24 vuotias helluntalaisperheen poika

Anonyymi

mikä on väärin, uskovaiset tässä tapauksessa helluntalaiset on ylihuolehtivaisii kontrolloi täysi ikäisen elämää, puuttuu mun rahaasioihin rajoittaa mun liikkumisvapautta, haukkuu mun musiikkimakua, laittaa säännöt niin kuin pienelle lapselle kotiintulo aikoja, ja uskonto menee aina muitten asioitten eteen ja äiti ja isä on himouskovaisii eikä ymmärrä realiteetteja jos voin huonosti niin jopa niitten lahkolaiten näkeminen ja jumalanpalvelus menee mun hyvinvoinnin piikkiin, riitelyä joudun lähes päivittäin kuunnella. en saa matkustella olla oma itteeni nähdä niitä ihmisiä mistä pidän. tuntuu että minulta on viety mun nuoruus ja tää alkaa aikalailla olla tässä tämä oman jaksamisen kannalta en ymmärrä? voiko joku samaistua?

4

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

varmasti löytyy !
      voi niitä on paljon, jotka olleet helluntai-kodin kasvamia / "vammauttaneita", ja niitä on ihan kaiken ikäisiä, niin nuoria, kuin vanhempia.

Jos paikka kunnallasi toimii: Uskonnonuhrit, ry. ota sellaiseen toimintaan yhteyttä .

p.s. myös löytyy täältä linkkejä: Uskonnonuhrit, ja kirjoja on julkaistu, kehoittaisin sinua lukeen kaikki tieto / omakohtaiset kertomukset, kirjoitukset / kirjat, jne. Ihan täältäkin sivustoilta löytyy. . .)

• Anonyymi

Uskonto on jännää kun aika yleinen mielipide siitä on että se on sitä parempi mitä lievemmin sitä harrastetaan, tyyliin "On se jonkin sortin uskova mutta ei sentään mikään lahkolainen" .

Melkein millä muulla alalla hyvänsä hurrataan kun joku yltää entistä parempiin suorituksiin alallaan mutta uskovaisuudessa entistä paremmat suoritukset ovat enempi arveluttava juttu.

• Anonyymi

"paremmat suoritukset ??

• Anonyymi

terveessä kristillisyydessä, - perhe menee aina seurakunnan "edelle"

ja raamatussa myös: "älkää antako MINKÄÄN itseänne sitoa", - ei edes seurakunta !!

vanhemmillesi sanoisin, että: "ensin oma perhe, ja sitten vasta muut" vaikka se olisi seurakuntayhteys:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe