Koululautakunnan kouluratkaisu on palautettava uuteen valmisteluun!

Anonyymi

On hullua lakkauttaa Hangonkylän koulut. Rakennukset eivät saa ohjata toimintaa. Toimintaa pitää ohjata asiakkaiden tarpeet.

On ensisijaisen tärkeää, että läntisen Hangon lapsilla on lyhyt koulumatka, jonka useimmat pystyvät tekemään itsenäisesti. Koulun on oltava lähellä.

Kielipolitiikka roskakoriin. On ajateltava lapsia. Molemmat koulut Hangonkylän koulu ja Hangöbyskolan samaan rakennukseen eli Hangonkylän koulun rakennukseen, jota laajennetaan. Siellä on jo yhteinen ruokala jne.

Halmstadintaloa ei kannata korjata. Se kannattaa myydä. Samoin kannattaa myydä Hangöby skolanin rakennus. Älkää rakastako rakennuksia!

Jos päiväkoti FolkiaCenter on käyttökelpoinen, niin sen voi ostaa.

Joka tapauksessa ajattelu pois rakennuksista. Älkää rakastako rakennuksia. Koronakriisin olisi pitänyt opettaa sekin asia. Etäopetuksessa oltiin asian ytimessä. Ajattelun keskiöön lapset ja heidän tarpeensa.

Ratkaisun pitää olla niin hyvä, että se on yksimielinen. Nyt tuli laiskanläksyt!

Asia on palautettava uuteen käsittelyyn.

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hangonkylän koulujen lakkautus on nimenomaan RKP:n syytä. Kun RKP:lle ei kelpaa yhteinen koulurakennus Hangonkylässä, niin molemmat koulut pitää lakkauttaa. Itsekeskeistä ja lyhytnäköistä kielipolitiikkaa. Hävetkää.

      Jos joku laskelma, jossa ei ole voitu ottaa huomioon kaikkia asioita näyttää, että lakkauttaminen on kannattavaa ja säätö 50.000 euroa vuodessa. Niin lakkauttaminen on oikeasti kannattamatonta. Säästöjä pitää tulla vähintään 500.000, että se olisi kannattavaa.

    • Anonyymi

      Kaiken aikaa pienenevä väestö ja alikäytössä oleva Keskuskoulu --> Hangonkylän koulut olisi pitänyt lopettaa jo ajat sitten.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti. Opetuksen laatukin voisi siitä parantua, sillä nykyisin Hanko tuottaa lähinnä koulukiusattuja mielisairaita, jotka eivät menesty missään muualla yhteiskunnassa ja laatukin on lähes kaikilla osa-alueilla täyttä roskaa.

        Ei voi välttyä sellaiselta ajatukselta, että erityisesti ruotsinkielisellä puolella osaaminen on heikompaa kilpailun vähäisyyden johdosta, sillä vielä heikompaa osaaminen ja laatu on Raaseporissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hangonkylän koulupäätös uuteen valmisteluun.

      Ruottalaiset saisivat vähän katsoa peiliin ja lopettaa eristäytymispolitiikkansa.

      Kyllä suomenkieliset ja ruotsinkieliset mahtuvat samaan rakennukseen ja vielä eskarilaisetkin. Sillä tavalla saadaan lähikoulu Hangonkylässä pelastettua.

      Hej halloo! Och detsamma på svenska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe