Kuuntelin tänään Jumalanpalveluksen televisiosta, sunnuntaisin myös. Hyvä että lähetykset tulevat, mutta ihan niin kuin siinä ei olisi tarpeeksi. Toivoisin jo kovin pääseväni ehtoolliselle ja kirkkoon seurakunnan joukkoon. Kokeeko muut kristityt samoin.
Kaipaan Jumalanpalvelusta kirkossa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Menee vielä aikaa, ennen kuin toiveesi toteutuu. Voi jopa olla, että seuraavan kerran vietämme ehtoollista Jeesuksen luona.
- Anonyymi
Soppii tuota eppäillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soppii tuota eppäillä?
Voihan sitä epäillä ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä epäillä ihan mitä vaan.
Saas nähdä kutsuuko Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus kristittyjen laittomuuden herroja palvelevia... Jos raamatun mukaan asiaa katsotaan niin ei tämän mukaan ole paljon toivoa:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
KIELTO koskee tähän kristittyjen profeettaan uskomista:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
KIELLON hyljänneiden tuomio...
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
- Anonyymi
Aamos 8:11
” Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.” Eikö se epäjumalasi vakuuta ilman maan matosten paskanjauhantaa?
- Anonyymi
Voithan sinä olla jauhamattakin.
- Anonyymi
Yle 1 hartaus on herjausta, ja narsistista itsekehua, onneksi on joku poikkeus.
Mauri Viksten ärtyi kun ei enää tunneta evankeliumia, se ei ole ihmisten mielen mukaista, yksin Jeesuksen armoon. Galatalaiskirje 1:11: sillä minä teen teille tiettäväksi veljet ,että minun julistamami evankeliumi ei ole ihmisten mukaista.
Ihminen on uskonnollinen olento ja on halukas palvelemaan Jumalaa ja tekemään erilaisia uskonnollisia toimituksia, jos hän niiden avulla voisi ansioitua ja periä taivaan. Jos voisi ansioitua, se olisi mielemme mukaista; hyvin kilvoittellen, tästä syystä Jumala hyväksyy minut, mutta evankeliumi on aivan päinvastainen oppi .- Anonyymi
Niin, no ne kristittyjen laittomuuden herran uskovaiset; uskovat kun herransa omina ovat....
Tässä laittomuuden todelliset herrat joita kristityt palvelevat eksytettyinä kristillisten Kaikkivaltiaiden Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Pyhän Hengen Nimiinn kristittyjen Paavalin raamatussa antamien tietojen mukaan:https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
- Anonyymi
Älkää eksykö taas, niinkuin tarkanmarkan päivinä eksyitte.
- Anonyymi
Menisin heti hengelliseen tilaisuuteen, vaan se ei ole nyt mahdollista. N. 70 tilaisuutta kertyy minulla/v. Paljonko sinulla?
- Anonyymi
Käyn harvoin kirkossa, mutta näin koronan aikana olen alkanut katsomaan televisiosta Jumalanpalveluksia. Ennen en niitä katsellut, mutta nyt jämähdin sohvalle ja huomasin pitäväni niistä. Ovat kauniita ja koskettavia. Ehkäpä kirkkoonkin joskus uskaltaudun.
Kun meillä on pieni seurakunta niin tiistain rukoustilaisuudet on tarkoitus aloittaa 7.6. Ehtoollisjumalanpalvelus on arveluttavaa, koska se 50 voi ylittyä mutta varmaan riskiryhmiin kuuluvia jää pois. On hyvä että netin kautta voi kuunnella jumalanpalveluksia ja hengellisiä puheita, mutta ei se livenä kokoontumista korvaa. No monessa maassa tällainen on jatkuvaa kun uskovien ei sallita vapaasti kokoontua.
- Anonyymi
Niin, meitä kristillisiä te kristityt oletta kautta aikojen vainonneet jopa tappaneet ja tapattaneet, lapsiakin noitarovioilla herrallenne pakanallisesti uhraten, aikoinaan omien seurakuntalaistenne lapsiakin....:
1.Korinttolaiskirje: 15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."
-
Tätä sitä saa tilaamalla ja maksamalla....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
#Noitavainot nykyaikana
Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]#- Anonyymi
Pakanallisuudestanne näyttöä.... olin unohtaa....
http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
- Anonyymi
Miten ihmeessä kaksi viimeistä meiliä kuuluvat ketjuun jossa kaipasin kirkkoon Jumalanpalvelukseen ja ehtoolliselle. En ymmärrä tekstiänne. Aloittaja
- Anonyymi
Johtuiskohan siitä, ettet omista tätä ketjua. Tämä on kaikille vapaa foorumi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuiskohan siitä, ettet omista tätä ketjua. Tämä on kaikille vapaa foorumi.
No tavallaan omistan kun olen aloittaja. Edelleen kaipaan kirkkoon ja ehtoolliselle, kiva kun ketjussa joku on kanssani samaa mieltä. Toki kaikki kirjoittattavat mihin kykenevät, kuuluu aloitukseen tai ei. Kaikkea hyvää kirjoittajille. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393