Stefu tapaa tyttärensä putken jälkeen

Anonyymi

Nyt on pikkutyttö päässyt ratsastamaan ponillaan ja tapaamaan isäpappaansa Hankoon. Stepu on useamman viikon jälkeen muistanut, että hänellähän taisi olla jälkikasvua. Sillä aikaa Berslörffi muuttaa kamojaan Eiraan, ja Martina paistaa tofua Kalasatamassa.

53

2368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😂😂😂😂 on näitä niin kiva seurata alkaa jo itseäkin naurattaa 😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Sanos muuta. Tosi viihdettä. Tässä se nähhää miten ulkoisesti esim. MARALLA asiat hyvin, rikas mies, terveet lapset, hyvästä suvusta, asunto oli siellä missä moni toivois asuvansa, huvila maalla, hyvännäköisiä autoja, ulkomaanmatkoja, ulkomuoto ok,
        merkkivaatteet, laukut,... Niin silti on ongelmia miks ei vaan voi olla onnellinen? Moni tyytyisi vähempäänkin mitä hän. Hyvä vaan että Steffu läks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Tosi viihdettä. Tässä se nähhää miten ulkoisesti esim. MARALLA asiat hyvin, rikas mies, terveet lapset, hyvästä suvusta, asunto oli siellä missä moni toivois asuvansa, huvila maalla, hyvännäköisiä autoja, ulkomaanmatkoja, ulkomuoto ok,
        merkkivaatteet, laukut,... Niin silti on ongelmia miks ei vaan voi olla onnellinen? Moni tyytyisi vähempäänkin mitä hän. Hyvä vaan että Steffu läks.

        tais olla marsu joka joutui lähtemään. sepu jäi omistamiinsa asuntoihin. marsulle tuli lähtö vuokraluukkuun. kaikki meni huvilat hepat ym. autotkin oli rahoitusvirman autoja. katkerana yrittää mustata häntä 9v. elättänyttä ex avokkiaan.


    • Anonyymi

      Ihanaa että asiat ovat tytön osalta järjestyneet. Ja uskon että järjestyvät jatkossakin kunhan kolmas osapuoli ei ole läsnä. Kiva ratsastuskuva. Lapselle molemmat vanhemmat ovat tärkeitä.

    • Anonyymi

      Ihana juttu. Lämpimät välit isällä ja tyttärellä. Vielä kun äiti ja isä saavat välinsä asialliseen kuntoon niin se on lapselle paras lahja ja sijoitus lapsen tulevaisuuteen.
      Sitä paitsi, kunnon isälle on tytär aina nr1.
      Luulen että niin voi olla tässäkin tapauksessa, tarkoittamatta etteikö voisi olla muitakin ihmissuhteita. Btv kaunis heppa.

      Life goes on ☀️💕

    • Anonyymi

      Ja täällä kun on ehditty haukkua sekä äiti että isä.
      Ihana tytär, taitava reipas ratsastaja, ihan fresh oli isäkin, eli kaikki on enemmän kuin hyvin.
      Kyllä täällä on ehditty mesoa asioista, mutta siitäpä näitte, että ne ovat ihan eri tavalla kuin sanoitte! Isä ja tytär tapaavat, kaikki on hyvin. Martina ei estä yhtään mitään, eikä isällä ole mitään putkea päällä. Herranen aika sentään. Opittteko jotain? Toivottavasti.

      • Anonyymi

        Sitähän mä oon yrittänyt täällä kirjoittaa että Stefan on upea isä. Martina sai kaikesta aina raivarin ja soitti aina poliisit paikalle.


      • Anonyymi

        Toivottavasti tosiaan nämä vouhottajat nyt oppivat tästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän mä oon yrittänyt täällä kirjoittaa että Stefan on upea isä. Martina sai kaikesta aina raivarin ja soitti aina poliisit paikalle.

        " Martina sai kaikesta aina raivarin ja soitti aina poliisit paikalle." Vähänkö liioittelet :D


      • Anonyymi

        Martina saattoi hyvinkin estää heti eron jälkeen, mutta tajusi että isällä on lailliset oikeudet tavata lastaan ja se on lapsen parhaaksi.


    • Anonyymi

      Ihana nähdä isä ja tytär yhdessä❤❤❤.

      • Anonyymi

        Eikä ole Martinaa kontrolloimassa kaikkea 👍.


    • Anonyymi

      Joo paljon oli melua tyhjästä! Kyllä ihmiset on häilyvä. Olen ollut koko ajan sitä mieltä että Stefan on hyvä isä kun ei se martti oo komentamassa tuolla. Onnelliset isä ja tytär❤! Ja olen myös sitä mieltä että Stefan ❤ Sofia . Saattepa nähdä vielä❤😍.

      • Anonyymi

        Hieno juttu. Isä on onnellisempi kuin vuosiin ja nyt viettävät yhteistä aikaa tyttären kanssa. Kaikki hyvin.


      • Anonyymi

        Mä olen niin Sofian puolella, ihanaa että sai ansaitsemansa kodin ja ihanan kodin arvopaikalta ja ihanan miehen, jolla on varaa ostaa Sofialle kaikkea ylellistä ja viedä ylellisille matkoille. Sofia on kerrassaan ihana ja sopeutuu hyvin nopeisiin muuttoihin ja yllättäviin bileisiin. Ihan oikea nisu bileisiin niin merellä kuin maissa, kotimaassa tai ulkomailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen niin Sofian puolella, ihanaa että sai ansaitsemansa kodin ja ihanan kodin arvopaikalta ja ihanan miehen, jolla on varaa ostaa Sofialle kaikkea ylellistä ja viedä ylellisille matkoille. Sofia on kerrassaan ihana ja sopeutuu hyvin nopeisiin muuttoihin ja yllättäviin bileisiin. Ihan oikea nisu bileisiin niin merellä kuin maissa, kotimaassa tai ulkomailla.

        onko ihanaa elää toisen siivellä. ilman omaa asuntoa ja ammattia. ylellisyydet ei paljoa lämmitä, kun on eläkeiässä eläkettä ei kerry siipeilystä. luulis jatkuvan bilettämisen jo etovan. kuvaa itseään aina samassa asennossa, turbohuulet mutrulla ja tekoperse pitkällä kuin teinipissis. ihme kun työkkäri ei ole laittanut työkokeiluun 9€ päiväliksalla. onko sohvilla mitään tuloja. saako peruspäivärahaa.


    • Anonyymi

      Olen ollut Stefanin puolella kanssa tässä ero hommassa. Hieno juttu että tyttö pääsi isänsä tykö. Jos vanhemmat riitelee, niin siihen ei pidä lapsia sotkea.

    • Anonyymi

      Fiksu isä, kun ei ota heti uutta naista mukaan lapsen tapaamisiin. Lapselle on annettava aikaa ilman kolmansia osapuolia.

      • Anonyymi

        Juuei kaikkia naisystäviä heti kannata lapsille esitellä. Sitten vasta kun suhde uuteen on varmalla pohjalla. Voi nääs Stefullakin, nyt kun on vapaaksi päässyt, vaihtua noi rakkauden kohteet xD


      • Anonyymi

        Totta! Steppuli toimii fiksusti. Ei vie Sofiaa heti lapsensa eteen äitipuoleksi. Tuollainen tilanne vaatii aikaa ja totuttelua.


    • Anonyymi

      Miks vain käväisivät Hangossa? Nyt jo ajavat Hesaan. Eikö Martina antanut tavata tyttöä pidempään???

      • Anonyymi

        Ja "back home" niinku Eiraanko?! Missä on myös Sofia?? Nyt kyllä toivon että ei.


      • Anonyymi

        Koulupäivä huomenna luultavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulupäivä huomenna luultavasti.

        Miten se "huominen" koulupäivä vaikuttaa isän ja tyttären tapaamisiin? Miksi isä ei voi olla lapsensa kanssa, jos lapsella on "huomenna" koulupäivä?


    • Anonyymi

      Koulupäivä.Kiva kun sai ratsastaa ja iloinen ja hyväntuulinen isä ja tytär.

    • Anonyymi

      marsun on pakko antaa, tytön tavata isäänsä.

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää, että ajattelin Martinan tekevän kaikkensa että tyttö ei saa nähdä isäänsä. Martina video oli todella järkyttävä, missä Isabella pyysi laittamaan paitaa päälle. Ajattelin että kyllä on mielenvikainen äiti. Toivotaan että on ruvennut miettimään asioita muidenkin osalta kuin itsensä, että ei aina mennä oma ego edellä.

      • Anonyymi

        Toisaalta, marsu haistaa rahan, joten ei ole hänen etunsa mukaista alkaa liikaa pullikoimaan 🤔.


      • Anonyymi

        Martina yritti saada Stefania kaipaamaan hänen silikinitissejään. Hupaisa yritys.
        Martinan silikonirinnat kun eivät ole onnistuneimpia. Ruma kuilu keskellä ja rinnat oudosti levinneet , jopa koomisesti vasemmalle ja oikealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta, marsu haistaa rahan, joten ei ole hänen etunsa mukaista alkaa liikaa pullikoimaan 🤔.

        oisko samaani neuvonut, ettei kannata mustata enää lapsen isää. marsulla kaksi pahoinpitely tuomiota ja rattis tuomio. ei ole kovin kovaa valuuttaa huoltajuuskiistassa.


    • Anonyymi

      Hyvä isä...näkee muutaman tunnin todennäköisesti.
      Kuka hoitaa aamuherätyksen, arjen, ruokkimiset jne.
      Helppo hymyillä todennäköisesti "pikavisiitillä".

      • Anonyymi

        Applehan ne hoiti.
        Nyt ei ole Maralla varaa appleihin, niin on pakko opetella tekemään itse.


    • Anonyymi

      Ja nyt BILETYS ALKAKOON!!!!

      • Anonyymi

        ei varmaan kukaan kommentoijista ole bilettänyt. sepu on elättänyt lastaan ja lapsen mutsia 9v. ollu hyvä isä. mutsi saanu reissata pitkin maailmaa. monet isät tekee lapsia, jättävät lapset ja elarit maksamatta. näistä saadaa lukea jo liikaa näilläkin palstoilla.


    • Anonyymi

      Vuoden isä on hoitanut osuutensa lapsen hoidossa todella mallikkaasti. Aamulla puolitoistatuntia autossa Hankoon, parin tunnin ratsastus ja eiku toiset 1,5h autossa istumista. Helppoa kuin heinänteko toi vanhemmuus. Steppu ei ikinä suostu ottaan lasta kokonaiseksi viikoksi eli vuoroviikkojärjestely ei tuu sen hurrin kanssa onnistuun, eihän se pysty sellasta aikaa oleen edes selvinpäin.

      • Anonyymi

        Mistä sä tiedät mitä Stefu haluaa huoltajuudelta? Maran tarinoita taas.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Muutama tunti lapsen kanssa ja sit voi vetää taas alkoa...


      • Anonyymi

        Hoitihan Stefan lasta viikkotolkulla silloin kun Martina purjehti tv-sarjassa... Eli miksei onnistuisi?


    • Anonyymi

      Instassa sydänkuvia ja isä-lapsi suhde.
      Aika halpahintaista....eli NYT ON KAIKKI KUNNOSSA?
      AIKA MONI VANHEMPI ELÄÄ ELÄMÄÄNSÄ AIKA
      LAILLA LASTEN EHDOILLA, KOSKA NE ON TÄRKEIMMÄT
      TÄSSÄ MAAILMASSA...vaikkei instaan laitakaan sydäntenkuvia...

