Näin Venäjällä.
Ei tietääkseni Suomessa. Täällähän ruvettiin ajoissa toimiin ja nettikirkot.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006511949.html
Venäjän ort.kirkossa kuollut 40 pappia
6
273
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on paljolti periaatteellinen kysymys.
Meille uskovaisille ortodokseillehan on päämääränä taivasten valtakunta.
Kun ajattelee vanhoja ihmisiä, niin hehän oikein toivovat että pääsisivät pois.
Olisi hyvä pohtia tätä ihan uskon kannalta. Mikä ero on Venäjän kirkoilla ja pappien ajatuskannoissa, nämä ovat hyvin syvääluotaavia kysymyksiä.
Suomen ortodoksisessa kirkossa on otettu kaikki varotoimenpiteet, Ehtoollinen ja nettikirkot.
Itse olen ottanut tämän oppimisen aikana, että Jumala on sallinut tämän oppiajan.- Anonyymi
Niin hyvä että pm nettikirkot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hyvä että pm nettikirkot!
Venäjällä halutaan kuolemia ja niin niitä on siellä aina riittänytkin yllin kyllin.
- Anonyymi
Venäjän Ortodoksikirkko on mafiajärjestö ja Putinin käsikassara.
- Anonyymi
Nämä papit eivät ole.
Pysytään asiassa!
- Anonyymi
Pyhä Uusmarttyyri Elizaveta Feodorovna:
Yksi hänen aikansa kirjeistä sisältää seuraavat sanat: “Tunsin syvää sääliä Venäjästä ja hänen lapsistaan, jotka eivät tällä hetkellä tiedä mitä tekevät. Eikö se ole sairas lapsi, jota rakastamme sata kertaa enemmän sairaudensa aikana, eikö kun hän on iloinen ja terve? Haluaisin kärsiä hänen kärsimyksistään, auttaa häntä. Pyhä Venäjä ei voi menehtyä. Mutta Suuri Venäjä ei valitettavasti ole enää. Meidän on ohjattava ajatuksemme taivaan valtakuntaan ja sanottava nöyrästi: "Sinun tahtosi tehdään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3105006Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852741784Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021649Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356