Jumala on olemassa!!!!!

Anonyymi

Tällä palstalla urpot väittää, että ei ole????????

Jos Jumalaa ei ole olemassa, mistä kaikki on saanut alkunsa, näillä vastaan väittäjille ei ole siihen mitään järkevää vastausta, siitä huolimatta urpona väitetään, että Jumalaa ei ole???

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tietysti olemassa. Kuka muuten olisi keksinyt jumalten juoman, viinin??

• Anonyymi

Minä.

• Anonyymi

Tässä näette, urpoja on palstalla runsaasti!

• Anonyymi

Tosiaan, miten ihminen voisi olla olemassa ilman jumalia!!?!!
      Auringonjumala Ra taistelee joka yö suuren käärmeen ja pahan lohikäärmeen Apophiksen kanssa.

• Anonyymi

Mutta miten jumalat voisivat olla olemassa ilman ihmisiä?

• Anonyymi

Ateistisuus ovat vaarallista, se vie ihmiseltä pelastuksen, siksi niille ei pidä jättää tilaa.

• Anonyymi

Joo'o, onneksi pappien liturgiat ovat apuna ja Ra kukistaa Apofiksen joka yö ja kipuaa taivaankannelle idästä laskeakseen länteen ja taas uuteen taisteluun.

• Anonyymi

Olet vaarallinen, sulle ei pidä jättää tilaa ou jeeeee

• Anonyymi

Kyllä nyt tulee tyhmiä juttuja. Ateismi vie pelastuksen... Sinun logiikkasi mukainen pikkumainen Jumala, joka on jatkuvasti tuomitsemassa ihmisiä milloin mistäkin sekavasta syystä, on minulle kauhistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt tulee tyhmiä juttuja. Ateismi vie pelastuksen... Sinun logiikkasi mukainen pikkumainen Jumala, joka on jatkuvasti tuomitsemassa ihmisiä milloin mistäkin sekavasta syystä, on minulle kauhistus.

Sinun kauhistus-asenteesi vie sinut matojen ruuaksi, kun se aika tulee!!!

• Peräilma on vastaansanomaton todiste PEHVAH'sta. Sillä jos ei olisi peräilman päästelykykyä, niin ihmiskunta olisi kuollut tylsyyteen ja ilottomuuteen jo ainaskiin 1914 vuosiviikkoa sitten.

• Anonyymi

Jumala on olemassa ja alkuräjähdys oli jumalan pieruhuumoria.

• Anonyymi

Alkuräjähdys on ihmisten keksimä sana, EI MUUTA!

• Anonyymi

Uskonnot ovat pelkkää ajanhukkaa, kun koko elämä käytetään yksinkertaisten asioiden jankkaamiseen, pyritään perustelemaan muille Jumalan olemassaolo. Mutta mitä se muuttaa, onko olemassa vai ei? Mitä se muuttaa jos kaapissani on hiiri tai ei ole? Antakaa sen Jumalankin jo olla. Jumala elää omaa elämäänsä ja te elätte omaanne.

• Anonyymi

Jumala on ku olemassa. Jumala ei jaksa

• Anonyymi

Pihastamme hävisi yön aikana pihalyhty. Kerroin keijujen vieneen sen yöllä. Muut eivät uskoneet. Pyysin heiltä selitystä lyhdyn katoamiselle, mutta nämä urpot eivät sellaista keksineet.

Koska kenelläkään muulla ei ollut hypoteesia, tämä loogisesti todistaa omani oikeaksi. Eli keijut veivät lyhdyn yön aikana.

• Anonyymi

Tai sitten itse Jeesus tuli kuin varas yöllä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten itse Jeesus tuli kuin varas yöllä....

Ettei vaan olisi ollut itse Jeehova kaikessa komeudessaan?

• Anonyymi

Jumala on olemassa, PISTE

Saatana on olemassa, hän on lahkolaisten ja ateistien "isä".

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76