Olen edelleen epätoivoisesti rakastunut

Anonyymi

suhun Jmies, pahoittelut.
En kuitenkaan aio häiritä elämääsi.
Välillä sorrun kirjoittamaan täällä ikävissäni, se ehkä sallitaan.
Ehkä tämä tunne vain on tullut jäädäkseen. S~J

54

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seija ?

      • Anonyymi

        Senni?


      • Anonyymi

        Sanni?


    • Anonyymi

      Olet varattu. Se siitä. Tottakai tämä itsetuntoa hivelee, mutta näin tämä vain on.

      • Anonyymi

        Etkö itse ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö itse ole?

        En enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enään.

        Se on enää. Ei enään!!


    • Anonyymi

      Sonja rakastan sua.

    • Anonyymi

      Sepolta oli.

    • Anonyymi

      Olen jmies ja ikävöin snaista, jonka kanssa aikaa sitten oli tunteita puolin ja toisin.

      • Anonyymi

        Haista tunteet.


      • Anonyymi

        Tää ei ollut sitten multa...
        T. S-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei ollut sitten multa...
        T. S-nainen

        Et myöskään ole aloittaja. Jos tulet toisen ketjuun voisit sen laittaa.


      • Anonyymi

        Milloin niitä tunteita oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin niitä tunteita oli?

        Yli 20v on aikaa, kun oltiin tekemisissä toistemme kanssa. Onhan niitä tunteita vieläkin.


      • Anonyymi

        Oli.. Silti edelleen ikävöit?! Oisko aika mennä eteenpäin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20v on aikaa, kun oltiin tekemisissä toistemme kanssa. Onhan niitä tunteita vieläkin.

        Lol. Nyt oikeesti hitto täällä on säälittävää porukkaa. Ettekö osaa elää ja mennä eteenpäin 😂😂😱 Miten noloa ja säälittävää. Kannattaa varmaa tossa kohti ettiä joku muu jo ton sairaalloisen paskan kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20v on aikaa, kun oltiin tekemisissä toistemme kanssa. Onhan niitä tunteita vieläkin.

        Onko S sukunimessä (entisessä) vai etunimessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20v on aikaa, kun oltiin tekemisissä toistemme kanssa. Onhan niitä tunteita vieläkin.

        Ettekö ole kuluneen 20 vuoden aikana olleet missään tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko S sukunimessä (entisessä) vai etunimessä?

        Etunimen ensimmäinen.


    • Anonyymi

      Miksi sitä pitäisi pahoitella?

      • Anonyymi

        Koska koen, että hän ei enää kaipaa mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska koen, että hän ei enää kaipaa mua.

        Jos on koskaan kaivannutkaan:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska koen, että hän ei enää kaipaa mua.

        Yksi S-nainen vieläkin miettii J-miestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi S-nainen vieläkin miettii J-miestä...

        Satu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi S-nainen vieläkin miettii J-miestä...

        J-mies vieläkin miettii S-naista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J-mies vieläkin miettii S-naista...

        On ollut ikävä J-miestä monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on koskaan kaivannutkaan:-)

        No sua ei ainakaan. :-)


    • Anonyymi

      A--> J

      • Anonyymi

        A soitan huomenna t.j


      • Anonyymi

        miksi A sekaantuu tähän??? Kyse vain S ja J ?


    • Anonyymi

      S***❤️J***

      • Anonyymi

        Niin minäkin sinua Jere.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sinua Jere.

        Kiitos röllipeikko. 👹


      • Anonyymi

        Ota reilusti yhteyttä.. S...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota reilusti yhteyttä.. S...

        Keneen? Noilla vinkeillä ei ihan rohkeus riitä!


    • Anonyymi

      Hyi kuka kirjottaa toisena tänne 🤬🤬 Itse en todellakaan ole epätoivoisesti rakastunut saati ihastunut yhteen Jmieheen. Vaikka olisimme eri ihmiset niin haluan kertoa teille että on myös samoilla kirjaimilla alkavia jotka eivät todellakaan ajattele enää tuommoisia typeriä J miehiä. 😱 Kierolieroja!!!! Olen super onnellinen että olen päässyt hänestä EROON ja hänen ajattelemisestaan!!!!!
      Olen muista syistä täällä vielä.

      T. S

      • Anonyymi

        Ketään täällä ei kiinnosta sun trauma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään täällä ei kiinnosta sun trauma.

        tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää

        Kun olisin nussinu kun tulisuus oli ja mahdollisuus.


    • Anonyymi

      Jos olet Satu, niin toivon että otat yhteyttä.
      Jari

      • Anonyymi

        Miksi et itse laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse laita?

        Voisitko olla pelleilemättä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko olla pelleilemättä täällä.

        Pelleileminen ja toisten pelleilyjen lukeminen on kaikkein parasta antia täällä. Suomessa on yhteensä yli puoli miljoonaa S-naista ja J-miestä, joten pitää olla aika harhoissaan jos kuvittelee saavansa käänteisen lottovoiton täällä. Mikäli näiden paskajuttujen lukeminen aiheuttaa harmistusta, kannattaisko olla vain lukematta näitä, paitsi jos sattuu tykkäämään suuttumisesta? Toisaalta jos palataan perusasioihin, niin tämähän on julkinen anonyymi keskustelupalsta, ei siis Tinder tms. Lyhyen päättelyn kurssin opetusten perusteella väittäisin, ettei mikään täällä kirjoitettu juttu tarkoita mitään ja johda oikeasti mihinkään! Kirjoitan siis sivusta, en liity mitenkään noihin tämän ketjun aiempiin kirjoituksiin. Pelleilemisiin! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelleileminen ja toisten pelleilyjen lukeminen on kaikkein parasta antia täällä. Suomessa on yhteensä yli puoli miljoonaa S-naista ja J-miestä, joten pitää olla aika harhoissaan jos kuvittelee saavansa käänteisen lottovoiton täällä. Mikäli näiden paskajuttujen lukeminen aiheuttaa harmistusta, kannattaisko olla vain lukematta näitä, paitsi jos sattuu tykkäämään suuttumisesta? Toisaalta jos palataan perusasioihin, niin tämähän on julkinen anonyymi keskustelupalsta, ei siis Tinder tms. Lyhyen päättelyn kurssin opetusten perusteella väittäisin, ettei mikään täällä kirjoitettu juttu tarkoita mitään ja johda oikeasti mihinkään! Kirjoitan siis sivusta, en liity mitenkään noihin tämän ketjun aiempiin kirjoituksiin. Pelleilemisiin! ;)

        Hyvin kirjoitit. Juuri näin. Ihmetellyt tätä menoa itsekkin aika-ajoin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitit. Juuri näin. Ihmetellyt tätä menoa itsekkin aika-ajoin ?

        Kiitos neuvoista mutta moni ei halua nimiä ja kirjaimia tänne. Siis lopeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelleileminen ja toisten pelleilyjen lukeminen on kaikkein parasta antia täällä. Suomessa on yhteensä yli puoli miljoonaa S-naista ja J-miestä, joten pitää olla aika harhoissaan jos kuvittelee saavansa käänteisen lottovoiton täällä. Mikäli näiden paskajuttujen lukeminen aiheuttaa harmistusta, kannattaisko olla vain lukematta näitä, paitsi jos sattuu tykkäämään suuttumisesta? Toisaalta jos palataan perusasioihin, niin tämähän on julkinen anonyymi keskustelupalsta, ei siis Tinder tms. Lyhyen päättelyn kurssin opetusten perusteella väittäisin, ettei mikään täällä kirjoitettu juttu tarkoita mitään ja johda oikeasti mihinkään! Kirjoitan siis sivusta, en liity mitenkään noihin tämän ketjun aiempiin kirjoituksiin. Pelleilemisiin! ;)

        Mikä tarve on sitten kommentoida jos et liity juttuihin, oletko palstapoliisi joka kyttää mitä toiset kirjoittaa ja käyt vähän ojentamassa. Taisi sittenkin osua😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tarve on sitten kommentoida jos et liity juttuihin, oletko palstapoliisi joka kyttää mitä toiset kirjoittaa ja käyt vähän ojentamassa. Taisi sittenkin osua😅

        En liity juttuun, mutta pelleilen toki täällä niin paljon kuin sattuu milloinkin huvittamaan. Ja sivuhuomautuksena vielä, että itse en käytä mitään kirjaintunnisteita koskaan, vaikka ei ne mua haittaakaan. Sen verran on tunnustettava, että äskeinen kommentti on totta, että lujaa kolahti. Itkeä tihruutin juuri puoli tuntia ja nyt kasailen jäljellä olevia arvokkuuden rippeitäni. Nousen tästä alhosta vielä ja sanon sitten kaikille suorat sanat! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelleileminen ja toisten pelleilyjen lukeminen on kaikkein parasta antia täällä. Suomessa on yhteensä yli puoli miljoonaa S-naista ja J-miestä, joten pitää olla aika harhoissaan jos kuvittelee saavansa käänteisen lottovoiton täällä. Mikäli näiden paskajuttujen lukeminen aiheuttaa harmistusta, kannattaisko olla vain lukematta näitä, paitsi jos sattuu tykkäämään suuttumisesta? Toisaalta jos palataan perusasioihin, niin tämähän on julkinen anonyymi keskustelupalsta, ei siis Tinder tms. Lyhyen päättelyn kurssin opetusten perusteella väittäisin, ettei mikään täällä kirjoitettu juttu tarkoita mitään ja johda oikeasti mihinkään! Kirjoitan siis sivusta, en liity mitenkään noihin tämän ketjun aiempiin kirjoituksiin. Pelleilemisiin! ;)

        Parasta antia? Pitäiskö sun oikeasti keksiä parempia viihdyttämisen muotoja itsellesi, jos tämä on sulle parasta antia. 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta antia? Pitäiskö sun oikeasti keksiä parempia viihdyttämisen muotoja itsellesi, jos tämä on sulle parasta antia. 😳

        Ilmeisesti joidenkin elämä pyörii suoli24-palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tarve on sitten kommentoida jos et liity juttuihin, oletko palstapoliisi joka kyttää mitä toiset kirjoittaa ja käyt vähän ojentamassa. Taisi sittenkin osua😅

        Heh, heh... mitä merkitystä näillä kommenteilla jollekin on. Tuntemattomien purkauksia tuuleen, ei mitään muuta. Älkään nyt ottako niin helv. vakavasti näitä.


    • Anonyymi

      Jotta palstakirjoitusten anonymiteetti säilyisi, pitäisi sukupuolenkin julkituominen kieltää. Teen tästä virallisen aloitteen ylläpidolle!

    • Anonyymi

      Milloin tämä rakkautesi häneen syttyi ?

      • Anonyymi

        On siinä muutama vuosi vierähtänyt, mutta ei sentään kahtakymmentä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe