskettuneilla vähäpojilla menee.

Ja eiköhan naureta kaikki tälle mukavalle asialle....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä lieksalaisia vähäpoikia näkyy aika paljon tuolla Helsingin Itä-keskuksessa.
        Kaikki näyttävät olevan hyvin päivittyneitä ja myös ilmeisesti käyneet jollain kielikurssilla, koska osaavat vieraita kieliä paremmin kuin suomen kieltä.

Mikäpä siellä keskellä päivää kävelessä ja autolla ajelessa, ja töihin meno ei näitä vähäpoikia kiinosta, kun kela maksaa kaikki menot loputtomasti.

Vihreät ajavat näitten vähäpoikien etuja eduskunnassa. Hyvinhän näillä Helsingin Itä-keskuksen ruskettuneilla vähäpojilla menee.

Ja eiköhan naureta kaikki tälle mukavalle asialle....

Pitäisi älytä jo hölmöläistenkin, että tästä sirkuksesta ei hyvä seuraa, kun näitä muslimilusmuilijoita haalitaan lisää elätettäviksi.

• Anonyymi

Voin rakentaa arkun sille valmiiksi.

• Anonyymi

Ja Muhtarkuppa voisi jo lopettaa jankuttamisen Lieksalaisista aikamiespojista...

Tietääkös Guppa mikä on Lieksalaisen työttömän lorvailijan ja Itiksessä notkuvan sossutuella elelevän Sompun ero? Lieksalaisen lorvailijan sossukulut ovat hänen vanhempansa ja isovanhempansa työnteolla ja veroina maksaneet...

Ja Suomea auttaa varmasti aivan hel...tisti, että kustannetaan Iranista Suomeen ilmaisen elämisen ja opiskelun perässä lampsineen Afgaanin eläminen, opiskelu ja vielä se että poitsu saa lukea yliopistossa filosofiaa tai jotain muuta Suomea hyödyttävää...mielummin annan verorahani Lieksalaisen aikamiespojan bensaan ja kaljaan kun Afgaanin Suomalaisessa yliopistossa roikkumiseen...

• "Lieksalaisen lorvailijan sossukulut ovat hänen vanhempansa ja isovanhempansa työnteolla ja veroina maksaneet..."
        Ja tämäkö se oikeuttaa lieksalaista vähäpoikaa loismaan yhteiskunnan tuella loputtomiin?

Ei ne isoisoisät raivanneet käsipelillä peltoa siksi, että pojanpojanpoika saa maata laiskana uunin pankolla. Ei isoisä käynyt yötämyöten konepajalla töissä tekemässä sotakorvauslaivoja siksi, että pojanpoika saa maata laiskana uunin pankolla. Ei isä käynyt Ruotsissa Volvolla kokoonpanohihnalla hommissa vain siksi, että poika saa maata laiskana uunin pankolla.

Eihän meidän isämme tai isoisämme ase kädessä puolustaneet tätä maata vain siksi, että Jussi saa vetämättömyyttään olla sivari ja lieksalainen vähäpoika saa maata laiskana uunin pankolla.

Perustelusi oli sikasurkea.
        Eiköhän naureta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"Lieksalaisen lorvailijan sossukulut ovat hänen vanhempansa ja isovanhempansa työnteolla ja veroina maksaneet..."
        Ja tämäkö se oikeuttaa lieksalaista vähäpoikaa loismaan yhteiskunnan tuella loputtomiin?

Ei ne isoisoisät raivanneet käsipelillä peltoa siksi, että pojanpojanpoika saa maata laiskana uunin pankolla. Ei isoisä käynyt yötämyöten konepajalla töissä tekemässä sotakorvauslaivoja siksi, että pojanpoika saa maata laiskana uunin pankolla. Ei isä käynyt Ruotsissa Volvolla kokoonpanohihnalla hommissa vain siksi, että poika saa maata laiskana uunin pankolla.

Eihän meidän isämme tai isoisämme ase kädessä puolustaneet tätä maata vain siksi, että Jussi saa vetämättömyyttään olla sivari ja lieksalainen vähäpoika saa maata laiskana uunin pankolla.

Perustelusi oli sikasurkea.
        Eiköhän naureta. ;)

Nauretaan vaan..

Nauretaan niille naivisteille suomalaisille, jotka uskoivat ja puolustivat "rehellisen" Lelu Ramin ja monien muitten samanlaisten puheita ja tekoja.

Hymyillään niille politikoille jotka killoiittivat kilpeään näillä "rehellisillä" Lelu Rameille.

Naurettan niille jotka uskoivat sitä "17 nuorta miestä" Kempelessä pääministerin edessä.

Naurettaan nille päivittyneille lieksalaisille vähäpojille, jotka eivät ole syntyneet Suomessa, mutta nyt saavat nyt täydet tuet kelan kassasta, käyttävät aikansa Itä-keskuksen ja Puhoksen käytävillä ja jotka eivät koskaan tuota positiivista verotuloa Suomelle.

Nauretaan näille asioille niin, että vedet tulevat silmille.. On se niin hauskaa...

• Anonyymi

Kyllä ketjussa tulee hyvin esille mikä on suomi hölmölä
      - joka tuhotaan kaiken karvaisuudella ja pyritään oikein siihen valehien kautten

MISSÄ ON SUOMEN VALTION KOOSAPITÄVÄ JÄRKIPARKA

• Koosapitävä järkiparka on harjoittelemassa oikeinkirjoitusta. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Koosapitävä järkiparka on harjoittelemassa oikeinkirjoitusta. ;)

Kun ei enää pystytä väittämään vastaan, tartutaan muotoseikkoihin..

• Anonyymi

Ei kieltä tarvitse äidinkielen tasolla osata, muunkieliset kirjoittavat 'Suomi toisena kielenä'. Olin samassa lukiossa hänen kanssaan, kova oli opiskelemaan

• Anonyymi

Onhan se väärin että 10% kärsii siitä mitä 90% tekee…

• Anonyymi

Näin tätä Hasania kadulla, kun asuin aika lähellä häntä ja heti alussa tiesin, että hän on valehdellut ikänsä ja on taatusti paljon vanhempi kuin mitä julkisuudessa esitti olevansa. Hän on myös todennäköisesti opiskellut enemmän kuin jutuissa väittää ja tämä liittyy juuri tuohon ikään. Perhe on laittanut pojan hakemaan parempaa elämää Euroopasta ja hän on valehtelemalla saanut oleskelulupaan oikeuttavan lapun Suomessa. Tämä jälkimmäinen on tietenkin vain minun veikkaus, mutta näin valtaosa näistä toimii.

Se mitä en kiistä, niin hän on selvästi ryhmänsä yksi lahjakkaista ja haluaa selvästi tehdä töitä. Tästä syystä moni sanoo, että hän on hyvä maahanmuuttaja ja tuollaisia juuri tarvitsemme. Itselleni on silti enemmän merkitystä sillä, että mikä on se peruste ja miten ollaan tänne tultu. Vaikka olisi miten nero ja hyödyllinen, niin jos olet valehdellut tiesi tänne ja huijaat, niin et ansaitse turvapaikkaa tai oleskelulupaa. Jos tulet turvallisesta Iranista ja esität olevasi Afganistanin pakolainen, niin se on jo vale.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3577
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2684
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2607
    4. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2408
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      91
      2337
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      248
      2082
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      43
      1902
    8. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1759
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1471
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1408
    Aihe