Kuudenpäivänsota

Sotilasasiantuntijat eivät vieläkään pysty selittämään kuuden päivän sotaa ja sen ihmeitä

https://israelunwired.com/military-experts-still-cant-explain-the-six-day-war-and-its-miracles/

Kuuden päivän sota oli Israelille ihmeellinen voitto, kuten jokainen Israelin olemassaolon hetki. Et voi selittää sitä. Ainoa tapa selittää se on Jumalan kanssa.

Kuuden päivän sota
Kuuden päivän sodan aikana kertoimet olivat Israelia vastaan. Israelin viholliset yrittivät tuhota sen. He olivat kokonaan lukumääriä. Vihollisilla oli enemmän aseita, enemmän ihmisiä. Mutta mahdoton tapahtui. Israel voitti.

Ihme ihmeen jälkeen. Israel vangitsi jopa Jerusalemin vanhan kaupungin . Et voi selittää kuuden päivän sodan voittoa uskomatta, että Jumala suojasi Israelia ja taisteli heidän puolestaan. Ei ole mitään järkevää syytä siihen, että Israelin olisi pitänyt voittaa vihollinen! Mutta se tapahtui!

Kertoimet ovat aina Israelia vastaan
Kuulostaako se tutulta? Että kertoimet olivat Israelia vastaan? Se näyttää siltä, ​​miten historia on mennyt. Kertoimet ovat olleet juutalaisia ​​vastaan, mutta ne ovat edelleen olemassa. He eivät vain jatka olemassaoloaan, vaan myös menestyvät.

Kuten Mark Twain kirjoitti: ”Jos tilastot ovat oikeat, juutalaiset muodostavat vain yhden prosentin ihmiskunnasta. Se ehdottaa, että Linnunradan tuntumassa kadonnut tähtipölyn hämärtyvä himmeä paisunta. Oikein juutalaisesta tuskin pitäisi tulla kuulluksi, mutta hänestä kuullaan, hänestä on aina kuultu. Hän on yhtä näkyvä planeetalla kuin muutkin ihmiset, ja hänen kaupallinen merkityksensä on kohtuuttoman suuri suhteessa hänen suurimman osansa pienyyteen. Hänen panoksensa maailman kirjallisuuden, luonnontieteiden, taiteen, musiikin, rahoituksen, lääketieteen ja abstraktin oppimisen maailman suurimpiin nimiin ovat myös suhteettomia hänen lukumääränsä heikkouteen. Hän on käynyt ihmeellistä taistelua kaikkina aikoina; ja on tehnyt sen kädet kiinni hänen takanaan. Hän voisi olla turha itsestään ja olla anteeksi siihen. Egyptiläinen, babylonialainen ja persialainen ruusu, täytti planeetan äänellä ja loistolla, haalistui sitten unelma-esineiksi ja kuoli; kreikkalainen ja roomalainen seurasivat ja tekivät valtavan melun, ja he ovat poissa; muut kansat ovat nousseet ylös ja pitäneet soihtuaan korkeana jonkin aikaa, mutta se on palanut, ja he istuvat hämärässä nyt tai ovat kadonneet. Juutalainen näki heidät kaikki, lyö heidät kaikki ja on nyt sellainen kuin hän oli, hänellä ei ole rappeutumista, ikäisiä heikkouksia, hänen osiensa heikkenemistä, energioiden hidastumista, hälytysten ja aggressiivisen mielen tylsäämistä. Kaikki asiat ovat kuolevaisia, paitsi juutalainen; kaikki muut joukot kulkevat, mutta hän pysyy. Mikä on hänen kuolemattomuutensa salaisuus? ” ja he istuvat hämärässä nyt tai ovat kadonneet. Juutalainen näki heidät kaikki, lyö heidät kaikki ja on nyt sellainen kuin hän oli, hänellä ei ole rappeutumista, ikäisiä heikkouksia, hänen osiensa heikkenemistä, energioiden hidastumista, hälytysten ja aggressiivisen mielen tylsäämistä. Kaikki asiat ovat kuolevaisia, paitsi juutalainen; kaikki muut joukot kulkevat, mutta hän pysyy. Mikä on hänen kuolemattomuutensa salaisuus? ” ja he istuvat hämärässä nyt tai ovat kadonneet. Juutalainen näki heidät kaikki, lyö heidät kaikki ja on nyt sellainen kuin hän oli, hänellä ei ole rappeutumista, ikäisiä heikkouksia, hänen osiensa heikkenemistä, energioiden hidastumista, hälytysten ja aggressiivisen mielen tylsäämistä. Kaikki asiat ovat kuolevaisia, paitsi juutalainen; kaikki muut joukot kulkevat, mutta hän pysyy. Mikä on hänen kuolemattomuutensa salaisuus? ”

12

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Jooel 3:19
      Egypti tulee autioksi,
      ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden,
      jota ne ovat tehneet Juudan lapsille,
      kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa.

      Obadja 1:10
      Väkivallan tähden veljeäsi Jaakobia kohtaan peittää sinut häpeä,
      ja sinut hävitetään ikiajoiksi.

      Biblia (1776) Jooel 3:19
      Vaan Egyptin pitää autioksi tuleman,
      ja Edom synkiäksi erämaaksi;
      sen vääryyden tähden,
      mikä Juudan lapsille tehty on,
      että he viattoman veren heidän maassansa vuodattaneet ovat.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Dan. 8:23-25 Ja heidän valtansa lopulla,
      kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan,
      nousee kuningas,
      kasvoilta röyhkeä
      ja juonissa taitava.
      Ja väkevä on hänen voimansa,
      vaikka ei tosin hänen omasta voimastaan,
      ja ihmeellisen paljon hän saa aikaan hävitystä;
      ja hän menestyy siinä,
      mitä hän tekee,
      ja hän tuottaa turmion väkeville
      ja pyhien kansalle.
      Ja hänen oveluutensa tähden onnistuu petos hänen kädessään.
      Hän hautoo suuria sydämessään,
      ja keskellä rauhaa hän tuottaa turmion monille.
      Ruhtinasten ruhtinastakin vastaan hän nousee,
      mutta ilman ihmiskättä hänet muserretaan.

      Biblia (1776) Lestdiolaisten raamattu
      Dan. 8:25 Ja hänen kavaluutensa kautta menestyy hänen petoksensa,
      ja paisuu sydämessänsä,
      ja myötäkäymisen kautta hän monta hävittää;
      ja hän korottaa itsensä kaikkein ruhtinasten Ruhtinasta vastaan,
      vaan ilman käsiä hän pitää rikottaman.

    • Anonyymi

      Muuten Muslimit ovat luopuneet Jeesuksen seuraamisesta ja sanovat ettei Jumalalla ole Poikaa.

      • Anonyymi

        Pakanat ovat sanoneet sitä aina. Islam kyhättiin kokoon vasta noin 600 vuotta Jeesuksen jälkeen. Epätoivoinen yritys vihaa ja vääryyttä tekeviltä. Mutta kuvastaa myös pahuuden voimia, että osa sitä seuraa. Niin Jeesus oli ennustanutkin, että ei ole montaa enää, kun hän tulee hakemaan omiaan.
        Paha vie niin suomalaisia kun muitakin kansoja. Heissä on jokin tarve siihen. Ihminen ei osaa selittää pahuutta. Jokainen haluaisi olla hyvä, mutta paha saa heidät vangikseen.
        Vankina oleminen on heille luonnollisempaa vaikka Jeesus toi vapauden orjuudesta.
        Pahan orjat .. toteuttavat omaa agendaansa.


