Onko merkillä väliä toimivuuteen ? Esim. jos hommaa tadalafil lääkkeen.
ORION vai RATIOPHARM
7
2718
Vastaukset
Vaikuttava aine on sama aine.
- Anonyymi
Olen 68-vuotias äijänkuvatus. Olen vajaan vuoden ajan tehnyt tuttavuutta Orionin sinisten nappien (Sildenafil 50 mg) kanssa. Toimii eikä ole mielestäni kallistakaan. Muista vastaavista tuotteista ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Toi Tadalafil on n 20* kalliimpaa / nappi kuin 100 mg Silde.
Toki Tada vaikuttaa pitemmän aikaa. Mutta esim 100 mg Silden voi ottaa neljässä osassa niin pärjää esim viikonlopun yhdellä 0.25€ maksaneella napilla. - Anonyymi
Löytyy ylim.Tadalafil 20mg,sp otan yhteyttä.
- Anonyymi
Ei ole väliä minkä valmistajan. Jos joku muuta väittää on se harhaluuloa.
- Anonyymi
Jotain eroa on kuitenkin. Aikasemmin oon käyttänyt Orionin sinistä. Nyt farmaseutti myi minulle ratiofarmin valkoisen. Seurauksena pään kivistystä vielä 12 jälkeen mitä Orionin lääke ei tehnyt.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626755- 666578
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445404Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504413En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204059Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53600- 373108
- 283023
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692720Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362223