Kaikki suurimmat haaveeni on näytetty minulle ja tuotu silmieni eteen, mutta ne ovat olleet jonkun henkilökohtaisen kynnyksen takana, mitä en pysty millään ylittämään.
En tiedä mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni kaiken tämän "epäonnen". Väärin olen toki tehnyt elämäni aikana ja kaikkea tekemääni vääryyttää kadun vilpittömästi, mutta olettaisin, että moni on syyllistynyt paljon pahempiin asioihin.
Ehkä joku langetti päälleni joskus kirouksen, kuka tietää, niin uskomattomia juttuja.
Elämäni on ollut aikamoinen vuoristorata. Onnistunut nousemaan ylös, vain tullakseen lyödyksi alas.
19
55
Vastaukset
Itse ainakin olen kirottu........
<3- Anonyymi
Vilpitön anteeksipyyntö kaikesta tekemästäni vääryydestä sinua kohtaan.
- Anonyymi
Mulla on ollut vähän sama homma, elämä kohdellut julmalla kädellä, mut ei auta kuin pitää ajatus positiivisena tulevaan.
Aurinkoa kaikille!- Anonyymi
Vilpitön anteeksipyyntö sinnekin, jos sellaista on tullut tehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilpitön anteeksipyyntö sinnekin, jos sellaista on tullut tehtyä.
Nyt tasapainossa kuitenkin itseni kanssa ja elämän raamit on kohdallaan.
Paistakoon se aurinko meille kaikille niillekin jotka ovat elämääni vaikeuttaneet.
- Anonyymi
Mitäs sitten.
- Anonyymi
Vilpitön anteeksipyyntö sinnekin ja onhan se ikävää.
- Anonyymi
En osaa neuvoa, mutta tiedän itsestäni, että minulla käyttäytymismalleja, joita toistan elämässäni yhä uudelleen. Niistä pitäisi päästä eroon, mutta ovat syvälle juurtuneita, vaikeaa.
- Anonyymi
Vilpitön anteeksipyyntö, jos polkumme ovat kohdanneet ja vääryyttä on päässyt tapahtumaan.
- Anonyymi
Jumala antaa ihmiset Luciferin käsiin, kun emme usko Jeesukseen ja elämme synninorjina. Se on se kirous. Sen alla on jokainen ihminen. Synti, jonka palkka on kuolema. Yksi suurimpia syntejä on se, että ihmiset palvovat epäjumalia. Jeesus kutsuu ihmiset omistamaan elämänsä Hänelle, mutta ihmiset omistavat sen kaikelle muulle. Itselleen, toisille jumalille tai toisille ihmisille. Ihminen uskoo todellisuudessa siihen, mille elää elämänsä. Kaikki muut synnit ovat pikkujuttuja verrattuna siihen, että palvelee toisia jumalia. Mutta Jeesuksen puoleen voi kääntyä koska tahansa ja Hän ottaa jokaisen katuvan vastaan ilolla. Koska Jumala on uhrannut itsensä ihmisten syntien tähden. Kaiken tämän jälkeen, vaikka ihmiset ovat kautta aikojen palvoneet kaikkia muita jumalia, Jeesus silti antoi ihmisille mahdollisuuden pelastua omalta vihaltaan. Sinunkin syntisi ovat Golgatalla sovitetut jos tahdot ja itse sitä Jeesukselta pyydät.
- Anonyymi
Minä taas koen olleeni aika onnekas ja onnellinenkin ihan tähän ikään saakka. Varhaislapsuuteni oli onnellinen siltä osin kuin sen muistan, lukuunottamatta teini-iässä murkkuikääni kuuluvia omasta kapinallisuudesta johtuvia yhteenottoja lähinnä isäni kanssa. Hänen kanssaan aikuistuttuani välit paranivat ollen hyvät ja läheisetkin. Minä olin aina ollut neljästä lapsesta se lempilapsi eli sain liikaakin huomiota. Aikuistuttuani ymmärsin paremmin hänen tapaansa käsitellä asioita, kun sain tietää mitä hän oli varhaislapsuudesta lähes teini-ikään saanut kokea. Hänen kokemansa traumaattiset kokemukset varjostivat hänen omaa elämäänsä, enkä voi olla äitinä ymmärtämättä niitä kun ajattelen heitä siinä tilanteessa, mihin hän alle kouluikäisenä on joutunut. En koskaan jälkeenpäin tämän takia ole tuntenut vihaa isääni kohtaan, joten mitään anteeksiantoakaan ei ole tarvittu.
Tuon edelläkertomasta ajanjaksosta huolimatta minusta on rakentunut aika tasapainoinen persoona, jonka elämä on aika hyvällä mallilla.
Minä olen aina ollut kilpailuhenkinen ja täydellisyyden tavoittelija (siinä määrin kuin se ontervettä), joten takkuisesta nuoruudesta huolimatta elämäni on mennyt juuri niin kuin olen toivonutkin. Tällä hetkellä en tunne tarvitsevani elämääni mitään enempää kuin minulla jo on. :)- Anonyymi
Lisäys:
minulla on vakituisen työn lisäksi ylemmän asteen koulutus ja kolme lahjakasta lasta. <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys:
minulla on vakituisen työn lisäksi ylemmän asteen koulutus ja kolme lahjakasta lasta. <3Mutta ikävöit kuitenkin jotakin, vai?
Kenties toivot kokevasi väkevän intohimoisen rakkauden ikävöimäsi miehen kanssa mukavan, mutta vähän tylsän avioliiton piristykseksi?
- Anonyymi
Nii ethän sä halua jutella mun kanssa vaikka tiedät että osaan auttaa??mä poistun Nyt täältä palstalta kun sä et selvästikään ole hän!!! hän kyllä tietää että olen luotettava ja tarkoitan aina mitä sanon!! sen takia en kirjoita enään mitään palstalla!!!pärjäät ihan hyvin näiden muitten kirjoittajien kanssa täällä!! minä haluan irl jutella ja et minuun luota nii en mä voi mitenkään pakottaa!!!
- Anonyymi
Sinun kirjoituksesi kyllä tunnistaa runsaista huutomerkeistä, muita ei niinkään.
- Anonyymi
Minä olen saanut elämältäni juuri sen jonka haluankin. Olen tyytyväinen ja onnellinen.
Jos minulta jotain puuttuisi, niin toki tekisin jotain sen hankkimiseksi, enkä jäisi paikalleen voivottelemaan. Minut on luotu sellaiseksi että saan juuri sen mihin tavoittelen tai mitä haluan. :)- Anonyymi
Ainakin tähän päivään asti toiveeni ja jokus korkeat tavoitteeni ovat toteutuneet ja olen saavuttanut elämässäni niin paljon enemmän kuin jjoku muu samoista lähtökohdista ponnistanut olisi pystynyt. Epäilen, että kilpailuhenkisyyteni lisäksi tavoitteisiini pääsemiseen on vaikuttanut keskimääräistä korkeampi älykkyysosamääräni, joka on ihan testeissä todettu. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tähän päivään asti toiveeni ja jokus korkeat tavoitteeni ovat toteutuneet ja olen saavuttanut elämässäni niin paljon enemmän kuin jjoku muu samoista lähtökohdista ponnistanut olisi pystynyt. Epäilen, että kilpailuhenkisyyteni lisäksi tavoitteisiini pääsemiseen on vaikuttanut keskimääräistä korkeampi älykkyysosamääräni, joka on ihan testeissä todettu. :))
Zzzz... Epäilemättä niin kuin kerroit.
- Anonyymi
Minä en ikävöi ketään eli onnellinen juuri näin kun elän. Minulla on niin paljon sellaista jota muista puuttuu ja tuntuu, että enemmänlin, niin miksi voisin haluta vielä enemmän?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528