PJ tuli vihaisena omakylään kuulusteluista ja torilta ostamallaan lahnalla alkoi läiskimään koko omakylää paskaksi, siinä olli ja marit ja christinat lenteli vain ja kaikki meni rikki, läppärit ja vitriinit ja kodinkoneet
Sitten oli aika siirtyä kaupungille lahnan kanssa, kaikki ohikulkijat ottivat osumaa ja avoimet ruokapaikat meni mäsäksi kunnes poliisi käytti lamaannutinta
KUNNALLISVAALEISSA SITTEN TAJUATTE ÄÄNESTÄÄ HELSINKIN EHDOKASTA EIKÄ UUDENMAAN SAMALLA NUMEROLLA ÄLYKÄÄPIÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PJ vihaisena kotiin kuulusteluista
Anonyymi
4
143
Vastaukset 4
- Anonyymi
Luvataan olla tarkempia ettei äänet meni ohi salon suuntaan!! Kiitos mestari!
- Anonyymi
KIITOS MESTARI!!! TORILLA TAVATAAN VAALIVOITON JALKEAEN!!
- Anonyymi
Lahna on monitoimiesine. Harvempi sitä hoksaa.
- Anonyymi
Onko käsitettävissä niin, että fakin älykääpiöt ja muut sapotäärit ovat syynä Manon nousujohteisen uran tuhoutumiseen? Joku merkitys on tietysti Manon kestovainoajalla Signaaliautollakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680