      • totuusvoittaaaina

        Ja Juutalaiset vielä odottavat Messiasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakanat ovat sanoneet sitä aina. Islam kyhättiin kokoon vasta noin 600 vuotta Jeesuksen jälkeen. Epätoivoinen yritys vihaa ja vääryyttä tekeviltä. Mutta kuvastaa myös pahuuden voimia, että osa sitä seuraa. Niin Jeesus oli ennustanutkin, että ei ole montaa enää, kun hän tulee hakemaan omiaan.
        Paha vie niin suomalaisia kun muitakin kansoja. Heissä on jokin tarve siihen. Ihminen ei osaa selittää pahuutta. Jokainen haluaisi olla hyvä, mutta paha saa heidät vangikseen.
        Vankina oleminen on heille luonnollisempaa vaikka Jeesus toi vapauden orjuudesta.
        Pahan orjat .. toteuttavat omaa agendaansa.

        Tämä on saatanan toimesta koko muslimit. Ja teki katolisesta kirkosta porttokirkon. Sitten teki mormonit ja Jehovan todistajat ja muut. Mutta onneksi on täällä vielä Jeesuksen seurakunta.


    • Anonyymi

      Jesaja: profetoi 43:1-2
      Mutta nyt,
      näin sanoo Herra,
      joka loi sinut,
      Jaakob,
      joka valmisti sinut,
      Israel:
      Älä pelkää,
      sillä minä olen lunastanut sinut,
      minä olen sinut nimeltä kutsunut;
      sinä olet minun.
      Jos vetten läpi kuljet,
      olen minä sinun kanssasi,
      jos virtojen läpi,
      eivät ne sinua upota;
      jos tulen läpi käyt,
      et sinä kärvenny,
      eikä liekki sinua polta.
      43:3 Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban.
      43:4 Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.
      43:5 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. >> Jakeen lisätiedot
      43:6 Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä -
      43:7 kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.
      43:8 Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat.
      43:9 Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta."
      43:10 Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.
      43:11 Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
      43:12 Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
      43:13 Tästedeskin minä olen sama. Ei kukaan voi vapauttaa minun kädestäni; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?

    • Avaaja: Kuuden päivän sodassa ei ole ollut mitään epäselvää joka olisi vaatinut selityksen.

      Israel iski heti aluksi ilmavoimillaan Egyptin ilmavoimien lentokentille, pitäen huolen että Israel pystyi koko ajan pitämään absoluuttisen ilmaherruuden, jolloin ilmavoimat pääsivät napsimaan vastapuolen tankkeja ilman haastetta.

      • Joo ja Egypti oli saartanut Akabanlahden, ettei Israelilla ollut menoa punaisellemerelle. Ja pyysi pari päivää ennen YK joukkojen poistamista Israelin ja Egyptin rajalta ja tähän pyyntöön vastattiin heti. Että aloittaja oli Egypti ja muut arabit.


      • totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Joo ja Egypti oli saartanut Akabanlahden, ettei Israelilla ollut menoa punaisellemerelle. Ja pyysi pari päivää ennen YK joukkojen poistamista Israelin ja Egyptin rajalta ja tähän pyyntöön vastattiin heti. Että aloittaja oli Egypti ja muut arabit.

        Mitä selittämätöntä asiassa mielestäsi on?

        Nykysodankäynnissä ilmaherruus pääosin määrää voittajan ja näin kävi Israelinkin tapauksessa, erityisesti kun he olivat saaneet vihiä tulevasta hyökkäyksestä joten pystyivät pysäyttämään Egyptin ilmavoimat maahan tuhoamalla näiden kiitoradat.


    • Anonyymi

      Ja esimerkiksi arabi sotilaat näkivät, että itse Aabraham soti heitä vastaan.

      • Joo he ampuivat Israelin joukkojen yli koko ajan ja kun Israelilaiset menivät sitten heidän asemiin he sanoivat ampuneensa valkoisia miehiä Israelin yläpuolelle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe