Maailman yksi uskontojen sulatusuuneista on saanut ansaitsemansa.

Anonyymi

"Jumala siunatkoon sinua" on ehkä yleisin hokema lahkojen luvatussa maassa USA:ssa. Voimme sanoa, että jumalat ovat todella siunanneet kyseistä maata mm. älykkäällä johtajalla.
Trump pyrkii välttämään koronan itsehoidolla ja omalla lääkecocktailillaan.
Odotamme vain sitä hetkeä, kun Trump löytää siivouskomeron ja sieltä pintojen desifiointiaineen, jota hän sitten piikittää suoraan suoneensa tappaen kehossaan olevat korona-aihiot.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8e3e4986-4eae-4470-8598-6c11d98b0a21

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleisin hokema jenkkilässä taitaa kyllä olla 'you know' (suomen kielelle voidaan vapaasti kääntää: 'tiiäksää, no näät, nääs')
      Meillä yleisimpiä hokemia taitaa olla ainakin nuorison keskuudessa: 'voi vittu, vittu, vittu joo',

      • Anonyymi

        Ainakin Suomessa, ateistein lapset, niillä on vain naisen sukuelin voimalähteenä, kun muusta poloset eivät osaa puhua. Pojat ja tytöt, koska äitikin kokoajan kehuu tavaransa voimasanalla, kuin hänen viestinsä on muka totta ja tavoiteltavaa.

        Eli älykääpiö- ateistisuomalaiset jumalattomat. Heidän sanavarastonsa on hyvin köyhä.
        Kun ateistin päänuppikin käy tyhjäkäyntiä. Perkelettähän se huutaa avukseen.
        Tuolla Orimattilassa oli ne noitumisjätkät antaneet tunnustuksen uskovalle ratajätkälle.
        Kun hän löi työtapaturmassa hakulla jalkapöydä läpi, niin siinä oli miehen elämästä heille tunnustus. "Hän edes kironnut"! oli heidän toteamus.

        Nyt tuo "ratajätkä" on ikänsä perusteella jo tuonen tuvilla. Mutta, meillä tuli tuon työmaantapahtuma julkiseksi viestiksi.
        Niitä vahinkoja sattuu. Kerran meni työkoneenpäältä koko porukka, ko. oli rata-auto, kuplan koneella, pahvikuori. Kaivinkone yllättäin käänty kiskolla kulkevan koneen eteen ja pyyhkäsi koko porukan vainajiksi. Eivät edes kerinneet kirotakaan.
        Tänään tuumasin Riihimäellä, että tuossa olin jäädä pikajunan alle. Varuskunnan ylikäytävällä linja-auto pisti radan tasoristeyksessä junan edestä ja istuin takapenkillä.
        Kerkisin sanoa, kaverille, että nyt mennään. No, hän ei olisi siitä kerinnyt tietääkään, mutta juuri perä ylitti sen risteyksen, kun juna painoi täysillä ohi.
        Siinä oli ammattikuskilla käynyt moka. Harmaana istui linja-auton ratissa ja veti henkeä.
        Oli tappaa monta miestä...


    • Anonyymi

      Hah hah haa...ehkä viimeinkin pääsemme eroon Trumpista...

      Lisää "lääkettä" vaan Trumpille!!!

    • Anonyymi

      Korona-aihiot??? !!!! ???

    • Anonyymi

      Olkaamme kaikki turvallisella mielellä, sillä Trumppi siunaa!

      https://www.ksml.fi/ulkomaat/Trump-Sieltä-saapuu-Irma-jumalan-siunausta/1040127

      https://yle.fi/uutiset/3-9917857
      "Lyhyessä viestissään Trump toivotti Jumalan siunasta Sutherland Springsin asukkaille. Presidentti kirjoitti liittovaltion poliisin olevan paikalla."

      https://www.aamulehti.fi/a/458c9ad3-7308-48a3-8712-795d19eea8fb
      "– Olkaa varovaisia! Jumala siunatkoon kaikkia, Trump kirjoittaa Twitterissä."

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201705262200166106
      "- Lähetän parhaat terveiseni muslimeille kaikkialla maailmassa tänä siunattuna kuukautena, kun noudatatte Ramadanin perinteitä, joita ovat hyväntekeväisyys, paasto ja rukoilu. Jumala siunatkoon teitä kaikkia ja perheitänne, presidentti sanoi. [EPA / AOP]"

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201802042200720017
      "Tiedotteessaan Trump toivottaa onnea Super Bowlissa pelaaville joukkueille ja lähetti Jumalan siunausta Yhdysvaltojen sotilaille."

      https://www.ts.fi/uutiset/maailma/4808163/Donald Trump siunasi Nord Stream 2 kaasuputkea koskevat pakotteet

    • Anonyymi

      Käteen sattui horroksissa puhujan Helena Konttisen elämäkerta. Nainen oli nähnyt näkyjään entisessä Jaakkimassa, rajan takana 1900 - luvun alussa.
      Nauratti kuinka hölmöä kansaa vedätetään. Nainen lankesi loveen ja alkoi profetioida. Suusta tuli milloin mitäkin. Ihmiset tunnustivat syntejään, toisten syntejä sekä syntejä joita eivät olleet tehneet. Todellista hihhulointia.
      Repäisin kirjan kappaleiksi, ettei sonnasta kukaan inspiroidu.
      Tällaista löytyi edesmenneen sukulaisen kirjahyllystä. Viimeisen päälle advarin.

      • Anonyymi

        Samaa kusetusta ovat ne adventtikirkon pastoreiden kirjoittamat kirjat.
        Ne tulee myös repiä ja poistaa kirjahyllyistä, jos joku on niitä joskus ostanut ja rahoittanut samalla huijareiden toimintaa.


      • Anonyymi

        Voihan se olla, että tämä horrossaarnaajan kohdalla moni menee perille, ja teikäläinen jää matkasta.
        Oletko miettinyt, miksi? Siis se horrossaarnaaminen"!
        Meillä oli valtiokirkon puolelta yksinoikeus puhumiseen. Pappi vain, ja laitonta muitten puhua.
        Kysyykö Jumala sinulta toimintamallia, että Pyhä Henki toimisi.
        Ei, ei hän sinulta lupaa kysele.
        Siksi Hän antoi luvan toimintamallille, jota ei kirkkojärjestelmä voinut kieltää.
        Hokaatko?

        Niin. Ehkä se viimeinen tuomio tuo esiin sen, minkä mukaa Jumala voi sittenkin toimia, jossain näin, toisella noin, kolmannessa nuin!

        Se on siksi, että ihmiset heräisivät. Tulihan Heränneetkin Telkkäs-niityn kautta uskoon.

        Eli- - revi vain omia kirjojas, mutta älä mittaile toisille tekojasi neuvoksi. Voi olla, että itse ole fariseus. Hehän käyvät kivet taskussa toista päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kusetusta ovat ne adventtikirkon pastoreiden kirjoittamat kirjat.
        Ne tulee myös repiä ja poistaa kirjahyllyistä, jos joku on niitä joskus ostanut ja rahoittanut samalla huijareiden toimintaa.

        Nuo yökerhot kun avautuvat, ne vasta kusettavatkin asiakkaita.
        Yö- se pitäisi olla päivätyötä tekeville nukkuma-aikaa.
        Mutta, ei. viihteelle, lihalle hekumaa ja yökerhoa. Kaljaa- karjalaa huiviin ja kuselle.
        Kyllä kapakanpitäjä mielellään kerää rahat ja kusettaa asiakkaat.
        Siellä vasta kusetusta onkin. Puhun kokemuksesta. Olen ollut ryökäle, ja jopa tanssittanutkin aamupuolelle yötä. Se vasta hullua olikin, sitä päissään olevaa porukkaa- herrasta - narriin asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo yökerhot kun avautuvat, ne vasta kusettavatkin asiakkaita.
        Yö- se pitäisi olla päivätyötä tekeville nukkuma-aikaa.
        Mutta, ei. viihteelle, lihalle hekumaa ja yökerhoa. Kaljaa- karjalaa huiviin ja kuselle.
        Kyllä kapakanpitäjä mielellään kerää rahat ja kusettaa asiakkaat.
        Siellä vasta kusetusta onkin. Puhun kokemuksesta. Olen ollut ryökäle, ja jopa tanssittanutkin aamupuolelle yötä. Se vasta hullua olikin, sitä päissään olevaa porukkaa- herrasta - narriin asti

        Totean vielä ateisti pöhköille, että kyllä se Karjala tulee takaisin.
        Aamulla kun menee kotia, yökerhon jälkeen ja nakkimakkarat alkaa kioskin jälkeen pyörimään rumbaa- niin karjala palautuu.
        Siinä kun oksentaa, mitä jäi kusiputkan jälkeen viimeisestä karjalasta mahaan, niin pääsee lokkikin osille. Nekin kaupungissa kulkevat siipi maassa, kun kusetettujen nakkeja syövät.
        On sekin viisasta elämää.
        Kannattaa käydä katsomassa vaikka Helsintistä yöjunia, kuin hullua ja tyhmää on sekin elämänmuoto- huumeineen.
        Siellä joku sälli tuuppaa peräpäästä langennutta naista hamekorvissa aitaa vasten.
        SE on kusetettujen valtakuntaa. Siellähän te omat hallelujanne sanotte.
        Kerron näkemästäni ja kokemastani hengestä.
        Siellä elää puukko ja nyrkki.
        Joku joskus jää ruumispussiinkin, senkin olen nähnyt.
        Ei elämä on kusetettujen valtakuntaa.

