Minulla on parveke, joka on kirkasta lasia ylhäältä alas. Parveke on matalalla ja kaikki näkyy. Talon vieressä menee tie, joten jotain suojaa olisi saatava. Alalasit eivät siis aukea ja niihin pitäisi saada näköeste. Ongelma on, ettei niihin saa kiinnitettyä mitään. Ei ole mitään koloja mihin kiinnittäisi esim. sellaisen "kaidepressun" narut.
Lasin ja sen edessä olevien "tolppien" väliin voisi ujuttaa jotakin. Väliin jää noin sentti tilaa. Jossain ehdotettiin kaisla- tai pajumattoa, mutta se on liian paksua. Jossain taas suihkuverhoa, mutta sitä ei saa kiinnitettyä.
Onko olemassa pehmeää, taipuisaa, valkoista muovilevyä. Sellaista, jota voi leikata ja joka pysyy pystyssä tuettuna?
Suojan pitäisi olla hillitty, mielellään valkoinen, että se sopii julkisivuun. Ettei tule sanomista. Mikä materiaali kestää auringon, sateet ja pakkaset?
Kiitos etukäteen vinkeistä!
Parvekkeen alalaseihin näkösuoja
Anonyymi
4
355
Vastaukset
- Anonyymi
Goolesta "sisustusteipit" ja "sisustustarrat" yksikössä tai monikossa.
- Anonyymi
Parasta on laittaa lasien alaosaan tavalliset tummennuskalvot.
- Anonyymi
google haku: Valokatteet ja kennolevyt
- Anonyymi
Googlehaku: sparaymaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876