      • Anonyymi

        Ihana nähdä Isbekin hymyilemässä. Harvemmin hymyilee martinan kuvissa...


      • Anonyymi

        Toi on eronneen perheen isä-lapsi todellisuutta,ei sitä lasta todellakaan nähdä päivittäin,paitsi ehkä lomilla? Jos Stefu on kaupungissa niin eihän Isbe voi mun käsittääkseni Hangossa olla yksin? Maralla sinne ei ole enää asiaa,sen ymmärrän. Uskoisin että Isbe pääsee kesällä pidemmäksi aikaa Hankoon kun isäkin menee sinne.


      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät eiks vaan=)


    • Anonyymi

      Ja nyt biletetään veneellä koko yö....

      • Anonyymi

        Eikös siellä ollut joku vanhempien ihmisten tietokilpailu menossa? Olisiko Stefanin vanhemmatkin siellä? Stefan on varmasti nyt ollut enemmän sukunsa kanssa tekemisissä kuin aiemmin. Hyvä Stefan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siellä ollut joku vanhempien ihmisten tietokilpailu menossa? Olisiko Stefanin vanhemmatkin siellä? Stefan on varmasti nyt ollut enemmän sukunsa kanssa tekemisissä kuin aiemmin. Hyvä Stefan.

        Stefun isä on jo edesmennyt ja perintöä tuhlaillaan. Äiti on blondi mummo. Sisko blondi myös. Ei ole veneellä kumpikaan. Siellä on sohva ja isabella kaverinsa. Ja jotain mölysakkia. Veneessä istutaan satamassa. Eikö oo varaa ajaa sillä. Tommonen vene vie bensaa todella paljon.


      • Anonyymi

        taidatte olla kateellisia. mitä se muille kuuluu, eihän sepu ole mikään muiden holhokki, omillaan juhlii ja nauttii vapaudestaan. marsu työntää tytöt essin hoitoon ja lähtee baanalle.


    • Anonyymi

      Noni. Tunti pari Hangossa. Kiireellä Stadiin ja likka pois. Sitten ryyppyjuhlat veneellä kuten ig näkyy

      • Anonyymi

        Ei se määrä vaan se LAATU. Mistä te louskuttajat tiedätte kuinka paljon aikaa Stefu todellisuudessa viettää lapsensa kanssa, jopa päivittäin tai vähintään viikottain. Tuskin kaikkea postaa Instaan.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti lastensuojelulla on osuutta asiaan. Ei ole ihan helppoa tavata lasta jos on epäilty huumeista yms

      • Anonyymi

        Arkea ei toi ukko kestä.


    • Anonyymi

      Auts, me huomattiin jotta meillä on elämä! Tämmönen turvallinen kaksnelonen ja ei muuta kun oksentamaan omaa huonoa oloa. Lapset toki jäi puistoon ja mummi baariin.mut on noi niin huonoin jotta ihan taas tekee mieli oksentaa, röyh! Blaa, blaa, blaa, hei me köyhätkin voidaan klikata ja rikastuttaa näitä. Blaa, blaa, blaa.

    • Anonyymi

      Sofia keikistelee tekohymy huulilla ympäri Helsingin puistoja. Ei taida elämässä kaikki olla kohdillaan. Näyttää masentuneelta. Jatkuva somettelu on vain Martinan kiusaamiseksi. Käytös kuin lapsella. Hänellä ei taida olla muuta vaihtoehtoa, kuin roikkua jonkun maksavan äijän mukana, joka antaa katon pään päälle. Kun alkaa Stefu kyllästyttää, niin voi vaihtaa maskimiljonääriin seuraavaksi. Olisi aika ottaa vastuuta elämästään.

      • Anonyymi

        Maskikauppias seuraava osoite.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe