Kiitämme Jumalaa että Hän on aivan ERITYISELLÄ huolella suojellut palestiinalaisia tältä hirvittävältä, tarttuvalta taudilta.
Vain kaksi kuollutta edelleen.
Tähän kiitokaeen varmaan voivat yhtyä kaikki uskovaiset tälläkin foorumilla.
😄
Kiitämme Herraa palesuojelusta! :o)
5
152
Vastaukset 5
- Anonyymi
En tiedä tuosta aiheesta mitään mutta sen tiedän että oli se mikä tahansa, niin sinun puheesi Jumalasta ovat aina Jumalan nimen turhaan lausumista ja muita epäpyhiä puheita, osin jopa rienaamista joten kysyn miksi sinä ylipäätään puhut koko asiasta mitään? Polttaako rinnassasi pahan hengen vaatimus ja halu syntiin?
Jospa edes pyrkisit hillitsemään itseäsi irvokkaimmista ilveilyistä!Jos minä kiitän Jumalaa ja kehoitan muitakin siihen niin miten se on "Jumalan nimen turhaan lausumista".
HÄPEÄ!
- Anonyymi
Tässä on nyt jotain mätää.
Jos jätetään "Jumalan suojelus" huomioimatta ja ajatellaan "tieteellisesti", niin mistä johtuu, ettei se tartu paleihin?
Ei paleista itsestä ole luomaan mtään pale-vapaata viirusta, ne on tuskin vielä keksineet edes pyörää.
Tämä on Vihulaisen juoni. 💥- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Ei Jumalan suojeluksessa olevien tarvitse itse tehdä juuri mitään.
Helppoa kuin heinänteko.allahko heitä suojelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.862689Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442253Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391093- 35948
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153819Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58680Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7625- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su785312 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk36527