Rouva lähti vieraan miehen sänkyyn

Anonyymi

Mitä pitäisi tehdä? Unohtaa vai näyttää ovea?

68

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet tehnyt tänne jo palstan aktivoinnin, meinasitko muutakin osata kuin kysellä?

      • Anonyymi

        Ei järvi soudettaessa kulu!


    • Anonyymi

      sussahan se vika on jos et pidä rouvasi tyytyväisena..uuno.ja rouva saa kyllä hankkia tyydytyksensä muualta jos sä et siihen pysty.

      • Anonyymi

        Täällä tuntuu olevan tosi yleistä!


      • Anonyymi

        Olipa hyvä valinta rouvaltasi ,kun älysi lähteä hyvänsäänaikaan ja löysi oikeanlaisen miehen.Luulitko olevasi korvaamaton et suinkaan.Naisen hyväksi täytyy tehdä muutakin kuin pisto nosto ja ravustus se ei ihan riitä.Ei tule varmasti takaisin näin kuulin kerrottavan.Revi siitä


      • Anonyymi

        tarkoitin tietenkin ravistus ei siis ravustus mutta onhan sekin hauskaa elokuun iltoina ei muuta kuin koske aa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitin tietenkin ravistus ei siis ravustus mutta onhan sekin hauskaa elokuun iltoina ei muuta kuin koske aa

        niin tietysti että kokemaan ja nyt se meni oikein .nauttikaa kuka mistäkin


    • Anonyymi

      Vihreät on oikeassa,ilmastonmuutos on suurin uhka ihmiskunnalle.

      • Anonyymi

        Rouvat tervetulleita Alajärvelle katsomaan isoa aisaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouvat tervetulleita Alajärvelle katsomaan isoa aisaa!

        Kuntaliitos tärkeämpi kuin rouva??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntaliitos tärkeämpi kuin rouva??

        Vimpeli on cuckoldin paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntaliitos tärkeämpi kuin rouva??

        Rouvat tervetulleita Alajärvelle katsomaan isoa aisaa.Alajärvellä on matkahieroja ottakaa yhteyttä rouvat ja eronneet ja vapaat naiset oma pöytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouvat tervetulleita Alajärvelle katsomaan isoa aisaa.Alajärvellä on matkahieroja ottakaa yhteyttä rouvat ja eronneet ja vapaat naiset oma pöytä.

        Erään miehen rouva näkyi eilen metsäautotiellä muun kuin miehensä kanssa. Mitähän tekivät autossa, mutta helle saa vähentämään vaatetusta ja hien pintaan. Kovasti oli säikähtäneen näköinen, kun tulin yllättäen metsästä pysähtyneen auton ohi. En paljasta nimiä, mutta varmaan naurattaa, kun rouva tulee vastaan seuraavan kerran ihan oman miehensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään miehen rouva näkyi eilen metsäautotiellä muun kuin miehensä kanssa. Mitähän tekivät autossa, mutta helle saa vähentämään vaatetusta ja hien pintaan. Kovasti oli säikähtäneen näköinen, kun tulin yllättäen metsästä pysähtyneen auton ohi. En paljasta nimiä, mutta varmaan naurattaa, kun rouva tulee vastaan seuraavan kerran ihan oman miehensä kanssa.

        Ettei ollut Alajärveltä se auton omistaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään miehen rouva näkyi eilen metsäautotiellä muun kuin miehensä kanssa. Mitähän tekivät autossa, mutta helle saa vähentämään vaatetusta ja hien pintaan. Kovasti oli säikähtäneen näköinen, kun tulin yllättäen metsästä pysähtyneen auton ohi. En paljasta nimiä, mutta varmaan naurattaa, kun rouva tulee vastaan seuraavan kerran ihan oman miehensä kanssa.

        Et ollu muuten eilen kotona kun kävin. Millon meet seuraavan kerran mettään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei ollut Alajärveltä se auton omistaja?

        Voi olla se matkarakastaja hieroja mikä merkkinen auto, on nähty liikkuvan pohjoissuomessakin.


    • Anonyymi

      Onko siellä kytiksellä itikoita?

      • Anonyymi

        Onko täällä aisureita?


      • Anonyymi

        On kohta sielä räkkäaika?


      • Anonyymi

        Täältä räkkäalueelta pysykää poissa täällä on omat hierojat teitä ei täällä tarvita


    • Anonyymi

      Sää vaan vouhotit kuntaliitoksesta ekkä muistanu pitää rouvasta huolta?

      • Anonyymi

        Sää vaan vouhotit kuntaliitoksesta ekkä muistanu pitää rouvasta huolta. Onko tämä räkkäalueen hieroja Alajärveltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää vaan vouhotit kuntaliitoksesta ekkä muistanu pitää rouvasta huolta. Onko tämä räkkäalueen hieroja Alajärveltä?

        Alkoi kiinnostaa eräst' rouvaa milläs Ladalla tämä hieroja niitä räkkäalueen matkoja tekee kuka tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi kiinnostaa eräst' rouvaa milläs Ladalla tämä hieroja niitä räkkäalueen matkoja tekee kuka tietää?

        Hienolla autolla ajaa. Antaa hierontaa autossa, mökillä, hotellissa, kotona jos mies pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienolla autolla ajaa. Antaa hierontaa autossa, mökillä, hotellissa, kotona jos mies pois

        Hienolla autolla ajaa. Antaa hierontaa autossa, mökillä, hotellissa, kotona jos mies pois. Emäntä kyselee millä autolla ajelee olen jo pitkään epäilly asiaa monia vuosia saako todisteet autosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienolla autolla ajaa. Antaa hierontaa autossa, mökillä, hotellissa, kotona jos mies pois. Emäntä kyselee millä autolla ajelee olen jo pitkään epäilly asiaa monia vuosia saako todisteet autosta

        Sää vahtaat toisten kesämökkejäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää vahtaat toisten kesämökkejäkin?

        Työmatkoilla saa maistaa vierasta kukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmatkoilla saa maistaa vierasta kukkaa.

        Työmatkoilla saa maistaa vierasta kukkaa.staa vierasta kukkaa. Onko tämä "kukka" räkkäalueella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmatkoilla saa maistaa vierasta kukkaa.staa vierasta kukkaa. Onko tämä "kukka" räkkäalueella

        Laulukin on sellainen topin sävellys Liljankukka lumi valkoinen, aina laulan sitä täällä räkkätuntureilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmatkoilla saa maistaa vierasta kukkaa.staa vierasta kukkaa. Onko tämä "kukka" räkkäalueella

        On ja sen maistaminen tekee hyvää sitä kun maiskuttaa kostuvaa kukkaa voi jotta miten maistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja sen maistaminen tekee hyvää sitä kun maiskuttaa kostuvaa kukkaa voi jotta miten maistuu?

        Ja sitten hieroo lopuksi paikat vetreäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten hieroo lopuksi paikat vetreäksi?

        Onko tämä hieroja Lappajärveltä vai Alajärveltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä hieroja Lappajärveltä vai Alajärveltä?

        Kirjoituksen mukaan alajärveltä?


    • Anonyymi

      Kukas rouva tällälailla käyttäytyy? Ei oo aitoa rakkausliittoa, jos pitää pettää :(
      Onko lapsiakin?

      • Anonyymi

        Kirjoitusten mukaan ei ole rouva vaan mieshieroja näin olen käsittänyt ja tämä hyvin antava kukka olisi räkkäalueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusten mukaan ei ole rouva vaan mieshieroja näin olen käsittänyt ja tämä hyvin antava kukka olisi räkkäalueella.

        Kyllä lapsia on ja mies. Ei ole olleet esteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusten mukaan ei ole rouva vaan mieshieroja näin olen käsittänyt ja tämä hyvin antava kukka olisi räkkäalueella.

        Liljankukka lumi valkoinen kerran poimin enkä tiennyt en


    • Anonyymi

      Näytä ovea!

      • Anonyymi

        Äänestän näytä missä on ulkoovi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän näytä missä on ulkoovi?

        Jos minun äijä lähtis jonkun hutsun luokse , ei olis asiaa enään kotiovelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minun äijä lähtis jonkun hutsun luokse , ei olis asiaa enään kotiovelle!

        Aisurit tykkää jälkiliukkaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aisurit tykkää jälkiliukkaista.

        Jälkiliukas hyvä olen itse saanut kokea


      • Anonyymi
        Kari31v kirjoitti:

        Jälkiliukas hyvä olen itse saanut kokea

        Samoin 👍🏼🤣


    • Anonyymi

      Kyllä minua sitten hävettää nämä ala-arvoiset kirjoitukset joita sieltä vimpelistä julkaistaan. Muistelen aikoja jolloin vimpeli oli hyvämainen paikkakunta, kaikki oli paremmin . Mikä kumma saa ilmisissä tällaisen muutoksen aikaan?

      • Anonyymi

        Kyllä minua sitten hävettää nämä ala-arvoiset kirjoitukset joita sieltä vimpelistä julkaistaan. Muistelen aikoja jolloin vimpeli oli hyvämainen paikkakunta, kaikki oli paremmin . Mikä kumma saa ilmisissä tällaisen muutoksen aikaan? HUORAUKOT SUOJELEE TOISIAAN!Jälkiliukas hyvä olen itse saanut kokea


    • Anonyymi

      Akka pellolle ja äkkiä!

      • Anonyymi

        Kyllä minua sitten hävettää nämä ala-arvoiset kirjoitukset joita sieltä vimpelistä julkaistaan. Muistelen aikoja jolloin vimpeli oli hyvämainen paikkakunta, kaikki oli paremmin . Mikä kumma saa ilmisissä tällaisen muutoksen aikaan? HUORAUKOT SUOJELEE TOISIAAN!Jälkiliukas hyvä olen itse saanut kokea, EI HÄVETÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua sitten hävettää nämä ala-arvoiset kirjoitukset joita sieltä vimpelistä julkaistaan. Muistelen aikoja jolloin vimpeli oli hyvämainen paikkakunta, kaikki oli paremmin . Mikä kumma saa ilmisissä tällaisen muutoksen aikaan? HUORAUKOT SUOJELEE TOISIAAN!Jälkiliukas hyvä olen itse saanut kokea, EI HÄVETÄ

        On ja sen maistaminen tekee hyvää sitä kun maiskuttaa kostuvaa kukkaa voi jotta miten maistuu?Kyllä minua sitten hävettää nämä ala-arvoiset kirjoitukset joita sieltä vimpelistä julkaistaan. Muistelen aikoja jolloin vimpeli oli hyvämainen paikkakunta, kaikki oli paremmin . Mikä kumma saa ilmisissä tällaisen muutoksen aikaan .HUORAUKOT SUOJELEE TOISIAAN!Jälkiliukas hyvä olen itse saanut kokea, EI HÄVETÄ


    • Anonyymi

      Jospa sinä olit vieras myös.

      • Anonyymi

        Ei Vimpelissä ole tällääsiä Alajärvellä kylläkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Vimpelissä ole tällääsiä Alajärvellä kylläkin!

        Alajärveläiset miehet käy vimpeliläisiä rouvia pitämässä hyvänä. Tiedän monta tapausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alajärveläiset miehet käy vimpeliläisiä rouvia pitämässä hyvänä. Tiedän monta tapausta

        Jos ei rouva Vimpelissä niin ei missään muuallakaan. Vanha vimpeliläinen aisuriyhdistyksen sananlasku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei rouva Vimpelissä niin ei missään muuallakaan. Vanha vimpeliläinen aisuriyhdistyksen sananlasku.

        Liljankukka lumivalkoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liljankukka lumivalkoinen

        Ajattele seuraavan kerran kun olet katsomassa vaimosi herkkua, että siellä on käynyt alajärveläinen veitikka heh ja ilman mitään suojaa! ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele seuraavan kerran kun olet katsomassa vaimosi herkkua, että siellä on käynyt alajärveläinen veitikka heh ja ilman mitään suojaa! ....

        Turhaan syytät tästä alajärveläisiä, tämä on täyttä totta ,voin todistaa käyntini eräällä vimpeliläisellä henkilöllä. pitäkään keskusteltiin asuntoautoni vierressä.Oli alajärvinen matkahieroja ihanasti purosteli ilolihasta teki ihanaa minä nuolin sitä fallosta. Ajattele seuraavan kerran kun olet katsomassa vaimosi herkkua, että siellä on käynyt alajärveläinen veitikka heh ja ilman mitään suojaa!n. Täältä nainen räkkäalueelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan syytät tästä alajärveläisiä, tämä on täyttä totta ,voin todistaa käyntini eräällä vimpeliläisellä henkilöllä. pitäkään keskusteltiin asuntoautoni vierressä.Oli alajärvinen matkahieroja ihanasti purosteli ilolihasta teki ihanaa minä nuolin sitä fallosta. Ajattele seuraavan kerran kun olet katsomassa vaimosi herkkua, että siellä on käynyt alajärveläinen veitikka heh ja ilman mitään suojaa!n. Täältä nainen räkkäalueelta

        HETKINEN KUKAS TÄMÄ MATKAHIEROJA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HETKINEN KUKAS TÄMÄ MATKAHIEROJA?

        Taitaa olla Alajärveltä tämä puristelija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Alajärveltä tämä puristelija?

        Liljan kukka lumivalkoinen kerran poimin enkä tiennyt en,,,,,,,,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liljan kukka lumivalkoinen kerran poimin enkä tiennyt en,,,,,,,,?

        Kukas tämä Liljankukka on kertokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas tämä Liljankukka on kertokaa.

        Eikös se ole räkkäalueen jakovara?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole räkkäalueen jakovara?

        Eikös se ole räkkäalueen jakovara?=jakojäännös (viimeinen pussin tyhjennys)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole räkkäalueen jakovara?=jakojäännös (viimeinen pussin tyhjennys)

        Mistä löytää tämän pussien tyhjentäjän sieltä räkkäalueelta, voisko tämä alajärvinen hieroja antaa tietoa?


    • Anonyymi

      Pyydä ensi kerralla videoimaan tapahtuma. Sitten katselet sitä videota ja hakkaat tattia. Varmasti hyvää runkkumatskua.

      • Anonyymi

        Pyydä ensi kerralla videoimaan tapahtuma. Sitten katselet sitä videota ja hakkaat tattia. Varmasti hyvää runkkumatskua. <--Jos otat videolle elä vaan näytä rouvalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä ensi kerralla videoimaan tapahtuma. Sitten katselet sitä videota ja hakkaat tattia. Varmasti hyvää runkkumatskua. <--Jos otat videolle elä vaan näytä rouvalle?

        kertokaa kuka tämä räkkäalueen kukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kertokaa kuka tämä räkkäalueen kukka

        Mikä on tatti?


    • Anonyymi

      Monet hyvät kyydit siellä saanut mutta mieleenpainuvin oli se eräs "syväkurkku", sellaista suihinottoa en ole ennen enkä jälkeen kokenut.

      • Anonyymi

        Se oli ransu pate, joka oli naiseksi pukeutunut


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe