Nyt on totuuden paikka!

Kun Hän on kuitenkin tehnyt sairaudet vääräuskoisten haitaksi, niin en oikein ymmärrä mikset tänä vuonna järjestetä esmes Suviseuroja. Muutkin uskonnolliset kokoontumiset on aina vähäisiä. Outoa, sillä eihän oikeauskoisilla ptäisi olla pelkoa. Ja jos kuolema koittaa, niin päsee oikealle puolelle.

Vaan onko pelko kuitenkin siinä, ettei – kaikesta ulkokultaisuudesta huolimatta – olekaan oikeauskoinen tai edes hyvä siinä? Vai eikö usko enää riitäkään?

Kyllä mä nyt ehdottaisin vakavasti, että kaikki uskovaiset kokoontuis yhteen, kun kevät on kuitenkin aika hyvää rykimäaikaa. Siinä sit oikeauskoiset kuitenkin pelastuis.
Me taikauskonnottomat jatkamme sit yhteiskuntaa kun ei paljon muita enää ole.

11

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kappas muuten. Ekenäs kyrka tossa profiilikuvan taustalla. Mä tykkään vanhoista kirkoista.

• Minä vain olen, elämä itse kompuroiden vajavaisen lihan kanssa täällä maan päällä.
      Sinne minne jatkan täältä on hyvä, siitä päättää Luoja joten se on hyvä kävi miten kävi 🐒

• Anonyymi

Amerikassa, Etelä-Koreassa ja Italiassa korona on levinnyt uskonnollisissa tilaisuuksissa. Muslimitkin luulivat olevansa immuuneja Jumalan lähettämälle vitsaukselle, mutta eivät olleet.

• Anonyymi

Seuroissa säyseämpänä sitten.

• Anonyymi

> Kyllä mä nyt ehdottaisin vakavasti, että kaikki uskovaiset kokoontuis yhteen, kun kevät on kuitenkin aika hyvää rykimäaikaa. Siinä sit oikeauskoiset kuitenkin pelastuis.

Minkäs teet, kun ateistinen hallitus kieltää. Kristittyjen ei kyllä pitäisi luopua vapauksista ja oikeuksista, vaikka fasistihallitus niin määrää.

• Anonyymi

Toiset kristityt ovat vahvasti sitä mieltä, että hallitus ei ole tarpeeksi fasistinen ja pidä tiukempaa koronakuria.

• Anonyymi

Venäjällä on kuollut 40 ortodoksipappia koronaan.

• Anonyymi

Italiassa oli kuollut 100 pappia viime kuun alkupuoleen mennessä.

• Anonyymi

Missähän helluntailaiset mahtavat pitää "konferenssinsa" tänä vuonna. Etänä hihhuloinniksi taitaa mennä.

• Anonyymi

Uskonnollisuus lopulta kumpuaa kuolemanpelosta joten on aivan loogista, että lestadiolaisetkin välttelevät suviseurojen järjestämistä nykytilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1386
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      950
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      862
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      812
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      800
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      786
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      738
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      724
    Aihe