Asiantuntijat tyrmäävät väitteet koronan vaarallisuudesta

Yli 30 lääketieteen asiantuntijaa eri maista tyrmää yleisesti vallalla olleen väitteen koronaviruksen vaarallisuudesta. Koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssakaan. Sitä osoittavat tilastot aikaisemmilta vuosilta.

Oheisella linkillä asiantuntijat oikovat monia vääriä käsityksiä koronasta. Esim. New Yorkin osavaltion koronakuolleisuudesta puhutaan paljon, mutta lääkäri Ericson osoittaa matemaattisesti, että mahdollisuus kuolla koronaan NewYorkin osavaltiossa on 0,1 %, Espanjassa 0,05 % ja Norjassa 0,03 %

Linkistä selviää edelleen, että testausmenetelmät ovat epätarkkoja ja noin 80 % testituloksista antaa väärän, positiivisen, tuloksen.

Lääkäri Andrew Kaufman puolestaan toteaa, että covid-19 ei ole ollenkaan mikään virus, vaan eksosomi, jota ihmisen keho tuottaa itse.Se ei tartu ihmiseltä ihmiselle, eikä aiheuta sairauksia, vaan on seuraus tietyistä sairauksista, stressistä ym. Se on hyödyllinen, koska se poistaa myrkkyjä elimistöstä

Monia muita hyödyllisiä faktoja ja tietoja koronasta löydät linkistä:

https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2020/04/29/petos-paljastuu-covid-19-valheet-ja-epajohdonmukaisuudet-viranomaistoimissa/

3

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietokirjalija ja romaanikirjalija Risto Isomäen mukaan (YLEn aamuteevee tänään) NY:ssa on tehty satunnaistestejä, joiden perusteella on laskettu, että kuolleisuus koronavirukseen on tartunannan saaneilla 1,5%. Lienee samaa luokkaa kaikkialla missä terveydenhuoltokapasiteetti on riittävä

• Suomessa ja ilmeisesti muuallakin koronakuolleiksi kirjataan kaikki kuolleet, jotka ennen kuolemaansa ovat olleet covid-19 positiivisia, riippumatta siitä, mikä on ollut todellinen kuolinsyy. Eli jos tällainen henkilö on kuollut syöpään, tapaturmaisesti, autokolarissa tai saanut puukon selkäänsä, niin kaikki ne kirjataan koronakuolemiksi. Näin meitä petkutetaan koronakuolemilla ja lietsotaan pelkoa ja paniikkia mediassa.

Lahjonta on yksi keino "koronatartuntojen" lisäämiseksi. Sairaaloille, en tiedä tapahtuuko Suomessa, maksetaan rahapalkkioita siitä, että ne määrittelevät potilaan koronatautiseksi, vaikka häntä ei olisi testattukaan. Lisää rahaa sairaalat saavat, kun potilas laitetaan hengityslaitteeseen. Oheisena linkki:

https://stillnessinthestorm.com/2020/04/corruption-yes-hospitals-get-paid-more-for-coronavirus-coded-patients-even-if-they-havent-been-tested/

• Anonyymi

Tää korona keskustelu on vähän kuin ilmastonmuutos keskustelu. Osa on vakavissaan ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja iso joukko tutkijoita aivan erimieltä siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe