Gallup adventisteille

Anonyymi

Uskotteko että teillä on jo varma taivaspaikka niinkuin pastori on luvannut?

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öööööö.....häh?

      • Anonyymi

        Kannattaa liittyä hyväuskoisten kerhoon jossa luvataan varmoja taivaspaikkoja esim. jehoviin tai adventisteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa liittyä hyväuskoisten kerhoon jossa luvataan varmoja taivaspaikkoja esim. jehoviin tai adventisteihin.

        Joo, kannattaa ennemmin maksaa itsensä kipeeksi siitä mielikuvitustaivaspaikasta kuin siitä mielikuvitushelvetistä, jota lestat, hellarit ja muut karismaattiset kauppaa.

        "Hyvä paikka, parempi mieli" :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kannattaa ennemmin maksaa itsensä kipeeksi siitä mielikuvitustaivaspaikasta kuin siitä mielikuvitushelvetistä, jota lestat, hellarit ja muut karismaattiset kauppaa.

        "Hyvä paikka, parempi mieli" :-D

        Kaljakuppilan seppo se antaa oikean mielikuvitusmatkan kaikkine kotioksennusmatkoineen.
        Kipeys siitä voi tulla, kun kurkusta kaatuu talot, perheet, ja vaimokin alas, sekä ojanpohja häämöttää... Miinmiiminäkö?? öööööö Karjalasta kajahtaa- se tulee takaisin.
        Voi lokkiparkaa, kun sekin siipi maassa kulkee, kun viinamakkarat käy päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljakuppilan seppo se antaa oikean mielikuvitusmatkan kaikkine kotioksennusmatkoineen.
        Kipeys siitä voi tulla, kun kurkusta kaatuu talot, perheet, ja vaimokin alas, sekä ojanpohja häämöttää... Miinmiiminäkö?? öööööö Karjalasta kajahtaa- se tulee takaisin.
        Voi lokkiparkaa, kun sekin siipi maassa kulkee, kun viinamakkarat käy päähän.

        Oma tyhmyytes, jos uskot kaljakuppilasi seppoa. Minä en ole koskaan tavannut kyseistä "herrasmiestä", enkä välitä tavatakaan. Sitähän sanotaan, että seura tekee kaltaisekseen ja sen kyllä huomaa sekopäisiä örvellysjuttujasi lukiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljakuppilan seppo se antaa oikean mielikuvitusmatkan kaikkine kotioksennusmatkoineen.
        Kipeys siitä voi tulla, kun kurkusta kaatuu talot, perheet, ja vaimokin alas, sekä ojanpohja häämöttää... Miinmiiminäkö?? öööööö Karjalasta kajahtaa- se tulee takaisin.
        Voi lokkiparkaa, kun sekin siipi maassa kulkee, kun viinamakkarat käy päähän.

        Voi sitä ottaa hyvää viskiäkin, ei sitä tarvitse kumota sellaista josta ei pidä.
        Ei kaikki ole niitä lasten ja vaimon hakkaajia. Ehkä niitä löytyy juuri tiukimpen jumaluusoppineiden joukosta. Raamattuhan valtuuttaa vaikka kivillä viskelemään. Ainakin Kaanaanmaalla.
        Pari tuhatta vuotta sitten tapettuun jumalaan on hyvin vaikea uskoa. Tuhat vuotta myöhemmin Sherwoodin metsissä seikkaili iloisia jousimiehiä. Yhtä uskottavia ovat myös he.
        Omituista kristinuskossa on myös, että kaikki tapahtumat ovat suppealla alueella. Ottakaapa Pyhän maan- ei kun Israelin kartta esiin ja mitatkaa välimatkoja. Ei Jerikosta ole Gibeoniin kun parikymmentä kilsaa. Jerikossa ei havittu ollenkaan Aurungon ja Kuun seisahtamista! Gibeonissa amorilaiset henkitoreissaan huomisivat taas Auringon liikkuvan.
        Miksi kuolonkielissä? Joosuahan tappoi heitä enemmän kun raekuuro. Sopii olettaa, että osa oli huonosti tapettuja. Heillä oli mahdollisuus nähdä taivaallista temppuilua.


    • Anonyymi

      Tottakai!

      Sullakin on varma paikka helvetissä.

      • Anonyymi

        Kumpiko on helvetti?
        Toisessa ylistetään jumalaan aamusta iltaan ikuisesti. Toisessa ollaan taas rikkijärvessä.
        Jotenkin on paljon mukavampi seista rikkijärvessä hyvässä seurassa. Se jatkuva ylistysten keksiminen Lampaan vuonalle alkaa vituttaa kymmenen tuhannen vuoden päästä. Sitä alkaa oikeasti kaivata helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpiko on helvetti?
        Toisessa ylistetään jumalaan aamusta iltaan ikuisesti. Toisessa ollaan taas rikkijärvessä.
        Jotenkin on paljon mukavampi seista rikkijärvessä hyvässä seurassa. Se jatkuva ylistysten keksiminen Lampaan vuonalle alkaa vituttaa kymmenen tuhannen vuoden päästä. Sitä alkaa oikeasti kaivata helvettiin.

        Tuo kertoo hyvin sydämesi pimentyneen tilan.


    • Anonyymi

      Hei Teille,

      Adventien taivaspaikkaa ei ole Kirkossa kuulutettu, ei voi kuuluttaa!

      Eikä voikaan kuuluttaa, koska Taivaspaikkakuulutuksen pahin este on, että hoopojen epäjumalankuva ei pelasta ja kirkon johto tietää tuon..

      Ensin luopuminen synnistä!
      Luopuminen huonosta Kirkkoelämän rakennusperustuksesta: Epäjumalasta... kolmiyhteisestä Jumalasta, Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä ja rahanhimosta ja ahneudesta jne!


      Aamen.

      • Anonyymi

        "Adventien taivaspaikkaa ei ole Kirkossa kuulutettu, ei voi kuuluttaa!"

        No ihan hyvin voi kuuluttaa! Senkus astuu korokkeelle ja kuuluttaa. Jos on huonokuulosia mummoja ja pappoja, niin ottaa vielä megafonin avuksi ja kuuluttaa oikein "suureen ääneen"...


    • Anonyymi

      Mulla on takaportti.
      Ostin tontin Marsista ja ellei se taivaspaikka aukea, niin muutan Marsiin.
      Olenhan ainakin lähempänä taivaspaikkaa, jos sen Jahven mieli muuttuisi.

      • Anonyymi

        Mitä sinä niin kauas menet? Taivas on maasta vain polven ja jalkapohjan välinen matka, etkö sitä tiiiiiiiä?
        Katos, kun taivas on Hänen valtaistuimensa ja maa- se on Hänen jalkojensa astinlauta.
        Valtaistuimella istutaan ja ---- jne.
        Ei kannata Marsiin mennä. Mutta, jos se tuntuu avaruusjutuissasi taivaspaikkana, niin onhan se sopivan vihamielinen paikka ihmiselle asua


    • Anonyymi

      Jeesus on luvannut viedä perille. Se riittää meille adventisteille.

      • Anonyymi

        Hei Teille!

        Onko tuo jossain seurakuntavirressä annetut lupauksen sanat..


        Perille menee vain Jumalan opin mukaan vaeltavia ..Pyhimmän uskon perustalle itseään rakentavia henkilöitä...Profeettain ja Apostolien perustalla..kujlmakivenä Jeesus...Jumalan hengellä täyttyneitä ja upotuskastettuja...ei koske muita! Juuda 20, 25 ...Ef. 2: 19-22


        Yleisohjeena on kaikille annettu elämänohje ja lupaus ..Ilm. 22: 11-16. Tuo lupaus ei ole mikään seurakuntavirren sanat.


        Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Teille!

        Onko tuo jossain seurakuntavirressä annetut lupauksen sanat..


