Valheiden verkkoa paljastetaan.

Anonyymi

Herätkää ajattelemaan itse ja ottamaan asioista selvää itse. Ihan turha pelätä itsenäistä tutkimusta, eikä mennä suuren valtavirran mukana. Tässä videolla lääkärin tulinen katsaus mitä on meneillään, (suom teksti)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=oTOgACsgk-s
Ihmeteltävää on miksi toisen näkökannan tästä maailman tilanteesta ottaville suututaan niin silmittömästi?
Eikai tarvitsisi suuttua niin kauheasti jos he tietävät olevansa totuuden asialla?
Eihän sellaisellekaan raivostuta joka väittää Hitlerin elävän jossain Andien vuoristossa? Hymyillään korkeintaan.
USA, n koronajohtaja Anthony Fauci pistätti virologi, lääkäri Judy Mikovitsin vankilaan 5 vuodeksi lavastetuin tiedoin ja tuhosi hänen koko elämänuransa kun asettui Faucia vastaan.
Toivottavasti tämä pysyy edes hetken täällä, onhan suomessa sananvapaus voimassa, ainakin näennäisesti.

7

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisinajattelijat on aina teilattu, joko henkisesti tai fyysisesti. Sananvapaus kapenee auttamattomasti.

• Anonyymi

Pitää ottaa tilanne haltuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ottaa tilanne haltuun.

Hyvä et joku kertoo toisenlaistakin kulmaa asiaan, eikä tarvi kuunnella jatkuvia salaliittoteorioita.

• Anonyymi

En pitänyt esitystavasta. Eikä se luonut vakuuttavaa kuvaa tilanteesta. Tosin tiesin jo suurimman osan videon asioista, joten esitystavalla nyt ei minulle ole merkitystä. Jollekulle muulle saattaa olla.

• Anonyymi

Perussuomalaiset jakavat oikeaa tietoa Alfa_tv:n, suomen uutisten sekä mv-lehden kautta.

• Anonyymi

Tosi outoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1573
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      168
      1210
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      37
      1191
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1037
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      954
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      187
      900
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      282
      876
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      808
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      807
    Aihe