        Anteeksi vain, kun sotken juttunne idean, mutta tuli tuosta kusetetus- sanastanne totuus arjesta mieleeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totean vielä ateisti pöhköille, että kyllä se Karjala tulee takaisin.
        Aamulla kun menee kotia, yökerhon jälkeen ja nakkimakkarat alkaa kioskin jälkeen pyörimään rumbaa- niin karjala palautuu.
        Siinä kun oksentaa, mitä jäi kusiputkan jälkeen viimeisestä karjalasta mahaan, niin pääsee lokkikin osille. Nekin kaupungissa kulkevat siipi maassa, kun kusetettujen nakkeja syövät.
        On sekin viisasta elämää.
        Kannattaa käydä katsomassa vaikka Helsintistä yöjunia, kuin hullua ja tyhmää on sekin elämänmuoto- huumeineen.
        Siellä joku sälli tuuppaa peräpäästä langennutta naista hamekorvissa aitaa vasten.
        SE on kusetettujen valtakuntaa. Siellähän te omat hallelujanne sanotte.
        Kerron näkemästäni ja kokemastani hengestä.
        Siellä elää puukko ja nyrkki.
        Joku joskus jää ruumispussiinkin, senkin olen nähnyt.
        Ei elämä on kusetettujen valtakuntaa.

        Anteeksi vain, kun sotken juttunne idean, mutta tuli tuosta kusetetus- sanastanne totuus arjesta mieleeni

        "yökerhon jälkeen ja nakkimakkarat alkaa kioskin jälkeen pyörimään rumbaa- niin karjala palautuu."

        Minkäslainen pötsi se sulla oikein on, kun nakkimakkarat ei pysy Karjalan kanssa sisällä?
        Mulla on aina Karjalat, Koffit ja nakkimakkarat pysyneet kiltisti sisällä, eikä ole vatsaa kivistänyt.
        Vai onko sulla väärä järjestys ja sun vatsa on heikko? Kokeile mennä seuraavan kerran ensin sen kioskin kautta syömään ne nakkimakkarat ja sitten vasta menet sinne yökerhoon vetämään Karjalaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totean vielä ateisti pöhköille, että kyllä se Karjala tulee takaisin.
        Aamulla kun menee kotia, yökerhon jälkeen ja nakkimakkarat alkaa kioskin jälkeen pyörimään rumbaa- niin karjala palautuu.
        Siinä kun oksentaa, mitä jäi kusiputkan jälkeen viimeisestä karjalasta mahaan, niin pääsee lokkikin osille. Nekin kaupungissa kulkevat siipi maassa, kun kusetettujen nakkeja syövät.
        On sekin viisasta elämää.
        Kannattaa käydä katsomassa vaikka Helsintistä yöjunia, kuin hullua ja tyhmää on sekin elämänmuoto- huumeineen.
        Siellä joku sälli tuuppaa peräpäästä langennutta naista hamekorvissa aitaa vasten.
        SE on kusetettujen valtakuntaa. Siellähän te omat hallelujanne sanotte.
        Kerron näkemästäni ja kokemastani hengestä.
        Siellä elää puukko ja nyrkki.
        Joku joskus jää ruumispussiinkin, senkin olen nähnyt.
        Ei elämä on kusetettujen valtakuntaa.

        Anteeksi vain, kun sotken juttunne idean, mutta tuli tuosta kusetetus- sanastanne totuus arjesta mieleeni

        Olen asunnottomana ollut monta yötä Hkin keskustassa, ja siellä oli aina äärimmäisen turvallista, kilttejä hyviä ihmisiä
        Eikä missään koskaan näkynyt mitään intin elämää.
        Eikä mitään muutakaan erikoista.

        Lokit suretti kun niitä parveili
        Nyt se paha henki teki aivastuksen
        ( Olen aivsstellut aina vuosikymmeniä päivittäin jonkun aivastuksen
        Mietin että johtuiko nyt siitä että kerroin että kaikki oli ja on hyvin
        Kadehdittavaa se? ja se tahtoi pahaa se paha henki?
        Tai sitten se tahtoi sellaisen haisevan propun irrottaa kurkusta
        Sitä on ollut toisinaan. Että kun aivasti sellainen valkoinen pieni klöntti irtosi
        Sellainen todella pahasti haiseva proppu
        Minkä takia pitäis nielurisat leikkauttaa
        Jos sellaiset on
        Tuossa on vähän 1500 luvun miehen näköinen
        Ei kai se henki onneton luule että tuo oli se minun mies. Ja nyt ei saisi haista hengitys.

