Kirkosta erotaan yhä enempi, kirkkoja muutetaan moskeijoiksi ja islam leviää vauhdilla.
Tukahtuuko kristinusko omaan mahdottomuuteensa?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kristinusko hävitti suomalaisten alkuperäisen uskonnon. Nytkö olisi kristinuskon vuoro? Uskonnotkaan eivät ole luonnon kiertokulun ulkopuolella. Kristinuskoa vanhemmatkin uskonnot ovat kadonneet ja tulleet kadotetuiksi. Islam ja kristinusko kilpailevat kumpi on poistanut enemmän alkuperäisuskontoja.
- Anonyymi
Islamilaisissa maissa leviää pinnan alla ateismi. Ääriliikkeillä on tapana aiheuttaa vastareaktio.
- Anonyymi
Ja pinnan alle myös jää. Niissä maissa suvaitaan ateismia vain, jos ateisti sen vahvemman oikeudella itselleen lunastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pinnan alle myös jää. Niissä maissa suvaitaan ateismia vain, jos ateisti sen vahvemman oikeudella itselleen lunastaa.
Ateistien vainoamisista ei ole kristityt kiinnostuneita.
- Anonyymi
> Tukahtuuko kristinusko omaan mahdottomuuteensa?
Ei vaan tekopyhyteen ja siihen, etteivät ole olleet uskollisia Jumalalle, ovat hylänneet Jumalan sanan ja korvanneet sen omilla opeillaan (esim. Trinity). - Anonyymi
Sosialistit, EU-fanaatikot ja ateistit omilla tahoillaan raivaavat tietä vieraille uskonnoille. Häpeävät niin kovasti omia kristillisiä juuriaan, että hankkivat uususkontoja niiden tilalle. Nk. hyödyllisiä idiootteja ovat.
- Anonyymi
Eihän kristinuskokaan ole kui. 2000 v vanha. Ihmiskunta on sentään satoja tuhansia vuosia vanha.
- Anonyymi
Kerrataan faktat 2015 vuodesta:
Sipilä - lestadiolainen
Soiini - katolilainen (PerusS)
Orpo - luterilainen - Anonyymi
Kristityissäkin on hyödyllisiä idiootteja, jotka pelaavat islamismin piikkiin. He ovat pitäneet kiinni Jumalanpilkkalaista.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Dan. 8:23-25 Ja heidän valtansa lopulla,
kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan,
nousee kuningas,
kasvoilta röyhkeä
ja juonissa taitava.
Ja väkevä on hänen voimansa,
vaikka ei tosin hänen omasta voimastaan,
ja ihmeellisen paljon hän saa aikaan hävitystä;
ja hän menestyy siinä,
mitä hän tekee,
ja hän tuottaa turmion väkeville
ja pyhien kansalle.
Ja hänen oveluutensa tähden onnistuu petos hänen kädessään.
Hän hautoo suuria sydämessään,
ja keskellä rauhaa hän tuottaa turmion monille.
Ruhtinasten ruhtinastakin vastaan hän nousee,
mutta ilman ihmiskättä hänet muserretaan.
Roomalaiskirje: 8:1-9
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille,
jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin
ja kuoleman laista.
Sillä mikä laille oli mahdotonta,
koska se oli lihan kautta heikoksi tullut,
sen Jumala teki,
lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa
ja synnin tähden
ja tuomitsemalla synnin lihassa,
että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä,
jotka emme vaella lihan mukaan,
vaan Hengen.
Sillä niillä,
jotka elävät lihan mukaan,
on lihan mieli,
mutta niillä,
jotka elävät Hengen mukaan,
on Hengen mieli.
Sillä lihan mieli on kuolema,
mutta hengen mieli on elämä
ja rauha;
sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan,
sillä se ei alistu Jumalan lain alle,
eikä se voikaan.
Jotka lihan vallassa ovat,
ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
Mutta te ette ole lihan vallassa,
vaan Hengen,
jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.
Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä,
se ei ole hänen omansa.
Niilo Yli-Vainio - Ei minulla ole mitään mahdollisuutta -
https://www.youtube.com/watch?v=S-JZw9Ke0PU- Anonyymi
Jätäppä tuo kopiointi pois ja kerro oma mielipiteesi asiasta jos osaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätäppä tuo kopiointi pois ja kerro oma mielipiteesi asiasta jos osaat.
Entäpäs jos vaikka minä en jätäkkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpäs jos vaikka minä en jätäkkään?
Eihän noilla irtonaisilla Raamatun siteerauksilla ole mitään merkitystä. Eivät ne puhu itsestään ja selitä miten ne aiheeseen liittyvät. Sinä koet ne tärkeäksi, vaikka muunlaisiakin Raamatun kohtia on olemassa.
Vastaavia kirjoituksia löytyy kaikista muistakin uskonnoista. Kaikki valittavat muiden kuin oman uskontonsa seuraajien asioista. Monet muslimit pitävät kristittyjä moraalittomina, jotka hyväksyvät laittomat sodat Irakia vastaan jne ja heillä on siihen kertoa, että muslimeita on aina vainottu ja sitaatteja sen seuraksi.
- Anonyymi
Kaikki uskonnot tulevat kuihtumaan pois. Tiede ja järki voittavat tulevina vuosisatoina. Uskontoja tullaan tuolloin hoitamaan harhaluuloisuushäiriön muotona.
- Anonyymi
Maailmanloppua povaavien salaliittoteorioiden mukaan näin tapahtuu. Vaikka ovatkin uskovia itse, eivät usko siihen, että Jumalalla olisi muita suunnitelmia kuin huonoja tälle maailmalle?
- Anonyymi
Moni ihminen kuvittelee olevansa viisas, vaikka tyhmyys paistaa läpi kun hän pilkkaa asioita, joista ei hän mitään ymmärrä, ja sittenk sille vielä pitäisi antaa vastaus, mutta eihän tuommoiselle minkäänlainen vastaus kelpaa, vain se oma ja puupäinen
- Anonyymi
Uskonnot yleensä ei tukahdu "omaan mahdottomuuteensa", vaan siihen, että ihmiset rationalisoituu, eikä uskonnollisia rituaaleja yms. enää koeta tärkeäksi ja tarpeelliseksi omassa elämässä. Näin kirkoista yms. pyhistä rakennuksista, sekä uskontojärjestelmän jäsenyydestä tulee kasvavassa määrin tarpeeton. Vaikka edelleenkin miljardit ihmiset uskoo korkeampiin voimiin, se on kuitenkin väliaikaista. Uskonnot syntyi aikanaan valtajärjestelmiksi sen aikaisen tapojen ja uskomusten mukaisesti. Rationalisoituminen on väistämätöntä ja mitä rationaalisempi ihminen on, sitä vähemmän sillä on tarvetta selittää elämää yms. yliluonnollisperusteisilla opeilla.
- Anonyymi
The religion of the future will be a cosmic religion.
It should transcend personal God and avoid dogma and theology.
Albert Einstein
“The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all
true art and science.”
Albert Einstein- Anonyymi
Täällä puhutaan Suomea. Kirjoitappa tuo Suomeksi
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä puhutaan Suomea. Kirjoitappa tuo Suomeksi
.Täällä puhumme suomea. Kirjoitapa tuo suomeksi. Suomeksi kirjoitetaan pienellä.......
- Anonyymi
Jälleensyntymiseen uskotaan yhä enempi. Yleesäkin luonnonlakeihin.
- Anonyymi
Kyllä kristinusko ainakin suomesta katoaa. Hallitushan on linjannut käytännön toimin, että suomesta tulee Islamistinen maa.
- Anonyymi
Niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579