Herätkää ajattelemaan itse ja ottamaan asioista selvää itse. Ihan turha pelätä itsenäistä tutkimusta, eikä mennä suuren valtavirran mukana. Tässä videolla lääkärin tulinen katsaus mitä on meneillään, (suom teksti)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=oTOgACsgk-s
Ihmeteltävää on miksi toisen näkökannan tästä maailman tilanteesta ottaville suututaan niin silmittömästi?
Eikai tarvitsisi suuttua niin kauheasti jos he tietävät olevansa totuuden asialla?
Eihän sellaisellekaan raivostuta joka väittää Hitlerin elävän jossain Andien vuoristossa? Hymyillään korkeintaan.
USA, n koronajohtaja Anthony Fauci pistätti virologi, lääkäri Judy Mikovitsin vankilaan 5 vuodeksi lavastetuin tiedoin ja tuhosi hänen koko elämänuransa kun asettui Faucia vastaan.
Toivottavasti tämä pysyy edes hetken täällä, onhan suomessa sananvapaus voimassa, ainakin näennäisesti.
Valheiden verkkoa paljastetaan.
7
66
Vastaukset
- Anonyymi
Toisinajattelijat on aina teilattu, joko henkisesti tai fyysisesti. Sananvapaus kapenee auttamattomasti.
- Anonyymi
Pitää ottaa tilanne haltuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ottaa tilanne haltuun.
Hyvä et joku kertoo toisenlaistakin kulmaa asiaan, eikä tarvi kuunnella jatkuvia salaliittoteorioita.
- Anonyymi
En pitänyt esitystavasta. Eikä se luonut vakuuttavaa kuvaa tilanteesta. Tosin tiesin jo suurimman osan videon asioista, joten esitystavalla nyt ei minulle ole merkitystä. Jollekulle muulle saattaa olla.
Tässä todella silmiä avaava video SUOMEKSI tekstitettynä Judy Mikovitsiltä.
https://www.bitchute.com/video/0nyRrtRJAWKQ/- Anonyymi
Perussuomalaiset jakavat oikeaa tietoa Alfa_tv:n, suomen uutisten sekä mv-lehden kautta.
- Anonyymi
Tosi outoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391