        Perille menee vain Jumalan opin mukaan vaeltavia ..Pyhimmän uskon perustalle itseään rakentavia henkilöitä...Profeettain ja Apostolien perustalla..kujlmakivenä Jeesus...Jumalan hengellä täyttyneitä ja upotuskastettuja...ei koske muita! Juuda 20, 25 ...Ef. 2: 19-22


        Yleisohjeena on kaikille annettu elämänohje ja lupaus ..Ilm. 22: 11-16. Tuo lupaus ei ole mikään seurakuntavirren sanat.


        Aamen.

        Jatkan vielä...

        Vielä senverran tuosta Ilm. 22 : 11-16 elämänohjeesta ja lupauksesta, että tuossa ei mainita mitään tunnistettavaa eritysryhmää....nyt puheena olevaa Adventistien laitoskirkkolaisia...ei mainita kylläkään yhtään Protestanttista laitoskirkkoakaan.


        Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä...

        Vielä senverran tuosta Ilm. 22 : 11-16 elämänohjeesta ja lupauksesta, että tuossa ei mainita mitään tunnistettavaa eritysryhmää....nyt puheena olevaa Adventistien laitoskirkkolaisia...ei mainita kylläkään yhtään Protestanttista laitoskirkkoakaan.


        Aamen.

        jatkan vielä...

        Tuossa Elämänohjeessa Ilm. 22 : 11-16 on kyseessä uskonnonvapaus, siinä on myös valinnanvapaus Elämänsä lopputuloksen suhteen.

        Periaate: "sitä saa mitä tilaa"-- palkka tulee kaikille jälkikäteen, förskottia ei saa ts. omaa lopputulosta ei vielä tänään anneta, ei luvata eikä voi nauttia!

        Hyvään lopputulokseen voi valmistautua koska on luvattu jos "14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa..." Tuolviissii voi Protestantit ja Katoliset vaikuttaa omaan lopputulokseensa etukäteen!

        Ei muuta kuin "pyykkäämään" vaatteita! Todistaahan tuon pyykkäämisen hyvä tseuraukset jakeessa
        Ilm 22: 7 " Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!" Mitähän tuo "vaarin" on ?

        Tuossa on kaikille suomalaisille Elämänohje..iankaikkisen elämän ohje.

        Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkan vielä...

        Tuossa Elämänohjeessa Ilm. 22 : 11-16 on kyseessä uskonnonvapaus, siinä on myös valinnanvapaus Elämänsä lopputuloksen suhteen.

        Periaate: "sitä saa mitä tilaa"-- palkka tulee kaikille jälkikäteen, förskottia ei saa ts. omaa lopputulosta ei vielä tänään anneta, ei luvata eikä voi nauttia!

        Hyvään lopputulokseen voi valmistautua koska on luvattu jos "14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa..." Tuolviissii voi Protestantit ja Katoliset vaikuttaa omaan lopputulokseensa etukäteen!

        Ei muuta kuin "pyykkäämään" vaatteita! Todistaahan tuon pyykkäämisen hyvä tseuraukset jakeessa
        Ilm 22: 7 " Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!" Mitähän tuo "vaarin" on ?

        Tuossa on kaikille suomalaisille Elämänohje..iankaikkisen elämän ohje.

        Aamen.

        "Ei muuta kuin "pyykkäämään" vaatteita! Todistaahan tuon pyykkäämisen hyvä tseuraukset jakeessa
        Ilm 22: 7 " Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

        Jos on niin vanha muori, ettei jaksa enää pyykätä, niin voi ottaa itselleen mielikuvitusvaarin, joka jaksaa vielä pyykätä. Ja niin he elävät elämänsä autuaina loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei muuta kuin "pyykkäämään" vaatteita! Todistaahan tuon pyykkäämisen hyvä tseuraukset jakeessa
        Ilm 22: 7 " Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

        Jos on niin vanha muori, ettei jaksa enää pyykätä, niin voi ottaa itselleen mielikuvitusvaarin, joka jaksaa vielä pyykätä. Ja niin he elävät elämänsä autuaina loppuun saakka.

        juu...ihana vaari..

        mummolla on vaari ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu...ihana vaari..

        mummolla on vaari ...

        Kyllä elämä on nyt niiiin IHANAA!!!

        Ei tarvitse olla enää yksin eikä pyykätä, kun on oma vaari...ja vaarilla on vielä talokin...

        https://www.youtube.com/watch?v=_YmfjMd5Z8k

        Ihanaa viettää elämän ehtoota vaarin kanssa... <3 <3 <3

        Hankkikaa kaikki tekin yksinäiset adventisti ja muut mummot oma vaari...Ilmestyskirjan sivuilta sellaisen voi löytää.. ja muualtakin...etsivä kyllä löytää...voin suositella kokemuksesta...

        T: onnellinen mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä...

        Vielä senverran tuosta Ilm. 22 : 11-16 elämänohjeesta ja lupauksesta, että tuossa ei mainita mitään tunnistettavaa eritysryhmää....nyt puheena olevaa Adventistien laitoskirkkolaisia...ei mainita kylläkään yhtään Protestanttista laitoskirkkoakaan.


        Aamen.

        "Vielä senverran tuosta Ilm. 22 : 11-16 elämänohjeesta ja lupauksesta, että tuossa ei mainita mitään tunnistettavaa eritysryhmää"

        Luepa tarkemmin!

        Ilm.22
        11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
        12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
        13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        15 Ulkopuolella ovat muslimit ja katoliset ja adventistit ja luterilaiset (lestat varsinkin) ja ortodoksit ja kaikki muut, jotka valhetta rakastavat ja tekevät kuten hellarit, baptistit, jehovan todistajat, metodistit, vapikset, mormoonit, anglikaanit, jne...
        16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vielä senverran tuosta Ilm. 22 : 11-16 elämänohjeesta ja lupauksesta, että tuossa ei mainita mitään tunnistettavaa eritysryhmää"

        Luepa tarkemmin!

        Ilm.22
        11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
        12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
        13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        15 Ulkopuolella ovat muslimit ja katoliset ja adventistit ja luterilaiset (lestat varsinkin) ja ortodoksit ja kaikki muut, jotka valhetta rakastavat ja tekevät kuten hellarit, baptistit, jehovan todistajat, metodistit, vapikset, mormoonit, anglikaanit, jne...
        16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

        hööööö....

        katos vaan, olihan siellä mainittu erityisyhmät..kuinkas noin huonosti luin.


        Näyttää siltä , että Taivaspaikkaa ei ole luvassa Protestanteille eikä Katolisille kirkoille eikä monille muille organisaatioille. Huh, huh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hööööö....

        katos vaan, olihan siellä mainittu erityisyhmät..kuinkas noin huonosti luin.


        Näyttää siltä , että Taivaspaikkaa ei ole luvassa Protestanteille eikä Katolisille kirkoille eikä monille muille organisaatioille. Huh, huh...

        "Näyttää siltä , että Taivaspaikkaa ei ole luvassa Protestanteille eikä Katolisille kirkoille eikä monille muille organisaatioille. Huh, huh..."

        Juu, kannattaa kiertää kaukaa kaikki nuo Saatanan synagoogat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Näyttää siltä , että Taivaspaikkaa ei ole luvassa Protestanteille eikä Katolisille kirkoille eikä monille muille organisaatioille. Huh, huh..."

        Juu, kannattaa kiertää kaukaa kaikki nuo Saatanan synagoogat!

        Pedon pääkonttori sijaitsee Roomassa, mutta sen haarakonttorit ja tytäryhtiöt ovat levittäneet lonkeronsa syövän lailla ympäri Tellustamme. Nyt tarvittaisiin veljet ja sisaret kunnon sota-asut taisteluun pahuutta vastaan!

        Ottakaa siis ne AIVONNE pois narikasta!!!


    • Anonyymi

      Sehän on varma asia, että kaikki sapattia viettävät adventistit pääsevät taivaaseen, sillä sapatti on adventisteille merkki siitä. Muuta ei uskontiellä tarvita. Painakaa se jo kalloonnne.

      1234567---

      • Anonyymi

        höööö...

        tuo on oikeen hoopouden Evankeliumi.


      • Anonyymi

        Johan jutun murjasit. Ihanko totta, että uskot noin?
        Vai onko joku murjaanienkuningas sinun nimimerkilläsi liikkeellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan jutun murjasit. Ihanko totta, että uskot noin?
        Vai onko joku murjaanienkuningas sinun nimimerkilläsi liikkeellä

        Ei hän ehdi nyt vastaamaan.

        On tullut kevät ja popliinitakit on kaivettu komeron kätköistä esiin...ei muuta kuin puskajusseilemaan..!!!


      • Anonyymi

        Etsi itsellesi oma nimimerkki, vai eikö järki riitä siihen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi itsellesi oma nimimerkki, vai eikö järki riitä siihen.

        1234567---

        Vaikka minä olinkin hyvin onnellinen tuon Ilmestyskirjan Piippolan vaarin kanssa, niin huomasin juuri, että me olemme kasvaneet erilleen, sillä minä haluaisin juuri tuollaisen pyhän ja oikeaoppisen vaarin...joten olenkin päättänyt ottaa sinut omaksi vaarikseni...!

        Eikö olekin ihanaa!!!

        Kai sinulla on talo, ettei tarvitsisi luopua saavutetuista eduista? Minulla on myös valtavat pyykkivuoret kotonani, joten olisi parasta, että hankit kotiimme uuden kunnollisen pyykinpesukoneen sekä kuivausrummun.

        Vaimollesi voit kertoa, että hän voi muuttaa yhteen tuon Ilmestyskirjan Piippolan vaarin kanssa, sillä minä en suvaitse moniavioisuutta, enkä suostu ryhtymään miksikään sisarvaimoksi. Pari päivää voit antaa hänelle aikaa siirtää hynttyynsä pois yhteisestä lemmenpesästämme.

        Odotan innolla uutta yhteistä tulevaisuuttamme... <3<3<3

        1. Kor.13
        4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
        8 Rakkaus ei koskaan häviä

        T: onnellinen mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ehdi nyt vastaamaan.

        On tullut kevät ja popliinitakit on kaivettu komeron kätköistä esiin...ei muuta kuin puskajusseilemaan..!!!

        Hhm... hmmm...

        tuo popliinitakkia ja puskat tuo mielikuvan itsensäpaljastajasta Hautausmaan lähellä...

        eikös tuo kommentti sitä kuvaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka minä olinkin hyvin onnellinen tuon Ilmestyskirjan Piippolan vaarin kanssa, niin huomasin juuri, että me olemme kasvaneet erilleen, sillä minä haluaisin juuri tuollaisen pyhän ja oikeaoppisen vaarin...joten olenkin päättänyt ottaa sinut omaksi vaarikseni...!

        Eikö olekin ihanaa!!!

        Kai sinulla on talo, ettei tarvitsisi luopua saavutetuista eduista? Minulla on myös valtavat pyykkivuoret kotonani, joten olisi parasta, että hankit kotiimme uuden kunnollisen pyykinpesukoneen sekä kuivausrummun.

        Vaimollesi voit kertoa, että hän voi muuttaa yhteen tuon Ilmestyskirjan Piippolan vaarin kanssa, sillä minä en suvaitse moniavioisuutta, enkä suostu ryhtymään miksikään sisarvaimoksi. Pari päivää voit antaa hänelle aikaa siirtää hynttyynsä pois yhteisestä lemmenpesästämme.

        Odotan innolla uutta yhteistä tulevaisuuttamme... <3<3<3

        1. Kor.13
        4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
        8 Rakkaus ei koskaan häviä

        T: onnellinen mummo

        joooo...

        tuo yhteinen tulevaisuus on ihana idea... juuri sopivaan aikaan Helatorstaina.

        Missä tavataan...


        T: onnellinen vaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhm... hmmm...

        tuo popliinitakkia ja puskat tuo mielikuvan itsensäpaljastajasta Hautausmaan lähellä...

        eikös tuo kommentti sitä kuvaakin.

        Juu, veli 1234567--- kuuluu Anonyymien Pyhien PuskaJussien Veljeskuntaan.

        Itse Paavi toimii siellä pääpaljastelijana. Kevät ja kesä ovat veljesseuran aktiivisinta "lähetystyön" aikaa, joten kiirettä pitää veli 1234567---:lläkin. Ei jouda niin paljon tällä hetkellä kommentoimaan keskustelupalstoilla.

        Lisäksi hän on juuri eronnut entisestä vaimostaan 50 vuoden avioliiton jälkeen ja ex-vaimon muuttokuorma pitää saada toimitettua parin päivän sisällä Piippolaan ja uuden vaimon valtava pyykkikuorma taas siirtää Piippolasta hänen kotiinsa. Myös uusi pyykinpesukone ja kuivausrumpu täytyy hankkia mitä pikimmiten, joten ymmärrät kai, että kiirettä pitää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, veli 1234567--- kuuluu Anonyymien Pyhien PuskaJussien Veljeskuntaan.

        Itse Paavi toimii siellä pääpaljastelijana. Kevät ja kesä ovat veljesseuran aktiivisinta "lähetystyön" aikaa, joten kiirettä pitää veli 1234567---:lläkin. Ei jouda niin paljon tällä hetkellä kommentoimaan keskustelupalstoilla.

        Lisäksi hän on juuri eronnut entisestä vaimostaan 50 vuoden avioliiton jälkeen ja ex-vaimon muuttokuorma pitää saada toimitettua parin päivän sisällä Piippolaan ja uuden vaimon valtava pyykkikuorma taas siirtää Piippolasta hänen kotiinsa. Myös uusi pyykinpesukone ja kuivausrumpu täytyy hankkia mitä pikimmiten, joten ymmärrät kai, että kiirettä pitää!

        kyllä kässään..erikoinen juttu...


        tuo selventää meidän tapaamisemme. Voisin mennä tuohon tienhaaraan linja-autopysäkille jo vartoomaan Sinua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joooo...

        tuo yhteinen tulevaisuus on ihana idea... juuri sopivaan aikaan Helatorstaina.

        Missä tavataan...


        T: onnellinen vaari

        Hmmm...tuota noin...en tahtoisi loukata Sinua, mutta olen jo lupautunut veli 1234567---lle.

        Hän on juuri sellainen vaari, josta olen aina unelmoinut...niin tai ainakin tajusin juuri äsken, että hän on vaari minun makuuni...pyhä ja oikeaoppien. Sinä vaikutat hieman liian nopealta käänteissäsi, sillä emme ole vielä edes tavanneet, joten en voi luvata yhteistä tulevaisuutta kanssasi.

        Ja mahtaako sinulla olla taloakaan...asut varmaan jossakin pienessä vuokraluukussa...en minä sellaiseen voi muuttaa! Ei sinne mahtuisi varmaan edes pyykinpesukone kuivausrummusta nyt puhumattakaan...ja tuskin sinulla olisi edes varaakaan sellaisiin... Olet varmaan jättänyt kymmenyksetkin maksamatta, enkä tahdo tuoda pyykkikuormaani minkään varkaan kotiin...

        Ei...en voi harkita yhteiseloamme, mutta voisit kysellä, jos veli 1234567---n ex-vaimo olisi kiinnostunut sinusta. Pidä kiirettä ennen kuin hän ehtii muuttaa Piippolaan. Saattaa olla, että hän on elämäsi rakkaus ja te olette luodut toisillenne...

        T: onnellinen mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm...tuota noin...en tahtoisi loukata Sinua, mutta olen jo lupautunut veli 1234567---lle.

        Hän on juuri sellainen vaari, josta olen aina unelmoinut...niin tai ainakin tajusin juuri äsken, että hän on vaari minun makuuni...pyhä ja oikeaoppien. Sinä vaikutat hieman liian nopealta käänteissäsi, sillä emme ole vielä edes tavanneet, joten en voi luvata yhteistä tulevaisuutta kanssasi.

        Ja mahtaako sinulla olla taloakaan...asut varmaan jossakin pienessä vuokraluukussa...en minä sellaiseen voi muuttaa! Ei sinne mahtuisi varmaan edes pyykinpesukone kuivausrummusta nyt puhumattakaan...ja tuskin sinulla olisi edes varaakaan sellaisiin... Olet varmaan jättänyt kymmenyksetkin maksamatta, enkä tahdo tuoda pyykkikuormaani minkään varkaan kotiin...

        Ei...en voi harkita yhteiseloamme, mutta voisit kysellä, jos veli 1234567---n ex-vaimo olisi kiinnostunut sinusta. Pidä kiirettä ennen kuin hän ehtii muuttaa Piippolaan. Saattaa olla, että hän on elämäsi rakkaus ja te olette luodut toisillenne...

        T: onnellinen mummo

        ihana mummi,,kiitos Sinulle kaikesta..oikeen höpöliini olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä kässään..erikoinen juttu...


        tuo selventää meidän tapaamisemme. Voisin mennä tuohon tienhaaraan linja-autopysäkille jo vartoomaan Sinua....

        Kuten edellä hienotunteisesti ilmoitin, niin meidän tapaamisestamme ei tule mitään. Olen päättänyt olla uskollinen veli 1234567---lle. Hän on elämäni vaari.

        Tilasin juuri invataksin ja olen menossa tapaamaan häntä. Tuskin maltan odottaa ensisuudelmaamme. Pesin tekohampaanikin erikoisen huolellisesti ihan vain hänen vuokseen. Toivottavasti hänkin on tehnyt samoin...Ehkä minun pitäisi hankkia uudet, sillä nämä nykyiset ovat jo 40 vuotta vanhat ja hieman kellastuneet... Millaisenkohan hääpuvun hankkisin häitämme varten...löytyyköhän mistään kokoa 56...?

        Tämä kaikki on niin romanttista ja jännää...<3<3<3

        T: onnellinen mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten edellä hienotunteisesti ilmoitin, niin meidän tapaamisestamme ei tule mitään. Olen päättänyt olla uskollinen veli 1234567---lle. Hän on elämäni vaari.

        Tilasin juuri invataksin ja olen menossa tapaamaan häntä. Tuskin maltan odottaa ensisuudelmaamme. Pesin tekohampaanikin erikoisen huolellisesti ihan vain hänen vuokseen. Toivottavasti hänkin on tehnyt samoin...Ehkä minun pitäisi hankkia uudet, sillä nämä nykyiset ovat jo 40 vuotta vanhat ja hieman kellastuneet... Millaisenkohan hääpuvun hankkisin häitämme varten...löytyyköhän mistään kokoa 56...?

        Tämä kaikki on niin romanttista ja jännää...<3<3<3

        T: onnellinen mummo

        Kunnia Israelin Jumalalle kaikessa ja kaikkialla, Kunnia yksin Hänelle, aamen.

        Hän on Yksi!

        T; onnellinen vaari


      • Anonyymi

        Tuo ei ole adventtikirkon kanta asioihin.


    • Anonyymi

      Muistisairaat ihmiset täällä nyt näköjään keskusetelevat keskenään? Eivät he muista, että Raamattu ja sen kaikki sadut ovat vain keksittyä valhetta.

      Eivät myöskään hoksaa, että lahkot on perustettu herkkäuskoisten kusettamista varten ja sitä varten, että lahkon valtaapitävät saisivat makoisan elämän elämällä loiselämää jäsenistönsä kustannuksella.

      • Anonyymi

        Huomenta Sinulle,

        ei mikään lahko olla, me ollaan parisuhde.

        Ja vain
        Israelin Jumala on Yksi!

        Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Sinulle,

        ei mikään lahko olla, me ollaan parisuhde.

        Ja vain
        Israelin Jumala on Yksi!

        Aamen.

        "ei mikään lahko olla, me ollaan parisuhde."

        Onnellinen vaari...löysitte siis toisenne!!!