        Niin joskateudesta kysymys se pitäisi totuttaa siihen että on hyvin
        Valitettavasti minulla ei ollut sitä rakastettua
        Olin asunnoton ja köyhä
        Ismo Alanko Toni W saatavat vastata vaikka tuosta tohinasta mitä ollut
        Kun eivät pitäneet minua ylhäisenä ja onnellisena
        Totuttaneethenkiä siihen
        Ei olleet enää kristityt ylhäisiä tarpeeksi
        Selvää meidän onnellisuus
        He ei välittäneet että minä en pystynyt kokemaan onnellisuutta
        Vaikka olin Jumalan kanssa
        Ja heillä oli vaan tyylikäs seksikäs vartaloisia kasvoisia naisia jotka eivät olleet yleviä
        Eivät välittäneet vaikka valvoin rappukäytävässä
        Yhä olen se Jeesuksen sukulainen mutta ei mene niiden röyhkeiden itsekkäiden perille
        Ei vastannut äsken Alexander Rybak s postiin
        Ei Ismo ei Toni siksi ei ole rakkautta


      • STMariaSalome kirjoitti:

        Olen asunnottomana ollut monta yötä Hkin keskustassa, ja siellä oli aina äärimmäisen turvallista, kilttejä hyviä ihmisiä
        Eikä missään koskaan näkynyt mitään intin elämää.
        Eikä mitään muutakaan erikoista.

        Lokit suretti kun niitä parveili
        Nyt se paha henki teki aivastuksen
        ( Olen aivsstellut aina vuosikymmeniä päivittäin jonkun aivastuksen
        Mietin että johtuiko nyt siitä että kerroin että kaikki oli ja on hyvin
        Kadehdittavaa se? ja se tahtoi pahaa se paha henki?
        Tai sitten se tahtoi sellaisen haisevan propun irrottaa kurkusta
        Sitä on ollut toisinaan. Että kun aivasti sellainen valkoinen pieni klöntti irtosi
        Sellainen todella pahasti haiseva proppu
        Minkä takia pitäis nielurisat leikkauttaa
        Jos sellaiset on
        Tuossa on vähän 1500 luvun miehen näköinen
        Ei kai se henki onneton luule että tuo oli se minun mies. Ja nyt ei saisi haista hengitys.

        Niin joskateudesta kysymys se pitäisi totuttaa siihen että on hyvin
        Valitettavasti minulla ei ollut sitä rakastettua
        Olin asunnoton ja köyhä
        Ismo Alanko Toni W saatavat vastata vaikka tuosta tohinasta mitä ollut
        Kun eivät pitäneet minua ylhäisenä ja onnellisena
        Totuttaneethenkiä siihen
        Ei olleet enää kristityt ylhäisiä tarpeeksi
        Selvää meidän onnellisuus
        He ei välittäneet että minä en pystynyt kokemaan onnellisuutta
        Vaikka olin Jumalan kanssa
        Ja heillä oli vaan tyylikäs seksikäs vartaloisia kasvoisia naisia jotka eivät olleet yleviä
        Eivät välittäneet vaikka valvoin rappukäytävässä
        Yhä olen se Jeesuksen sukulainen mutta ei mene niiden röyhkeiden itsekkäiden perille
        Ei vastannut äsken Alexander Rybak s postiin
        Ei Ismo ei Toni siksi ei ole rakkautta

        En tykännyt siellä valvoa mutta ei siellä mitään pelottavaa ole eikä siveetöntä, rauhallista vaan.
        Katuja voi kävellä mihin suuntaan vaan.
        Mutta pysyin ydinkeskustassa siellä on aivan varmasti aivan turvallista
        Kaikkia pääkatu ja kävellä valoisaa ja muita ihmisiä

        Hesburgerissa joka yön auki piti istuskella
        Juoda pirtelöä
        Sitten ostaa kahvi että sai olla siellä
        Odotella tulisi kello 4- 5 että ensimmäinen juna kulkee. Hirvittävää siellä väsyneenä odotella.
        Kerran tapasin Diandran Hesburgerissa aamuyöllä
        En tiennyt että on Diandra. Kohta näin Rautatieaseman pihalla, juoksi siellä kaverinsa kanssa vaalea pitkätukkaisen.
        Sitten kun klo 8 olin päässyt junalla sieltä jonnekin, missä TV oli päällä, näin se sama tyttö oli aamu TV ssä haastattelussa, suorassa lähetyksessä,
        J a kuulin hän on Diandra
        Lyhytselkäinen niinkuin minä
        Sinne he olivat juosseet Pasilaan studiolle
        Ne tytöt.


    • Anonyymi

      Suomessa onneksi tavanomaisempaa on sanoa "sus siunatkoon"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe