https://yle.fi/uutiset/3-11358855
Tällainen Suomi sitten taas vaihteeksi. Kyllä olisi adventistien terveyssanomalle tilausta.
voi voi Suomea
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala jo luomisen yhteydessä antoi kaikki siementätekevät kasvit ihmisen ravinnoksi, niin myös kannabiksen.
Kannabis on paras lääke mm. kroonisiin kipuihin. Apteekin särkylääkkeet ovat hengenvaarrallisia huumeita ja myrkkyjä kannabikseen verrattuna.- Anonyymi
Valheesi ei meitä hetkauta.
- Anonyymi
totta turiset mutta tää suomi on niin takapajula
- Anonyymi
Kyllä se totta on, kokeilkaa kaikki aikuiset ihmiset sitä Pyhää Yrttiä. Toimii, juu...
T: Iloinen nauraja- Anonyymi
EMME KOKEILE!
- Anonyymi
Pyhä kokalehti:
"Kokalle on löytynyt ruoka- ja lääketeollisuudesta monia sovelluksia. Kasvin ravinnearvot esimerkiksi ovat korkeammat kuin perunassa tai jopa kinuassa, josta NASAkin tekee ruokaa astronauteilleen. Pikku hiljaa kiinnostus kokatuotteita kohtaan alkaa herätä”, nainen myhäilee tyytyväisenä ja nakkaa pienestä vihreästä pussista uuden lehden suuhunsa. ”Monet bolivialaiset eivät halua jauhaa kokaa suussaan, sillä sitä pidetään köyhien intiaanien tapana. Mutta kukapa ei rakastaisi kokateetä?”
Boliviassa turistinkin on helppo maistaa kuumassa vedessä haudutetuista kokalehdistä uutettua yrttiteetä, sillä sitä on tarjolla jokaisen hotellin aamiaispöydässä."
https://kerranelamassa.fi/kokapensaan-pyha-lehti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565