        Sydämelliset onnittelut Sinulle ja veli 1234567---n Ex-vaimolle!

        teistä tulee varmaan hyvin onnellinen pari... <3<3<3

        https://www.youtube.com/watch?v=22F-b6nbF2w

        Mekin olemme hyvin onnellisia veli 1234567---n kanssa. Hieman oli vaikeuksia saada hänen vaimoaan...tarkoitan siis nykyistä ex-vaimoaan...käsittämään, että nyt olisi alettava pakkaamaan ja lähdettävä kohti uusia seikkailuja.

        Mutta hyvinhän tässä lopulta kävi pienien alkuvaikeuksien jälkeen :-D

        T: onnellinen mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei mikään lahko olla, me ollaan parisuhde."

        Onnellinen vaari...löysitte siis toisenne!!!

        Sydämelliset onnittelut Sinulle ja veli 1234567---n Ex-vaimolle!

        teistä tulee varmaan hyvin onnellinen pari... <3<3<3

        https://www.youtube.com/watch?v=22F-b6nbF2w

        Mekin olemme hyvin onnellisia veli 1234567---n kanssa. Hieman oli vaikeuksia saada hänen vaimoaan...tarkoitan siis nykyistä ex-vaimoaan...käsittämään, että nyt olisi alettava pakkaamaan ja lähdettävä kohti uusia seikkailuja.

        Mutta hyvinhän tässä lopulta kävi pienien alkuvaikeuksien jälkeen :-D

        T: onnellinen mummo

        Juu..nyt on kaikki hyvin, eikä me mikään lahko olla...

        me ollaan pariskunta :)

        Ja vielä kerran...Israelin Jumala on Yksi!

        Kohotetaan oikeen riemuhuuto Israelin Jumalalle, kiittäkäämme parisuhteestamme ...
        Ps. 47:
        1 (47:2) Paukuttakaa käsiänne, kaikki kansat, kohottakaa (Israelin) Jumalalle riemuhuuto.
        2 (47:3) Sillä Herra (Israelin Jumala) on korkein, peljättävä, kaiken maan suuri kuningas.


        T: onnellinen vaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu..nyt on kaikki hyvin, eikä me mikään lahko olla...

        me ollaan pariskunta :)

        Ja vielä kerran...Israelin Jumala on Yksi!

        Kohotetaan oikeen riemuhuuto Israelin Jumalalle, kiittäkäämme parisuhteestamme ...
        Ps. 47:
        1 (47:2) Paukuttakaa käsiänne, kaikki kansat, kohottakaa (Israelin) Jumalalle riemuhuuto.
        2 (47:3) Sillä Herra (Israelin Jumala) on korkein, peljättävä, kaiken maan suuri kuningas.


        T: onnellinen vaari

        Jatkan vielä vähäisen.., niin saaadaan Jeesus ja Jumalan henki mukaan.


        Ja vielä kerran...Israelin Jumala on Yksi!

        Jeesus on ihminen ja välimies...1 Tim. 2: 5

        Israelin Jumala on henki, Israelin Jumala on pyhä.
        Mutta isoin alkukirjaimin erisnimeä persoonaa Pyhä Henki ei ole eikä tule olemaankaan! Israelin Jumalan laatuominaisuuksia kuvaavista sanoista pyhä ja henki ei saa muodostaa erillistä persoonaa. Jos muodostetaan meillä on kaksi henkeä Israelin Jumala ja Pyhä Henki. Voiko hoopompaa ihmistä olla joka noin ajattelee..kaksi henkeä..hööö.

        Kohotetaan oikeen riemuhuuto Israelin Jumalalle, yhdelle ainoalle, iankaikkissta iankaikkiseen , kiittäkäämme suhteestamme Isään Israelin Jumalaan, kiittäkäämme Herran Jeesuksen nimessä ja Herran Jeesuksen kautta...

        Ps. 47:
        1 (47:2) Paukuttakaa käsiänne, kaikki kansat, kohottakaa (Israelin) Jumalalle riemuhuuto.
        2 (47:3) Sillä Herra (Israelin Jumala) on korkein, peljättävä, kaiken maan suuri kuningas.

        T: onnellinen vaari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe