Tällä palstalla urpot väittää, että ei ole????????
Jos Jumalaa ei ole olemassa, mistä kaikki on saanut alkunsa, näillä vastaan väittäjille ei ole siihen mitään järkevää vastausta, siitä huolimatta urpona väitetään, että Jumalaa ei ole???
Jumala on olemassa!!!!!
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On tietysti olemassa. Kuka muuten olisi keksinyt jumalten juoman, viinin??
- Anonyymi
Minä.
- Anonyymi
Tässä näette, urpoja on palstalla runsaasti!
- Anonyymi
Tosiaan, miten ihminen voisi olla olemassa ilman jumalia!!?!!
Auringonjumala Ra taistelee joka yö suuren käärmeen ja pahan lohikäärmeen Apophiksen kanssa. - Anonyymi
Mutta miten jumalat voisivat olla olemassa ilman ihmisiä?
- Anonyymi
Ateistisuus ovat vaarallista, se vie ihmiseltä pelastuksen, siksi niille ei pidä jättää tilaa.
- Anonyymi
Joo'o, onneksi pappien liturgiat ovat apuna ja Ra kukistaa Apofiksen joka yö ja kipuaa taivaankannelle idästä laskeakseen länteen ja taas uuteen taisteluun.
- Anonyymi
Olet vaarallinen, sulle ei pidä jättää tilaa ou jeeeee
- Anonyymi
Kyllä nyt tulee tyhmiä juttuja. Ateismi vie pelastuksen... Sinun logiikkasi mukainen pikkumainen Jumala, joka on jatkuvasti tuomitsemassa ihmisiä milloin mistäkin sekavasta syystä, on minulle kauhistus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt tulee tyhmiä juttuja. Ateismi vie pelastuksen... Sinun logiikkasi mukainen pikkumainen Jumala, joka on jatkuvasti tuomitsemassa ihmisiä milloin mistäkin sekavasta syystä, on minulle kauhistus.
Sinun kauhistus-asenteesi vie sinut matojen ruuaksi, kun se aika tulee!!!
Peräilma on vastaansanomaton todiste PEHVAH'sta. Sillä jos ei olisi peräilman päästelykykyä, niin ihmiskunta olisi kuollut tylsyyteen ja ilottomuuteen jo ainaskiin 1914 vuosiviikkoa sitten.
- Anonyymi
Jumala on olemassa ja alkuräjähdys oli jumalan pieruhuumoria.
- Anonyymi
Alkuräjähdys on ihmisten keksimä sana, EI MUUTA!
- Anonyymi
Uskonnot ovat pelkkää ajanhukkaa, kun koko elämä käytetään yksinkertaisten asioiden jankkaamiseen, pyritään perustelemaan muille Jumalan olemassaolo. Mutta mitä se muuttaa, onko olemassa vai ei? Mitä se muuttaa jos kaapissani on hiiri tai ei ole? Antakaa sen Jumalankin jo olla. Jumala elää omaa elämäänsä ja te elätte omaanne.
- Anonyymi
Jumala on ku olemassa. Jumala ei jaksa
- Anonyymi
Pihastamme hävisi yön aikana pihalyhty. Kerroin keijujen vieneen sen yöllä. Muut eivät uskoneet. Pyysin heiltä selitystä lyhdyn katoamiselle, mutta nämä urpot eivät sellaista keksineet.
Koska kenelläkään muulla ei ollut hypoteesia, tämä loogisesti todistaa omani oikeaksi. Eli keijut veivät lyhdyn yön aikana.- Anonyymi
Tai sitten itse Jeesus tuli kuin varas yöllä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten itse Jeesus tuli kuin varas yöllä....
Ettei vaan olisi ollut itse Jeehova kaikessa komeudessaan?
- Anonyymi
Jumala on olemassa, PISTE
Saatana on olemassa, hän on lahkolaisten ja ateistien "isä".
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366