Kiitämme Jumalaa että Hän on aivan ERITYISELLÄ huolella suojellut palestiinalaisia tältä hirvittävältä, tarttuvalta taudilta.
Vain kaksi kuollutta edelleen.
Tähän kiitokaeen varmaan voivat yhtyä kaikki uskovaiset tälläkin foorumilla.
😄
Kiitämme Herraa palesuojelusta! :o)
5
51
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä tuosta aiheesta mitään mutta sen tiedän että oli se mikä tahansa, niin sinun puheesi Jumalasta ovat aina Jumalan nimen turhaan lausumista ja muita epäpyhiä puheita, osin jopa rienaamista joten kysyn miksi sinä ylipäätään puhut koko asiasta mitään? Polttaako rinnassasi pahan hengen vaatimus ja halu syntiin?
Jospa edes pyrkisit hillitsemään itseäsi irvokkaimmista ilveilyistä!Jos minä kiitän Jumalaa ja kehoitan muitakin siihen niin miten se on "Jumalan nimen turhaan lausumista".
HÄPEÄ!
- Anonyymi
Tässä on nyt jotain mätää.
Jos jätetään "Jumalan suojelus" huomioimatta ja ajatellaan "tieteellisesti", niin mistä johtuu, ettei se tartu paleihin?
Ei paleista itsestä ole luomaan mtään pale-vapaata viirusta, ne on tuskin vielä keksineet edes pyörää.
Tämä on Vihulaisen juoni. 💥- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Ei Jumalan suojeluksessa olevien tarvitse itse tehdä juuri mitään.
Helppoa kuin heinänteko.allahko heitä suojelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584